Web Analytics Made Easy - Statcounter

قائم مقام سازمان تأمین اجتماعی، مبنای تعیین مدت اعتبار دفترچه های درمانی بیمه شدگان تامین اجتماعی را تشریح کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ محمد حسن زدا، در خصوص اعتبار دفترچه‌های درمانی بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی گفت: افرادی که بیمه آن‌ها اختیاری و از طریق مشاغل آزاد است براساس پرداخت حق بیمه دفترچه‌های درمانی شان تأمین اعتبار می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در مورد بیمه های اختیاری نیز اظهار داشت: تامین اعتبار دفترچه درمانی بیمه شدگان اختیاری برای افرادی که حق بیمه خود را ۳ و ۶ ماه و یا یک ساله پرداخت می‌کند، متفاوت است.

مقام مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با اشاره به اینکه در بیمه های اجباری محدودیتی برای تامین اعتبار دفترچه ها وجود ندارد تاکید کرد: براساس میزان سابقه بیمه شدگان ، دفترچه‌های درمانی آنها اعتبار زده می شود.

زدا همچنین درمورد دفترچه های بازنشستگان نیز گفت: اعتبار دفترچه‌های درمانی بازنشستگان تامین اجتماعی به دلیل بالا بودن سن‌شان ، در بازه زمانی‌ بلند مدت و حتی تا پایان زمان استفاده از دفترچه ،تامین می‌شود.

 

بیشتر بخوانید: صدوروتجدیدبیش از ٤٨٠ هزار جلد دفترچه درمانی توسط تامین اجتماعی کارفرما حتی در صورت رضایت کارگر نمی‌تواند او را بیمه نکند

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تامین اجتماعی سازمان تامین اجتماعی برنا اعتبار دفترچه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۲۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آزمون استخدامی سازمان تأمین اجتماعی در خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیر کل تأمین اجتماعی خوزستان گفت :  امروز جمعه ۳۱ فروردین ماه آزمون استخدامی اداره کل تأمین اجتماعی استان همزمان با سراسر کشور در اهواز برگزار شد .

عبدالرضا روشنی افزود: در این آزمون تعداد ۶۱۹۴ نفر داوطلب در عناوین شغلی مختلف با هم به رقابت پرداختند و بعد از انجام مصاحبه و گزینش تعداد ۸۸ نفر در شعب تأمین اجتماعی و ۳۰۹ نفر در مراکز درمانی استان خوزستان مشغول بکار خواهند شد.

وی با تأکید براینکه بیش از نیمی از جمعیت کشور از حمایت‌های بیمه‌ای و درمانی سازمان تأمین اجتماعی برخوردار هستند خاطرنشان کرد: تأمین اجتماعی برای خدمت رسانی مطلوب و ایجاد رضایتمندی بیشتر، اقدام به جذب نیرو برای تمام استان‌ها در سراسر کشور نموده که در دو بخش بیمه‌ای و درمانی این نیروها، پس از طی مراحل اداری و استخدامی در سالجاری آغاز بکار خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • خبر مهم از زمان دقیق افزایش حقوق بازنشستگان در سال ۱۴۰۳
  • برگزاری آزمون استخدامی سازمان تأمین اجتماعی در خوزستان
  • شرکت ۳۵۰۰ داوطلب در آزمون تامین نیروی انسانی مدیریت تامین اجتماعی فارس
  • بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
  • کاهش حق بیمه در تور صیادان و صاحبان شناور‌های صیادی گلستان
  • وضعیت نامطلوب محیط کسب و کار اصلاح می شود
  • تحویل ۵ دستگاه آمبولانس به مرکز درمانی خوزستان+فیلم
  • حذف شناسه پرداخت تامین اجتماعی برای تسهیل و پیشگیری از اشتباه
  • کاهش حق بیمه در تور صیادان و صاحبان شناورهای صیادی گلستان
  • چگونه سابقه بیمه تامین اجتماعی را افزایش دهیم؟ | شرایط خرید سابقه بیمه تامین اجتماعی چیست؟