Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-03-28@15:45:19 GMT

احتمال برکناری رئیس کارکنان کاخ سفید

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۸۳۰۷۵

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اینترنتی شبکه تلویزیونی سی‌ان‌ان، کاخ سفید در حال ورود به فازی اساسی از فرآیند استیضاح «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهوری آمریکا، است. این در حالی است که بسیار متعجبند که ترامپ چگونه به جلسات تحقیق مجلس نمایندگان آمریکا برای استیضاحش واکنش نشان می‌دهد. 

«میک مولوینی»، رئیس کارکنان کاخ سفید، با اقدام خود مبتنی بر موافقت با حضور در تحقیقات استیضاح ترامپ باعث حیرت بسیاری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته منابع آگاه، این تصمیم به خشم بسیار ترامپ منجر شد و از این‌که رئیس کارکنان کاخ سفید بناست در تحقیقاتی که علیه او آغاز شده شرکت کند عصبانی شد. دست آخر، مولوینی از این تصمیم خود منصرف شد تا از تنش بیشتر در کاخ سفید خودداری کند. 

این در حالی است که تیم «جان بولتون»، مشاور امنیت ملی پیشین آمریکا، تلاش دارند از دادگاه حکمی مبنی بر این بگیرند که آیا رئیس کارکنان کاخ سفید می‌تواند در این تحقیقات شرکت کند یا نه. یک مقام نزدیک به مقام‌های کاخ سفید گفت که اقدام‌های مولوینی «غیرقابل‌درک» است و پرسش‌های بیشتری را به بار آورده است. این در حالی است که برخی گزارش‌ ها حاکی از آن است که ترامپ تلاش دارد وی را از سمتش کنار بگذارد. 

کاخ سفید و وکلای مولوینی از اظهارنظر در این‌باره خودداری کرده‌اند. 

این در حالی است که به گفته یک فرد آگاه، مولوینی گمان می‌کند که براساس راهنمایی‌های کاخ سفید پیش می‌رود. اما یک منبع کاخ سفید اعلام کرد که دو گروه مشاوره اعتراض‌هایی را در این زمینه مطرح کرده‌اند، هرچند که نتوانستند دستورالعمل خاصی برای مولوینی تبیین کنند. 

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: دونالد ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۳۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهمیه نفت سفید برای خانوار‌های روستایی خراسان‌شمالی شارژ شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ سیدرضا احمدنیا گفت: اکنون در استان هزار و ۹۱۷ خانوار روستایی و ۶ هزار و ۵۰۰ خانوار عشایر از نفت سفید استفاده می‌کنند و به منظور بهره مندی ساکنان مناطق کوهستانی و غیر برخوردار از گاز طبیعی، سهمیه نفت سفید به شکل توزیع الکترونیکی در کارت بانکی شارژ شد.

وی افزود: میزان سهمیه نفت سفید ویژه فصل بهار برای خانوار‌های یک تا هفت نفره ۲۰۰ لیتر است که مهلت استفاده از سهمیه تعیین شده تا آخر خرداد ماه امسال است.

وی گفت: هر لیتر نفت سفید با نرخ هزار و ۵۰۰ ریال در میان خانوار‌های بدون گاز طبیعی استان توزیع می‌شود.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان شمالی گفت: افراد برای دریافت سهمیه سوخت اعلام شده با در دست داشتن کارت بانکی به فروشندگی و یا تعاونی عرضه نفت سفید محل سکونت خود مراجعه کنند.

 ۸۶ فروشنده در خراسان شمالی نسبت به توزیع نفت سفید فعال است.

دیگر خبرها

  • برای طرفداران دکوراسیون سفید و سبک بوهو (عکس)
  • برکناری یک فرمانده اروپایی به اتهام جاسوسی
  • سه رئیس‌جمهور و یک هدف؛ شکست ترامپ
  • عاقبت کسی که برای هموطنانش از ترامپ درخواست تحریم کرد+عکس
  • سهمیه نفت سفید برای خانوار‌های روستایی خراسان‌شمالی شارژ شد
  • اگر ترامپ و قهرمانان‌اش بر جهان حکمرانی کنند...
  • عکس| ثبت تصویر یک زاغ سفید کمیاب
  • ترامپ هم طرفدار آتش بس در غزه شد
  • کاخ سفید: نشانه‌ای از حمله اسرائیل به رفح در روزهای آینده دیده نمی شود
  • کاخ سفید: قطعنامه شورای امنیت الزام‌آور نیست