Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایسنا، نیکلاس مادورو، رئیس‌جمهور ونزوئلا دستور داد تا ۳/۲ میلیون شبه‌نظامی دولتی در خیابان‌های ونزوئلا به گشت‌زنی بپردازند.

او همچنین به فرمانده این نیروها جایگاهی در حد رهبران ارشد نظامی داده است.

تشدید این گشت‌زنی‌ها با فراخوان تظاهرات از سوی خوان گوایدو، رهبر اپوزیسیون که کمپین یک‌ساله‌ای را برای برکناری مادورو از قدرت با حمایت آمریکا و ۵۰ کشور دیگر آغاز کرده، تشدید شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  

گوایدو چند ماهی بود که ترتیب یک تظاهرات بزرگ را نداده بود.

 موجی از ناآرامی‌های سیاسی کشورهای آمریکایی لاتین را در بر گرفته، اوو مورالس، رئیس‌جمهور بولیوی روز یکشنبه به دنبال یک سری اعتراضات مردمی به نتیجه انتخابات ریاست‌جمهوری به ناگهان استعفا داد و به مکزیک پناهنده شد.

به گزارش آسوشیتدپرس، مادورو گفته است همان "نیروهای امپریالیستی" که رئیس‌جمهور بولیوی را تضعیف کردند در پی خلع او نیز هستند.

رئیس سنا رئیس جمهوری موقت بولیوی شد کد خبر 463015 برچسب‌ها ونزوئلا - نیکلاس مادورو ونزوئلا

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: ونزوئلا نیکلاس مادورو ونزوئلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۳۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جمهور اصلاح قانون تأسیس مدارس غیردولتی را ابلاغ کرد/ درآمد غیرانتفاعی‌ها شفاف می‌شود

سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور قانون اصلاح قانون تاسیس و اداره مدارس و مراکز آموزشی و پرورشی غیردولتی که در جلسه علنی مورخ ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ مجلس شورای اسلامی به تصویب رسیده بود را طی نامه مورخ ۲۵ فروردین ۱۴۰۳ به رضامراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش ابلاغ کرد.

بر اساس این قانون، مرجع سیاستگذاری مدارس و مراکز آموزشی پرورشی غیر دولتی، شورای عالی آموزش و پرورش تعیین شده است.

همچنین مطابق این قانون، وزرات آموزش و پرورش مکلف به راه اندازی سامانه یکپارچه مدیریت، نظارت و ارزیابی مدارس و مراکزی آموزشی غیر دولتی شده و این مراکز باید همه فعالیت‌های خود اعم از درآمدها، میزان شهریه دریافتی، تداد پرسنل و دانش آموزان، فضای آموزشی و نوع مالکیت آن، هزینه‌ها و ... را در سامانه مذکور اعلام و وزارت آموزش و پرورش آن را بررسی و ارزیابی کند.

سامانه مدارس غیر دولتی به سامانه سازمان تأمین اجتماعی متصل شده و حق بیمه معلمان و کارکنان این مدارس و مراکز آموزشی غیر دولتی به صورت برخط پرداخت می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • مادورو: نتانیاهو دیوانه نازی، هرج و مرج ایجاد می‌کند
  • هشدار مادورو درباره جنگ افروزی رژیم صهیونیستی در منطقه
  • هشدار مادورو نسبت به ماجراجویی جدید نتانیاهو علیه ایران
  • هشدار مادورو نسبت به ماجراجویی جدید «نتانیاهو دیوانه» علیه ایران
  • رئیس‌جمهور اصلاح قانون تأسیس مدارس غیردولتی را ابلاغ کرد
  • رئیس‌جمهور اصلاح قانون تأسیس مدارس غیردولتی را ابلاغ کرد/ درآمد غیرانتفاعی‌ها شفاف می‌شود
  • رئیس جمهور اصلاح قانون تأسیس مدارس غیردولتی را ابلاغ کرد/ درآمد غیرانتفاعی‌ها شفاف می‌شود
  • تداوم تظاهرات ضد نتانیاهو در تل‌آویو/درخواست نجات اسرا از«بایدن»
  • مقامات آمریکا و ونزوئلا مخفیانه دیدار کردند
  • درخواست لاپید برای افزایش مشارکت در تظاهرات شبانه