Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان یزد، حجت‌الاسلام علی‌محمد اسلامی منش با بیان اینکه آموزش‌های فرهنگی طبق نیازهای دینی، اعتقادی، فرهنگی و اجتماعی در قالب گروه‌های آموزشی مشخص‌ شده به جامعه هدف تحت حمایت ارائه می‌شود، اظهار داشت: زنان سرپرست خانوار، دختران و پسران بازمانده از تحصیل، دختران و پسران در آستانه ازدواج، کودکان، دانش آموزان، مستعدان اشتغال و خودکفایی، همسران جوان، طلاب و دانشجویان و سالمندان تحت حمایت از جمله مددجویان بهره‌مند از مباحث و برنامه‌های آموزشی کمیته امداد هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مباحث آموزشی ارائه‌ شده به مددجویان تحت حمایت در زمینه اخلاق اسلامی، احکام، سبک زندگی، عقل معاش، آسیب‌های اجتماعی، فرزند پروری، مهارت‌های فردی، مهارت‌های زندگی، طلاق و آسیب‌های روانی، مشاوره حقوقی، مهارت‌های هنری، مناسبت‌های ملی و مذهبی، مهارت‌های مطالعه و نویسندگی، قرآن، بازدیدهای علمی، مشاوره و هدایت تحصیلی، آمادگی برای ازدواج، موفقیت در کسب‌وکار، فرزندان آسمانی، فرزند آوری و تربیت فرزند، کودکان اهل‌بیتی و .. است.

اسلامی منش بابیان اینکه بیشتر برنامه‌های آموزشی در محل کانون‌های فرهنگی و تربیتی کمیته امداد، مساجد، اماکن مذهبی و بقاع متبرکه برگزار می‌شود، افزود: ۱۶۵۴ نفر از زنان سرپرست خانوار تحت حمایت، ۸۵ نفر از دختران و پسران بازمانده از تحصیل، ۲۴۳ نفر از دختران و پسران مستعد ازدواج، ۱۶۹ کودک چهارتا هفت سال، ۹۲۵ دانش‌آموز دختر و پسر، ۲۱۳ نفر از مستعدان اشتغال و خودکفایی، ۱۱۳ زوج جوان، ۶۲ نفر از طلاب و دانشجویان و ۲۸۶ نفر از سالمندان طی سال ۹۷ از برنامه‌های آموزشی کمیته امداد بهره‌مند شدند.

وی بیان کرد: طی این مدت ۲۴۸ میلیون تومان برای برگزاری برنامه‌های فرهنگی و تربیتی مددجویان هزینه شد که ۳۶ درصد هزینه‌های این بخش از محل اعتبارات دولتی و ۶۴ درصد کمک‌های مردمی و صدقات پرداخت‌ شده است.

به گزارش مهر، سال گذشته ۱۱ هزار و ۳۷ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان یزد از برنامه آموزش‌های فرهنگی و تربیتی این نهاد بهره‌مند شدند.

کد خبر 4771444

منبع: مهر

کلیدواژه: یزد کمیته امداد استان یزد بوشهر یوم الله 13 آبان زلزله راهپيمايي 13 آبان شهرکرد ایلام تئاتر کودک و نوجوان گرگان شیراز بیرجند خطبه های نماز جمعه قزوین سفر استانی پدافند غیرعامل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۳۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره گیری از مشارکت حامیان ایتام خارج از کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، جلسه هم‌اندیشی در جذب حامیان خارج از کشور با حضور جواد صفاری مدیر کل هماهنگی امور بین‌الملل کمیته امداد کشور ،معافی مدیر کل کمیته امداد مازندران ،معاونان ،مدیران ،روسای ادارات اجرایی وکارشناسان اکرام کمیته امداد استان به صورت ویدئو کنفرانس در ساری برگزار شد .

 میثم معافی با اشاره به اینکه هدف کمیته امداد در جذب حامی توسعه فرهنگ خیر و احسان است گفت:به دنبال ایجاد توسعه مسیر اجتماعی انفاق و کمک به محرومان هستیم که در این راه ایرانیان خارج از کشور سفیران و پرچمداران ما در خارج از مرزهای کشور هستند.

معافی با بیان اینکه با شناساندن فعالیت ها و ایجاد اعتماد در حامیان ایرانی مقیم خارج از کشور می توانیم از این ظرفیت مهم استفاده کنیم  خاطرنشان کرد: ۲۲۰  حامی  ایرانی خارج از کشور ،حمایت از فرزندان ایتام و محسنین (فرزندان غیر یتیم محروم) زیر پوشش حمایتی کمیته امداد مازندران را بر عهده دارند و ماهیانه مبالغی به حساب مستقیم این فرزندان واریز می‌کنند.

 

دیگر خبرها

  • حل مشکلات حقوقی ۳ هزار مددجوی استان البرز از طریق مشاوره
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از ۱۰۰۰ مددجوی زنجانی
  • ارائه خدمات حقوقی به ۱۰۱۶ مددجوی زنجانی‌
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از هزار مددجوی زنجانی
  • بیش از ۱۰ هزارمددجوی خراسان شمالی از خدمات مشاوره رایگان بهره‌مند شدند  
  • بهره گیری از مشارکت حامیان ایتام خارج از کشور
  • خودکفایی ۴ هزار و ۵۹۸ مددجوی استان همدان
  • پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی برای ۲۰۱۰ مددجوی گلستانی
  • مهارت‌آموزی ۳۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌ جنوبی
  • مهارت‌آموزی سه هزار و ۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌جنوبی