Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیات کونگ فو و هنرهای رزمی استان گیلان روز چهارشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: رقابت های کونگ فو قهرمانی جوانان کشور از روز پنجشنبه(فردا) با حضور زبده ترین کونگ فوکاران این رده سنی از استان های مختلف کشور در منطقه آزاد اروند خوزستان آغاز می شود و تیم گیلان نیز با ۱۰ ورزشکار در این مسابقات حضور می یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجید مهروانی افزود: براین اساس ، نریمان پورمحرمی در وزن ۴۸- کیلوگرم ، ابوالفضل پوربابا در وزن ۵۱- کیلوگرم ، نیما امیری در وزن ۵۵- کیلوگرم ، فرهاد ابوالفتحی در وزن ۵۹- کیلوگرم و عادل رفیعی در وزن ۶۳- کیلوگرم اعضای تیم گونگ فو جوانان گیلان را در رقابت های قهرمانی کشور تشکیل می دهند.

وی ادامه داد: امیرحسین روحی در وزن ۶۸- کیلوگرم ، حسین مرادخانی در وزن ۷۳- کیلوگرم ، سینا خادم در وزن ۷۸- کیلوگرم ، امیرحسین غم انگیز در وزن ۸۴- کیلوگرم و محسن خدابنده در وزن ۹۰+ کیلوگرم دیگر اعضای تیم کونگ فو گیلان در رقابت های قهرمانی جوانان کشور هستند.

رئیس هیات کونگ فو و هنرهای رزمی گیلان بیان کرد: همچنین تقی سالاری و حامد علیزاده به عنوان مربی و حسین واحدی به عنوان  سرپرست تیم کونگ فو جوانان گیلان را در رقابت های قهرمانی کشور در منطقه آزاد اروند خوزستان همراهی می کنند.

مهروانی خاطرنشان کرد: مرتضی بخشی زاده و اردشیر عظیمی نیز از استان گیلان به عنوان داور در این دوره از رقابت ها حضور خواهند یافت تا مسابقات کونگ فو قهرمانی جوانان کشور  را قضاوت کنند.

وی در ادامه گفت: امیدواریم جوانان کونگ فو کار گیلانی در رقابت های قهرمانی کشور بدرخشند و در نهایت بتوانند با ارایه مبارزات زیبا، نتایج خوب و مدال های رنگارنگی را نیز کسب کنند.

برچسب‌ها رشت فدراسیون کونگ فو و هنرهای رزمی ورزش گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رشت فدراسیون کونگ فو و هنرهای رزمی ورزش گیلان رشت فدراسیون کونگ فو و هنرهای رزمی ورزش گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۲۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاراته کار قمی به مدال نقره رقابت‌های قهرمانی کشور رسید

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، محمود نعمتی کاراته کای تیم استقلال قم در وزن منهای ۷۵ کیلوگرم رده سنی بزرگسالان در روز سوم رقابت های قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی با غلبه بر همه حریفان به بازی پایانی راه یافت.

وی در فینال برابر مهدی شه‌گل از استان همدانی تن به شکست داد و به مدال نقره بسنده کرد.

پیش از این مرتضی نعمتی دیگر کاراته کای تیم استقلال قم در وزن مثبت ۸۴ کیلوگرم صاحب نشان طلا شده بود.

مسابقات کاراته قهرمانی کشور و انتخابی تیم های ملی در رده های سنی مختلف به میزبانی همدان در حال پیگیریست.

دیگر خبرها

  • پایان مسابقات فوتسال لوداب با قهرمانی تیم جوانان عزیزی
  • جزئیات رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی در مریوان
  • اعلام شرایط حضور جوانان و بزرگسالان در مسابقات قهرمانی پیست بانوان ایران
  • اعزام ۹ ورزشکار به مسابقات دوومیدانی جوانان آسیا
  • کاراته کار قمی به مدال نقره رقابت‌های قهرمانی کشور رسید
  • معرفی نفرات برتر کاراته قهرمانی کشور در غیاب چهره‌های مطرح!
  • گیلان، میزبان اردوی تیم ملی هاکی بانوان
  • کاراته قهرمانی کشور؛ معرفی نفرات برتر رده سنی امید‌ها
  • کشتی‌گیران ایران در روز دوم مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا قرقیزستان
  • قاسم‌پور در چه شرایطی حضور در آلبانی را از دست می‌دهد؟