Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه ای گلستان، حسن درویشی اظهار کرد: در راستای وظایف قانونی و برخورد با متصرفان اراضی بستر و حریم رودخانه‌ها، از ابتدای سال ۹۴ تاکنون رفع‌تصرف ۹ هزار متر مربع از اراضی بستر و حریم رودخانه‌های چهار شهرستان کردکوی، بندرگز، ترکمن و گمیشان، با تلاش همکاران مدیریت مهندسی رودخانه، اکیپ‌های گشت و بازرسی، پس از بررسی و انجام کارشناسی های لازم انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره منابع آب شهرستان های کردکوی، بندرگز، ترکمن و گمیشان افزود: طی این مدت ۸۸۶ مورد تجاوز به حریم و بستر در رودخانه های این شهرستان شناسایی و ۲۱ مورد آزادسازی نیز در سطح ۹ هزار و ۲۳۴ متر مربع انجام شده است.

کد خبر 4771396

منبع: مهر

کلیدواژه: آب منطقه ای گلستان بندرترکمن کردکوی بندرگز گمیشان بوشهر یوم الله 13 آبان زلزله راهپيمايي 13 آبان شهرکرد ایلام تئاتر کودک و نوجوان گرگان شیراز بیرجند خطبه های نماز جمعه قزوین سفر استانی پدافند غیرعامل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۲۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توصیه به پرهیز از توقف در بستر رودخانه زاینده رود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به افزایش خروجی آب رودخانه زاینده‌رود گفت: به منظور پیشگیری از وقوع حوادث احتمالی توصیه می‌شود، گردشگران، خانواده‌ها و افراد از هرگونه استقرار و توقف در بستر رودخانه زاینده‌رود به دلیل جریان یافتن آب در مسیر رودخانه خودداری کنند.
منصور شیشه فروش افزود: با توجه به افزایش خروجی سد زاینده رود و رهاسازی آب در بستر رودخانه به منظور تأمین بخشی از نیاز آبی کشت غلات کشاورزان، رعایت نکات ایمنی باید در نظر گرفته شود.
وی گفت: انتظار می‌رود عوامل شرکت آب منطقه‌ای، میراث فرهنگی و گردشگری، شهرداری‌ها و دهیاران شهر‌ها و روستا‌های در مسیر شهرستان‌های چادگان، لنجان، مبارکه، فلاورجان، خمینی‌شهر، اصفهان، شرق اصفهان، هرند و اژیه در این خصوص همکاری و نظارت داشته باشند.

دیگر خبرها

  • ۵۰ هکتار اراضی‌ملی در بوکان از متصرفان بازپس گرفته شد
  • رفع تصرف اراضی ملی در شهرستان طارم
  • رفع تصرف اراضی دولتی شهرستان طرقبه و شاندیز به ارزش ۲۰۰ میلیون تومان
  • رفع تصرف ۱۰ هکتار از اراضی ملی شهرستان جیرفت
  • رفع تصرف ۳ هکتار از اراضی ملی در اشنویه 
  • انتقاد فرماندار شهرستان بستان آباد از اجرایی نشدن پایاب سد‌ها در این شهرستان
  • تخریب بند خاکی غیرمجاز در سرخس
  • توصیه به پرهیز از توقف در بستر رودخانه زاینده رود
  • رفع تصرف اراضی ملی در شهرستان قائم شهر
  • آزادسازی ۳ هکتار از اراضی ملی ساری