Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@08:45:21 GMT

بزرگترین کار پیامبر اکرم(ص) صدور اسلام بود

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۸۲۹۶۷

بزرگترین کار پیامبر اکرم(ص) صدور اسلام بود

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله مصطفی علما ظهر امروز سی و یکمین همایش بزرگ وحدت در کرمانشاه با تاکید بر لزوم بصیرت افزایی در جامعه اظهار داشت: تمام اسلام بصیرت است.

وی با اشاره به ثمرات و برکات وحدت در جامعه تاکید کرد: همه ی ما مسلمانان باید برای اعتلای کلمه حق و با تاسی بر پیامبر اکرم(ص) که سختی های زیادی را تحمل کردند، بکوشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه بیان داشت: ما امروز مسئول جوانان در سراسر دنیا هستیم و باید وسیع فکر کنیم و مانند پیامبر رحمت(ص) با سعه صدر برخورد کنیم.

آیت الله علما تصریح کرد: امروز شورای فتوای اهل سنت را که در مرکز استان متمرکز بود در شهرستان ها نیز گسترش دادیم.

وی با اشاره به اینکه اهل سنت تفاسیر سنگین و عمیقی از قرآن کریم دارند که باید از آنها بهره ببریم، ادامه داد: امروز دنیا با ما کار دارد و نمی توانیم نسبت به آن بی تفاوت باشیم و باید بیداریمان را حفظ کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه تصریح کرد: خداوند پیامبر را مدح فرمودند و پیامبر هم در مورد ارزش انسان ها می فرمایند ارزش انسان ها بسیار بالاست.

آیت الله علما با اشاره به اینکه اگر پی به ارزش و موقعیت خودمان ببریم خیلی کارها می توانیم انجام دهیم، عنوان کرد: این جوانان امانت و سرمایه کشور هستند سرمایه کشور نفت و گاز نیستند بلکه همین جوانها هستند.

وی گفت: در گذشته دشمن به دنبال ثروت و پول بود ولی امروز به دنبال این استان که فکر ما را بدزدند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه ادامه داد: ما روحانیون و طلبه های شیعه و سنی مسئول هستیم و باید انقلاب مان را صادر کنیم و بزرگترین کاری که پیامبر اکرم(ص) انجام دادند صدور رسالت و اسلام بود که امروز همه جای عالم را فرا گرفته است.

آیت الله علما افزود: امروز ۱.۷ میلیارد مسلمان در دنیا داریم که ثروت فکری، علمی و معنوی و عرفانی که داریم، در عالم وجود ندارد ما پشتوانه داریم و ذات اسلام جاذبه دارد.

کد خبر 4771430

منبع: مهر

کلیدواژه: ایت الله علما وحدت اسلامی قرآن کریم بوشهر یوم الله 13 آبان زلزله راهپيمايي 13 آبان شهرکرد ایلام تئاتر کودک و نوجوان گرگان شیراز بیرجند خطبه های نماز جمعه قزوین سفر استانی پدافند غیرعامل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۲۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامگذاری یکی از بزرگترین و اصلی‌ترین خیابان‌های شهر اسلام‌آباد به نام «ایران»

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی و آقای شهباز شریف بعد از ظهر امروز دوشنبه در ادامه برنامه‌های سفر رسمی رئیس جمهور کشورمان به پاکستان، پس از دیدار دوجانبه، برگزاری نشست مشترک هیئت‌های عالی‌رتبه، حضور در مراسم امضای اسناد و تشریح دستاوردها و نتایج رایزنی‌های سران و مقامات دو کشور در نشست مطبوعاتی، از لوح یادبود نامگذاری یکی از خیابان‌های اصلی و بزرگ شهر اسلام‌آباد که از مقابل پارلمان پاکستان آغاز می‌شود، رونمایی کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مسجد الاقصی به آغوش امت اسلامی بازخواهد گشت/ عمل به سنت رسول خدا(ص)؛ راهکار نجات مسلمانان
  • ایران در دفاع از اسلام و حق خود ذره‌ای کوتاه نمی‌آید
  • نام‌گذاری یکی از بزرگترین خیابان‌های اسلام‌آباد به نام ایران
  • نامگذاری یکی از بزرگترین و اصلی‌ترین خیابان‌های شهر اسلام‌آباد به نام «ایران»
  • رونمایی از لوح یادبود نامگذاری خیابان «ایران» در اسلام آباد
  • دیدار شهردار و مدیران شهرداری کرمانشاه با فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص)+گزارش تصویری
  • به مردم پاکستان که همواره از حق دفاع کرده‌اند افتخار می‌کنیم
  • سپاه هیمنه رژیم اشغالگر قدس را در چشم مردم جهان شکست
  • رونمایی از کتاب پیامبر رحمت در نمایشگاه کتاب سارایوو
  • لایحه عفاف و حجاب در پیچ و خم تصویب توسط آقایون/ انصاری‌راد: اجرای طرح حجاب نباید موجب توهین به پیامبر اسلام (ص) شود