Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@21:52:25 GMT

نتانیاهو به جنبش جهاد اسلامی هشدار داد

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۸۲۹۰۶

نتانیاهو به جنبش جهاد اسلامی هشدار داد

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به جنبش جهاد اسلامی فلسطین نسبت به ادامه حملات به اراضی اشغالی هشدار داد.

به گزارش ایسنا، به نقل از روزنامه هاآرتص، بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در جلسه فوق العاده دولت گفت: جهاد اسلامی یک گزینه دارد و آن هم توقف حملات است وگرنه ما حملات بیشتری را انجام خواهیم داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما به دنبال افزایش تنش نیستیم اما به هرگونه حمله‌ای پاسخ می‌دهیم.

یدیعوت آحارونوت به نقل از نتانیاهو در این نشست نوشت: من فکر می‌کنم جهاد اسلامی پیام ما را درک می‌کند. آن‌ها می‌دانند که ما حملات بی امان را ادامه خواهیم داد.

ترور بهاء ابوالعطا، از فرماندهان جنبش جهاد اسلامی در نوار غزه به دست رژیم صهیونیستی موجب آغاز موج جدیدی از تنش‌ها میان دو طرف شده است. گردان‌های قدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی موشک‌هایی را به سمت مناطق اراضی اشغالی شلیک کرده است و حملات متقابل همچنان ادامه دارد.

از سوی دیگر یووال اشتاینتز، وزیر انرژی رژیم صهیونیستی امروز تهدید کرد که اگر حماس گروه‌های فلسطینی را مجبور به توقف حملات نکند این رژیم دایره حملات را در نوار غزه گسترش خواهد داد.

وی گفت: من بعید نمی‌دانم که موشک‌های بیشتری به منطقه غوش دان شلیک شود. ما در معضل بسیار سختی هستیم. اگر حماس شلیک موشک‌ها را متوقف نکند ما حملات را افزایش خواهیم داد و عملیات زمینی جزو گزینه‌های ماست.

آرییه درعی، وزیر امور داخلی رژیم صهیونیستی نیز پیش‌بینی کرد که تا چند روز آینده تنش کنونی در غزه ادامه داشته باشد.

حدود ۱۷ فلسطینی در حملات رژیم صهیونیستی به چندین پایگاه در نوار غزه شهید شدند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: نتانياهو جنبش جهاد اسلامی فلسطین تنش در نوار غزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۲۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غزه؛ محور گفتگوی «بلینکن» و «گالانت»

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه الجزیره، «آنتونی بلینکن» وزیر امور خارجه آمریکا روز دوشنبه در گفتگو با «یوآف گالانت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی درباره غزه گفتگو کرد.

در این گفتگو دو طرف به رایزنی در خصوص تلاش های واشنگتن برای تأمین امنیت رژیم صهیونیستی و نیز مذاکرات آزادی اسرای نزد مقاومت رایزنی کرد.

وزیر خارجه آمریکا در گفتگو با این مقام صهیونیست تدابیر اتخاذ شده با هدف کاهش تنش ها در منطقه را حائز اهمیت دانست.

بلینکن در بخشی از این گفتگو به موضوع ادامه مذاکرات درباره برقراری آتش بس فوری در نوار غزه و افزایش ارسال کمک ها به غیرنظامیان پرداخت.

کانال ۱۲ و تلویزیون عبری کان امروز اعلام کردند: «بنیامین نتانیاهو»؛ نخست وزیر رژیم صهیونیستی در جلسه اخیر کابینه جنگ، اعضای تیم مذاکره‌کننده برای آزادی اسرای اسراییلی را به «ارائه اطلاعات نادرست» متهم و آنها را به برکناری تهدید کرد.

نتانیاهو گفته است که توضیحات و گفته‌های نادرست تیم مذاکره‌کننده، به تلاش‌های ما برای بازگرداندن گروگان‌ها آسیب می‌زند و باعث گسترش ناامیدی در میان خانواده‌های اسرا می‌شود.

کد خبر 6085703

دیگر خبرها

  • هشدار قاهره درباره یورش زمینی رژیم صهیونیستی به رفح
  • دویستمین روز از عملیات طوفان الاقصی/ تعداد شهدای غزه به بیش از 34 هزار نفر رسید
  • 200امین روز از عملیات طوفان الاقصی/ تعداد شهدای غزه به بیش از 34 هزار نفر رسید
  • غزه؛ محور گفتگوی «بلینکن» و «گالانت»
  • هشدار شولتس به نتانیاهو درباره تشدید تنش‌ها در منطقه
  • نتانیاهو از برگزاری جلسه کابینه جنگ جلوگیری کرد
  • اتهام‌زنی نتانیاهو به وزیر جنگ رژیم صهیونیستی
  • نتانیاهو به تشدید فشار نظامی علیه حماس تهدید کرد
  • اگر کسی گمان می‌کند می‌تواند یکی از یگان‌های ارتش را تحریم کند، من با تمام قدرتم با او خواهم جنگید
  • نتانیاهو؛ منفور دوست و دشمن