Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-24@03:55:26 GMT

برپایی نمایشگاه گروهی عکس «انتزاع»

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۸۲۷۹۶

برپایی نمایشگاه گروهی عکس «انتزاع»

نویسنده و منتقد هنری از برپایی نمایشگاه گروهی عکس «انتزاع» خبر داد و گفت: در این نمایشگاه منتخبی از آثار عکاسان انتزاعی در گالری سروا به نمایش در می آید.

«فاروق مظلومی»، کیوریتور نمایشگاه گروهی عکس «انتزاع» درباره برپایی این نمایشگاه به خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان توضیح داد: عکس در یک زمان و مکان مشخص با آگاهی کامل عکاس ثبت می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاید نقاش در حالت انتزاعی بتواند نقاشی کند اما عکاس باید با حواس کامل عکس خوب را بسازد یا اتفاق ساخته شده را ثبت کند، یک عکس انتزاعی حتی می تواند حاصل لحظه ای لرزش عکاس یا دوربین باشد. عکاسی، بازنمایی اشیا و وضعیت هایی است که وجود دارند یا حاصل واسازی همین بازنمایی است.واسازی در معنای شالوده شکنی و ساخت گشایی. آنچه که عکاسی انتزاعی را از عکاسی عمومی جدا می کند نحوه بازنمایی است که اشیا را بدون توجه به کارکرد آنها صرفا به عنوان یک فرم نشان می دهد، این مجموعه با این نگاه حاصل شده است .

 

 

این منتقد هنری درباره رویکرد گالری سروا گفت: «مهر آفرین اکبری» که خود مذهب و نقاش است رویکرد گالری سروا را نمایش آثار هنرمندانی می داند که فارغ از جنجالها و برندسازی به معرفی آثار کمتر دیده شده و جدی می پردازد.

 

فاروق مظلومی درباره هنرمندان حاضر در نمایشگاه گروهی عکس «انتزاع» گفت:  در این نمایشگاه  آثار عکاسی هنرمندانی چون امیر اصغرزاده ، عسل کاظمیان، یاسمن اخلاق دوست،احسان طوطیان،مهدی بندری،نازنین داودی، عاطفه کریمی، تارا تفرشی و مریم معصومی نژاد به نمایش درمی آید.

 

گفتنی است نمایشگاه گروهی عکس «انتزاع» از 24 تا 29 آبان ماه در گالری سروا برپا می شود.

پایان پیام/32

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد هفته وحدت کانون های فرهنگی هنری مساجد وحدت اصفهان خبرگزاری شبستان کانون های مساجد هفته کتاب و کتابخوانی شیراز اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۲۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه صنایع دستی و سوغات در شهربازی خراسان شمالی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی، علی مستوفیان به خبرگزاری صدا و سیما گفت: این نمایشگاه به همت بخش خصوصی با شرکت صنعتگرانی از استان‌های خراسان شمالی، کرمان، خراسان رضوی و سمنان در ۲۲ غرفه محصولات خود را از دوم اردیبهشت به مدت ۲۰ روز به نمایش می‌گذارند.
وی افزود: علاقمندان از ساعت ۱۷ تا ۲۲ می‌توانند از این نمایشگاه در محل پارک شهربازی بجنورد دیدن کنند.
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گفت: ۱۰ روز بعد این نمایشگاه، نمایشگاه ملی صنایع دستی در بوستان بش قارداش برپا می‌شود.

دیگر خبرها

  • «امروزِ دیروز» به آرتیبشن رسید/ پرسش از نقاشی یا عکاسی؟
  • «قصه‌هایی از دری‌کنده» نمایش آثار مکرمه قنبری در گالری سهراب
  • «نویزآف» در گالری بام
  • افتتاح نمایشگاه گروهی نقاشی «بهار رنگ ها» در برج آزادی
  • برپایی نمایشگاه آثار هنری و دست سازه های هنرجویان بردسکنی
  • برپایی نمایشگاه ریشه‌ها ۵ در اصفهان
  • برپایی نمایشگاه دست سازه‌های هنرجویان در دهق
  • «لی لی عامری» سازه‌های نامرعی می‌سازد
  • «پرنده، دیدنی است» به نمایش در می‌آید
  • برپایی نمایشگاه صنایع دستی و سوغات در شهربازی خراسان شمالی