Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-25@00:22:28 GMT

آخر هفته برفی و بارانی در انتظار گیلان

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۸۲۸۷۲

آخر هفته برفی و بارانی در انتظار گیلان

گیلان -کارشناس هواشناسی گیلان با اشاره به نفوذ تدریجی سامانه سرد و بارشی به استان و کاهش محسوس دمای هوا از روز پنجشنبه، خاطرنشان کرد: این سامانه ناپایدار تا اواسط هفته آینده منطقه ما را به صورت بارش باران در جلگه و بارش برف درارتفاعات تحت تاثیر قرار می دهد.

به گزارش قدس آنلاین به نقل از هواشناسی گیلان ؛مازیار غلامی ، با اشاره به کاهش نسبی دمای هوای استان طی امروز، اظهار کرد: بیشینه دمای شهر رشت به ۲۰ درجه سانتی گراد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در حال حاضر آسمان در بیشتر نقاط استان صاف است، افزود: در برخی از نقاط به ویژه نواحی غربی افزایش ابر اتفاق افتاده است.

کارشناس هواشناسی گیلان از استقرار همین جو پایدار در استان طی فردا خبر داد و تصریح کرد: بررسی نقشه های هواشناسی نشان می دهد طی ساعات اولیه روز چهارشنبه آسمان صاف و آفتابی خواهد بود و انتظار داریم پدیده مه صبحگاهی در نواحی جلگه ای رخ دهد.

غلامی با بیان اینکه از غروب و شب چهارشنبه افزایش ابر در منطقه پیش بینی می شود، گفت: احتمال رگبار و رعد و برق در غرب استان طی فرداشب وجود دارد.

وی با اشاره به نفوذ تدریجی سامانه سرد و بارشی به استان و کاهش محسوس دمای هوا از روز پنجشنبه، خاطرنشان کرد: این سامانه ناپایدار تا اواسط هفته آینده منطقه ما را به صورت بارش باران در جلگه و بارش برف در ارتفاعات تحت تاثیر قرار می دهد.

کارشناس هواشناسی گیلان با بیان اینکه بارش باران طی روزهای پنجشنبه و جمعه در برخی از ساعات شدید خواهد بود، یادآور شد: احتمال آبگرفتگی و بالا آمدن آب رودخانه ها وجود دارد.

وی بیشینه ارتفاع موج دریا برای فردا را نیم متر دانست و اضافه کرد: از پنجشنبه دریا مواج و طوفانی خواهد شد و برای فعالیت های مرتبط نامناسب است.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: گیلان هواشناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۲۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روند دمای هوای استان قم تا پایان هفته افزایشی است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، محمد جواد ترابیان، کارشناس اداره کل هواشناسی استان در گفت‌وگو با خبرنگار ما با اشاره به اینکه صبح امروز حداقل دمای ۱۴ درجه سانتیگراد را ثبت کرده ایم و انتظار داریم حداکثر دمای امروز به ۲۵ درجه سانتیگراد برسد گفت: برای فردا پنجشنبه انتظار حداقل و حداکثر دمای ۱۳ و ۲۷ درجه را داریم.

وی بیان داشت: با ادامه روند افزایشی، دمای هوای قم در روز جمعه ۷ اردیبهشت به ۲۹ درجه سانتیگراد بالای صفر خواهد رسید.

ترابیان گفت: هوای قم امروز قمستی ابری همراه با وزش باد است اما به تدریج از میزان ابرناکی آسمان کاسته خواهد شد.

کارشناس اداره کل هواشناسی قم افزود: آسمان قم روز پنجشنبه صاف تا کمی ابری در برخی ساعات همراه با وزش باد پیش بینی می شود.

وی افزود: انتظار داریم از اواسط هفته آینده با ورود سامانه جدید به کشور و قم شاهد افزایش ابر و بارش‌های احتمالی در استان باشیم.

دیگر خبرها

  • هشدار هواشناسی به این استان ها بارش‌های اردیبهشتی / سامانه فراگیر بارشی کی از کشور خارج می شود؟
  • روند دمای هوای استان قم تا پایان هفته افزایشی است
  • باران تا پایان هفته مهمان کرمانی‌هاست
  • باران رگباری ، تگرگ ،صاعقه و تندبادهای لحظه ای در کرمان
  • تهران تا فردا بارانی است
  • فعالیت سامانه بارشی تا روز جمعه | افزایش تدریجی دمای هوا از پنجشنبه
  • تداوم شرایط جوی ناپایدار و بارش باران در اردبیل
  • استقرار هوای خنک و بهاری تا چهارشنبه در گیلان
  • فعالیت سامانه بارشی در کرمانشاه تا پایان امروز ادامه دارد
  • روز‌های بارانی و طوفانی در انتظار یزد