Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@14:14:24 GMT

ترویج فرهنگ کار در لرستان الزامی است

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۸۲۹۶۵

ترویج فرهنگ کار در لرستان الزامی است

به گزارش ایرنا محمود ثمینی روز چهارشنبه در ساماندهی امور جوانان در سالن جلسات معاونت سیاسی استانداری لرستان با تاکید بر ترویج فرهنگ کار افزود:باید به تناسب تخصص و علاقمندی افراد در جامعه کارآفرینی شود که در این راستا بخش خصوصی می تواند موثر باشد.

وی با اشاره به اینکه آموزش، اطلاع رسانی و درک جوانان مهم بوده و مشکلات آنان باید تسهیل شود ادامه داد: اشتغال مهم ترین مشکل قشر جوان است  و باید در جامعه به فرهنگ کار بیشتر توجه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی استاندار لرستان اضافه کرد: تاکنون فرهنگ کار ایجاد نشده  و تا بخش خصوصی فعال نشود معضل بیکاری برطرف نمی شود.

ثمینی اظهار داشت:دستگاه های اجرایی مکلف به همکاری با بخش خصوصی هستند چراکه توسعه استان را به همراه دارد و این دستگاهها باید اجرای برنامه های شاد و مفرح را با حضور جوانان در دستور کار قرار دهند.

وی افزود: انتقادات تند جوانان را باید بپذیریم، ارتباط صمیمی با این قشر را برقرار کنیم تا بسیاری از مشکلات برطرف شود.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان در ادامه گفت: دستگاه های عضو ساماندهی امور جوانان مشارکت خوبی دارند و برنامه ها را طبق زمانبندی اجرا می‌کنند.

سید علی کریمی ادامه داد: برنامه های امور جوانان حول محور سلامت این قشر اجرا می شود همچنین ساماندهی جوانان در فضای مجازی در دستور کار است.

وی اضافه کرد: امور مربوط به جوانان از دغدغه خانواده ها است و خروجی برنامه‌های این ستاد بر ساماندهی برنامه جوانان و نشاط و روحیه آنان تاثیر گذار خواهد بود.

فرماندار دورود در ادامه با بیان اینکه بیش از ۸۰ درصد برنامه های امور جوانان در این شهرستان تحقق پیدا کرده افزود: موضوع اشتغال به صورت جدی در دستور کار است و این امر  با استفاده از ظرفیت موجود در شهرستان انجام می شود.

مجتبی بیرانوندی بیان کرد: در سال گذشته ۲هزارو ۵۰۰ جوان در فعالیت های مختلف حضور داشتند که این آمار امسال به بیش از سه هزار نفر رسیده است.

وی ادامه داد: سال گذشته سرانه ورزشی در شهرستان دورود ۵۳سانتی متر بوده که امسال به ۶۰ سانتی متر افزایش پیدا کرده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان نیزبا بیان اینکه سال گذشته بیش از چهار هزار ازدواج مدد جویی با حمایت این نهاد انجام شده افزود: امسال تا کنون ۲ هزار و ۵۰۰ ازدواج صورت گرفته است.

جاسم محمدی فارسانی اضافه کرد: مبالغ کمک هزینه برای ازدواج کم و محدود است اما تلاش خود را برای ساماندهی امور جوانان انجام می دهیم.

ویبا اشاره به اینکه امسال بیش از  ۲هزار و ۶۰۰ برنامه فرهنگی برای جوانان مجموعه امداد انجام شد اظهار داشت: همچنین اشتغال‌زایی جوانان تحت پوشش این نهاد نیز در دستور کار می باشد.

برچسب‌ها استانداری لرستان اشتغال زایی ورزش و جوانان خرم آباد لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری لرستان اشتغال زایی ورزش و جوانان خرم آباد لرستان استانداری لرستان اشتغال زایی ورزش و جوانان خرم آباد لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۲۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باید فرهنگ پرداخت مالیات در جامعه ترویج پیدا کند

آیت الله علیرضا اعرافی،مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور در دیدار رئیس سازمان امور مالیاتی گفت: اخذ مالیات از شهروندان و فعالان اقتصادی باید با عمران آبادانی شهر‌ها همراه باشد و عمران و آبادانی شهر‌ها جلوی چشم شهروندان رخ دهد.

آیت الله اعرافی با اشاره به وظایف نظام اسلامی در قبال مردم و جامعه گفت: نظام اسلامی در حوزه جمع آوری مالیات، ایجاد امنیت، پاکسازی و سالم‌سازی شهروندان و جامعه و همچنین آباد کردن جامعه و شهروندان وظایف سنگینی به عهده دارد و باید در تمامی این عرصه‌ها ایفای نقش کند.

وی در ادامه به ابعاد مختلف نظام مالیاتی پرداخت و گفت: یکی از این اضلاع، بعد فرهنگی و ارزشی اخذ مالیات در جامعه و بین شهروندان است و باید فرهنگ پرداخت مالیات در جامعه ترویج پیدا کند.

مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور گفت: اگر مالیات به خوبی برای شهروندان تبیین شود جامعه با آمادگی بیشتری مالیات پرداخت خواهد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • نقش سازمان‌ها و نهاد‌های دولتی در ترویج فرهنگ عفاف و حجاب
  • ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از طریق برنامه‌های فرهنگی
  • باید فرهنگ پرداخت مالیات در جامعه ترویج پیدا کند
  • هنر ظرفیت تحول یک جامعه را دارد
  • نگاهی به نقش صدا و سیما در گسترش فرهنگ عفاف و حجاب
  • جذب ۴ هزار نیرو در یگان حفاظت منابع طبیعی کشور
  • زمینه زندگی خوب را برای شهروندان فراهم کنیم
  • ثبت برنامه ماهانه واحدهای تولیدی الزامی شد
  • ثبت برنامه ماهانه واحد‌های تولیدی در سامانه جامع تجارت الزامی شد
  • ثبت برنامه ماهانه واحدهای تولیدی در سامانه جامع تجارت الزامی شد