Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این طرح با پنج کیلومتر شبکه لوله‌گذاری و اعتبار ٢٠ میلیارد ریال برای تامین آب آشامیدنی و بهداشتی ثیپ و مجتمع مسکونی کارکنان ارتش ایرانشهر اجرا شده است. 

امیر سرتیپ کیومرث حیدری همچنین در بازدید از یگان‌های نمونه و توانمندی‌ها، اختراعات و ابتکارات کارکنان تیپ ٣٨٨ ایرانشهر گفت: مقاومت، صبر، خویشتن‌داری، روی پای خود ایستادن و نگاه به درون از جمله اوامر رهبر معظم انقلاب است که باید به آن توجه کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: ما در ایرانشهر یگان رزمی بسیار خوبی داریم، تیپ متحرک و مکانیزه این شهرستان از تیپ‌های قدیمی است که سابقه‌ای درخشان در دوران دفاع مقدس دارد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش اظهار داشت: امروز آماده هستیم تا به هر تهدیدی در هر مقیاسی در هر مقطعی از زمان پاسخی دندان شکن به دشمن دهیم پاسخی که دشمن را واقعا پشیمان کند. 

وی افزود: در تیپ ٣٨٨ ایرانشهر افراد مبتکر و خلاقی زیادی هستند و هرآنچه را که اختراع کرده‌اند می‌تواند در مسیر ارتقای آمادگی رزمی نیروی زمینی ارتش بسیار مفید باشد.

برچسب‌ها افتتاح ارتش جمهوری اسلامی ایران فرماندهی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران آبرسانی ایرانشهر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: افتتاح ارتش جمهوری اسلامی ایران فرماندهی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران آبرسانی ایرانشهر افتتاح ارتش جمهوری اسلامی ایران فرماندهی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران آبرسانی ایرانشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۲۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده کل ارتش میهمان کهگیلویه و بویراحمدی‌ها

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، امیر سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران سخنران اجلاسیه و مراسم یادواره شهدای ارتش است.
این اجلاسیه امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت از ساعت ۹ صبح در سالن آموزش و پرورش گچساران با حضور فرمانده کل ارتش و مسئولان استانی و شهرستانی، خانواده معظم شهدا و مردم برگزار می‌شود.
این اجلاسیه در راستای دومین کنگره شهدای استان برگزار می‌شود.
مداحی، اجرای نمایش، پخش تیزر و کلیپ و اجرای سرود از برنامه‌های این اجلاسیه است.
در آستانه برگزاری این اجلاسیه نمایشگاهی از دست آورد‌های ارتش در گچساران برپا شده است.
در این نمایشگاه بخشی از ادوات و تجهیزات ارتش جمهوری اسلامی ایران شامل انواع سلا‌ح های سبک و سنگین، انوع دوربین‌های دید در شب، تجهیزات الکترونیک و انواع موشک در معرض دید عموم قرار گرفته است.
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • فرمانده کل ارتش: جمهوری اسلامی ایران پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد
  • فرمانده کل ارتش میهمان کهگیلویه و بویراحمدی‌ها
  • استخدام نیروی زمینی ارتش
  • افتتاح مرکز تداوم عقیدتی امام خامنه قرارگاه منطقه‌ای کربلا نیروی زمینی سپاه
  • مراسم روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در دهلی نو
  • مراسم روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در ترکیه
  • جزئیات دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش +عکس
  • دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش
  • تاکید سفیر ایران بر نقش قوای مسلح ایران و ترکیه در حفظ امنیت
  • تاکید فرماندهان سپاه تهران و نیروی زمینی ارتش بر تعامل در عرصه‌های مختلف