Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه ای گلستان، حسن فرازجو اظهار کرد: با توجه به اخطاریه جوی اداره کل هواشناسی استان، از چهارشنبه شب (۲۲ آبان ۹۸) تا اواخر وقت روز شنبه (۲۵ آبان ۹۸)، رگبار باران، رعد و برق، ریزش برف در کوهستان، احتمال بارش تگرگ، مه غلیظ و کاهش محسوس دما پیش بینی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: لذا طی این مدت به علت وقوع رگبارهای محلی و نقطه ای، احتمال آبگرفتگی برخی معابر عمومی، بالا آمدن سطح آب رودخانه واختلال در تردد جاده های کوهستانی دور از انتظار نیست.

وی تصریح کرد: از هم استانی ها و گردشگران محترم خواهشمند است در حاشیه رودخانه های دایمی و فصلی استان توقف نکنند و همچنان از نزدیک شدن به رودخانه ها، مسیل ها، مخازن سدها و مناطق مستعد وقوع سیل، خودداری کنند.

کد خبر 4771366

منبع: مهر

کلیدواژه: آب منطقه ای گلستان گرگان سیلاب بوشهر یوم الله 13 آبان زلزله راهپيمايي 13 آبان ایلام شهرکرد تئاتر کودک و نوجوان گرگان شیراز بیرجند خطبه های نماز جمعه قزوین سفر استانی پدافند غیرعامل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۲۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باران بهاری در راه مازندران

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌‌ کارشناس هواشناسی مازندران با اشاره به استقرار جریانات شمالی همراه با افزایش ابر و کاهش دما امروز دوشنبه سوم اردیبهشت در سطح استان گفت: از امشب سامانه بارشی از غرب استان آغاز می شود و سه شنبه در سطح استان گسترده خواهد شد.

فرجی با بیان اینکه سامانه بارشی در مناطق ساحلی و جلگه ای نیز موثر است ، افزود: بارشها در ارتفاعات بیشتر است و در مناطق کوهستانی  احتمال ریزش سنگ ، لغزندگی و ارتفاعات بالای 2500 متر احتمال ریزش برف وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه در پی فعالیت این سامانه بارشهای محلی و نقطه ای با احتمال آبگرفتگی معابر همراه است،اختلال در تردد محور‌های کوهستانی، آبگرفتگی معابر، جاری شدن روان‌آب، افزایش حجم آب رودخانه‌ها، سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌ها، صاعقه، ریزش سنگ در نواحی کوهستانی و احتمال خسارت به پوشش خزانه برنج  را از پیامد‌های این سامانه برشمرد.

کارشناس هواشناسی مازندران با بیان اینکه این سامانه تا صبح چهارشنبه در استان فعال و به تدریج ظهر چهارشنبه از استان خارج می شود، خاطرنشان کرد: بر اساس نقشه های پیش یابی هواشناسی؛ دو روز پایان هفته با استقرار سامانه پایدار جوی، آسمانی عمدتا آفتابی با روند افزایش دما خواهیم داشت.

به گفته فرجی؛ دریا از بعدازظهر  امروزبه تدریج با افزایش موج همراه می شود و فردا سه شنبه  به دلیل مواج بودن برای فعالیت‌های دریایی مناسب نیست.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • هواشناسی ایران / احتمال وقوع سیلاب در ۶ استان کشور
  • تشدید بارش در ۶ استان/ احتمال وقوع سیلاب
  • لزوم آمادگی برای وقوع سیل در استان سمنان
  • احتمال وقوع سیل و طغیان رودخانه‌های فصلی در کرمان
  • احتمال سیلاب ناگهانی در گلستان؛ در حاشیه روخانه‌ها توقف نکنید
  • احتمال سیلاب ناگهانی در گلستان؛ هم استانی‌ها از توقف در حاشیه روخانه‌ها دوری کنند
  • باران بهاری در راه مازندران
  • هشدار وقوع سیلاب در مازندران
  • هشدار وقوع سیلاب و آبگرفتگی معابر درمازندران
  • هشدار سیل در گلستان؛ سطح آب رودخانه‌ها بالا می‌آید