Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-25@04:48:52 GMT

در جستجوی فریده با 159 رقیب در اسکار

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۸۲۷۰۸

در جستجوی فریده با 159 رقیب در اسکار

به گزارش صدای ایران به نقل از ورایتی، شمار مستندهایی که امسال برای شرکت در بخش مستند بلند به آکادمی اسکار معرفی شده‌اند، ۱۵۹ فیلم است. «در جستجوی فریده» به کارگردانی آزاده موسوی و کوروش عطایی نیز یکی از آثاری است که در این شاخه جای گرفته است. 
از این میان شماری از فیلم‌ها هنوز لازم است تا در لس‌آنجلس و نیویورک اکران شوند تا قابلیت شرکت در رقابت اسکار امسال را داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این در حالی است که هر یک از این مستندها ممکن است در بخش‌های دیگر نیز مورد توجه قرار گیرند و حتی وارد رقابت فیلم بلند شوند.
شماری از فیلم‌های مطرح مستند امسال مانند «آپولو ۱۱»، «آنها پیر نمی‌شوند»، «لیندا رونشتات: طنین صدای من»، «تونی موریسون: تکه‌هایی که من هستم»، «دیه‌گو مارادونا»، «دختران»، «کار


منبع: صدای ایران

کلیدواژه: صدای ایران مستند در جستجوی فریده آزاده موسوی فیلم لس آنجلس نیویورک آپولو دیه گو مارادونا دختران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۲۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فناوری شبیه سازی Voice Engine چه خطراتی دارد؟

آزمایش‌کنندگان اولیه فناوری Voice Engine پذیرفته اند تا بدون رضایت افراد هویت آنها جعل نشود و توضیح دادند که صدا‌ها توسط هوش مصنوعی ایجاد شده‌اند.

اخیراً نوع جدیدی از دیپ فیک معروف به «کلونینگ صدا» ظاهر شده است که از هوش مصنوعی (AI) برای تقلید صدای شما استفاده می‌کند.

 OpenAI، سازنده ChatGPT، در توسعه از نرم افزار شبیه سازی صوتی جدیدتر است، اما آن را برای عموم منتشر نمی‌کند.

شرکت OpenAI فناوری Voice Engine خود را جمعه گذشته رونمایی کرد. این فناوری مشکوک می‌تواند صدای هر کسی را تنها در ۱۵ ثانیه پس از سخنرانی ضبط شده کپی کند.

شرکت OpenAI استفاده عمومی از این فناوری را "بسیار خطرناک" در نظر گرفت.

این شرکت در بیانیه‌ای گفت: ما می‌دانیم که تولید صوتی که صدای مردم را تقلید می‌کند، خطرات قابل‌توجهی را به همراه دارد، و به‌ویژه در سال‌های انتخاباتی مهم است.

OpenAI توضیح داد که قصد دارد این فناوری را با برخی آزمایش کند، "اما در حال حاضر آن را به خاطر خطرات بالقوه‌ای که دارد، در مقیاس بزرگ منتشر نخواهد کرد".

همچنین توضیح داد که آزمایش‌کنندگان اولیه Voice Engine موافقت کردند که بدون رضایت آنها جعل هویت افراد را جعل نکنند و اینکه این صدا‌ها توسط هوش مصنوعی ایجاد شده‌اند.

تعدادی از استارت‌آپ‌ها در حال حاضر فناوری بازتولید صدا را می‌فروشند که برخی از آنها در دسترس عموم یا مشتریان تجاری منتخب مانند استودیو‌های سرگرمی است.

منبع: المیادین

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی فناوری

دیگر خبرها

  • فناوری شبیه سازی Voice Engine چه خطراتی دارد؟
  • جستجوی یک خانواده برای یافتن پیکر فرزندشان/ یادبودی برای یاسین
  • ساخت یک موشک جدید برای جستجوی حیات در سیاره زهره
  • رقیب تسلا موبایل هوش مصنوعی عرضه کرد
  • افزایش ۲۷ درصدی میزان بارندگی‌های استان نسبت به متوسط دوره آماری بلند مدت
  • رادیو صدای لحظه‌هاست
  • قوانین جوایز اسکار تغییر کرد
  • قوانین اسکار تغییر کرد
  • صدای اردیبهشت رادیو در ۸۴ سالگی
  • روایت فرزند صیاد شیرازی از علت اختلافش با بنی‌صدر