Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمدرضا امینیان روز چهارشنبه در نشست بررسی آخرین وضعیت طرح ویژه نوسازی و بهسازی ۳۵۰ واحد مسکونی محرومان روستایی شهرستان شهرکرد تاکید کرد: از مجموع افراد معرفی شده به بانک‌های عامل چهارمحال و بختیاری تاکنون ۲۶ متقاضی موفق به عقد قرارداد شده‌اند.

وی افزود: برای صدور پروانه، تشکیل پرونده تسهیلات و معرفی متقاضیان به بانک‌های عامل اقدام لازم از سوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و دهیاران صورت می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امینیان تصریح کرد: به منظور تسریع در روند احداث ۳۵۰ واحد مسکونی محرومان روستایی شهرستان شهرکرد، بانک‌های عامل باید ضمانت زنجیره‌ای برای پرداخت تسهیلات را از متقاضیان بپذیرند و با آنان همکاری داشته باشند.

وی یادآور شد:شرکت توزیع نیروی برق، بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان شهرکرد همکاری لازم در روند انجام وظایف محوله براساس توافقنامه طرح احداث ۳۵۰ واحد مسکونی محرومان روستایی شهرستان شهرکرد را در دستور کار خود قرار دهند.

به گزارش ایرنا، احداث ۳۵۰ واحد مسکونی محرومان روستایی شهرستان شهرکرد از محل سهمیه ۲ هزار و ۴۴۰ واحد مسکونی ویژه محرومان چهارمحال و بختیاری بهسازی، مقاوم‌سازی و نوسازی خواهد شد.

۳۱ مرداد سال‌جاری عملیات اجرایی احداث ۲ هزار و ۴۴۰ واحد مسکونی ویژه نیازمندان چهارمحال و بختیاری با حضور محمدباقر نوبخت معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور آغاز شد.

از این تعداد ۳۵۰ واحد مسکونی ویژه محرومان شهرستان شهرکرد است که باید در مدت یک سال ساخته، بهره‌برداری و به متقاضیان واجد شرایط تحویل شود.

چهارمحال و بختیاری به حدود ۵ هزار واحد مسکونی ویژه نیازمندان و روستاییان نیاز دارد.

برچسب‌ها فرمانداری شهرکرد تسهیلات مسکن شهرکرد چهارمحال وبختیاری اعتبار عمرانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تسهیلات مسکن شهرکرد چهارمحال وبختیاری اعتبار عمرانی تسهیلات مسکن شهرکرد چهارمحال وبختیاری اعتبار عمرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۲۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۰۰ روستایی در چناران تسهیلات ساخت مسکن دریافت کردند

محسن مه آبادی فرماندار چناران گفت: زمین واحد‌های ذکر شده در قالب اجاره ۹۹ ساله از سوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به متقاضیان واگذار شد و تسهیلات ذکر شده نیز ۲ میلیارد ریال بود که در ماه‌های پایانی سال به سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال افزایش یافت و برخی متقاضیان این مبلغ را دریافت کرده اند.

وی گفت: تعدادی از واحد‌های مسکونی روستایی ذکر شده اکنون تکمیل شده و به بهره برداری رسیده است و بقیه در مراحل مختلف ساخت و ساز از جمله در مراحل پایانی تولید هستند.

فرماندار چناران گفت: پارسال سهمیه ساخت مسکن روستایی شهرستان چناران ۳۷۶ دستگاه تعیین شد که پرداخت تسهیلات میزان هدفگذاری بیشتر بوده است.

مه آبادی افزود: امسال سهمیه ساخت مسکن روستایی چناران با اعطای تسهیلات سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی، ۴۴۰ واحد مسکونی تعیین شده است و دیروز در نشستی با دهیاران و بخشداران شهرستان چناران برای تحقق این هدف، ارتقای طرح تحول روستایی و افزایش مشارکت و جهش تولید در شهرستان برنامه ریزی و هم اندیشی شد.

وی اضافه کرد: با توجه به این که میزان مقاوم سازی منازل روستایی چناران از میانگین استانی و کشوری پایین‌تر است، موضوع ساخت و ارتقای ایمنی منازل روستایی در گفتگو با دهیاران و مدیر بنیاد مسکن شهرستان مورد تاکید قرار گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • دولت سیزدهم عزم راسخی برای تأمین مسکن اقشار کم‌برخوردار دارد
  • ۷۱ هزار نفر در استان قم صاحب خانه می‌شوند
  • ساخت هزار واحد مسکونی برای محرومان قم
  • ۷۱ هزار واحد مسکونی در استان قم درحال ساخت است
  • بیش از ۶۰۰۰ واحد نهضت ملی مسکن در ایلام در حال ساخت است
  • آغاز ساخت واحد‌های مسکونی نهضت ملی مسکن شهر بخ
  • ۴۰۰ روستایی در چناران تسهیلات ساخت مسکن دریافت کردند
  • تامین مالی ساخت بیش از ۱۱ هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در لرستان
  • آغاز ساخت ۶۰۰ واحد مسکونی ویژه کارکنان دادگستری قم
  • احداث ۴۰۰ واحد مسکن برای مددجویان بهزیستی استان اردبیل