Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-25@03:49:13 GMT

سنگینی تقصیر در سیل شیراز بر سر شهرداری

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۸۳۱۳۸

سنگینی تقصیر در سیل شیراز بر سر شهرداری

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، حیدر آسیابی دادستان عمومی و انقلاب شیراز روز چهارشنبه اعلام کرد: پرونده موسوم به سیل شیراز با صدور کیفرخواست به دادگاه‌ کیفری ۲ شیراز ارسال شده و  شهرداری و ۲ تن از شهرداران ادوار مختلف شیراز در حادثه سیل مقصر شناخته شدند.

آسیابی با بیان اینکه پرونده حادثه سیل شیراز  در ۱۶ مجلد در دادسرای شیراز تشکیل شده بود افزود: با صدور قرار جلب به دادرسی و کیفرخواست  این پرونده به دادگاه‌ کیفری ۲ شیراز ارسال شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان عمومی و انقلاب شیراز افزود: مطابق بررسی‌های صورت گرفته و تلفیق نظر هیأت کارشناسی و گزارش کارشناسی سازمان بازرسی کل کشور، شهرداری شیراز و دو تن از شهرداران ادوار مختلف شهرداری در این حادثه مقصر شناخته شدند.

پیش از این بر اساس گزارشی که توسط کمیته حقیقت یاب  سهم تجمیعی عوامل انسانی- مدیریتی به تفکیک دستگاه‌های اجرایی در ادوار مختلف منتشر شده بود نیز نشان می‌داد که شهرداری شیراز در این پدیده طبیعی ۵۴ درصد سهم داشته است.

سیلاب پنجم فروردین ۹۸ در محل دروازه قرآن شیراز منجر به فوت ۲۱ نفر از هموطنان و مصدومیت ده‌ها نفر شد.تداوم این سیل در روز بعد (ششم فروردین ۹۸) نیز منجر به تحمیل خسارت مالی بسیاری به اهالی شیراز خصوصاً در محله سعدی شد.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: سیل شهرداری رودخانه سیل شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۳۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی دبیرخانه دائمی مسابقات معماری و شهرسازی شهرداری شیراز

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی قلندری با تبریک سالروز تولد شیخ بهایی که به عنوان روز معماری در ایران نامگذاری شده، اعلام کرد: همزمان با روز معمار، دبیرخانه دائمی مسابقات معماری و شهرسازی در حوزه معاونت شهرسازی و معماری شهرداری شیراز آغاز به کار کرد.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری شیراز هدف از تأسیس این دبیرخانه را ایجاد زمینه‌ای برای خلق ایده‌های و استعدادهای نوآورانه برای ارتقای فضاهای عمومی، توسعه پایدار و استفاده بهینه از منابع معماری و شهرسازی دانست.

وی تاکید کرد: از این پس تمامی مسابقات معماری و شهرسازی شهرداری شیراز ابتدا در این دبیرخانه ثبت و فرایند برگزاری مسابقه توسط این معاونت انجام خواهد شد.

کد خبر 6086186

دیگر خبرها

  • نجات کودک بازیگوش در سازه آسانسور در شیراز
  • راه اندازی دبیرخانه مسابقات معماری و شهرسازی شهرداری شیراز
  • جمهوری اسلامی در بخش‌های مختلف هوایی محتاج هیچ کشوری نیست
  • نجات کودک بازیگوش از مرگ حتمی در بالابر
  • دبیرخانه دائمی مسابقات معماری و شهرسازی شهرداری شیراز راه‌اندازی شد
  • «آقای قاضی» به شبکه دو می آید
  • راه‌اندازی دبیرخانه دائمی مسابقات معماری و شهرسازی شهرداری شیراز
  • موفقیت بهای سنگینی دارد؛ «ستارگان نفس بریده»
  • منطقه یک شیراز، منطقه هزینه‌بردار در تملک
  • نرخ کرایه تاکسی در شیراز تعیین شد