Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین سپاه الغدیر استان یزد از برگزاری رزمایش 12 هزار نفری گردان های بیت المقدس و کوثر در دومرحله در سراسر استان با شعار «چهل سال مردم یاری، امنیت و خدمت» خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛حسین زارع کمالی در مصاحبه با خبرنگار یزدرسا؛ از برگزاری رزمایش 12 هزار نفری بیت المقدس و کوثر در دومرحله در سراسر استان با شعار «چهل سال مردم یاری، امنیت و خدمت» خبر داد و گفت: مرحله اول این رزمایش در روزهای 23 و 24 آبان با بیش از 20 گردان بیت المقدس در شهرستان های ابرکوه، اردکان، بافق، خاتم و مهریز برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین سپاه الغدیر استان یزد افزود: مرحله دوم این رزمایش نیز با حضور 26 گردان بیت المقدس و کوثر در شهرستان های تفت، اشکذر، بهاباد میبد و نواحی مرکزی ثارالله و روح الله یزد و زارچ برگزار می شود

زارع کمالی تصریح کرد: با توجه به تهدیدات پیش رو بسیجیان حاضر در این رزمایش تاکتیک های مرتبط با عملیات های دفاعی، امنیتی، دفاع از کوی و برزن، امداد ونجات و مردم یاری را تمرین خواهند کرد.

جانشین سپاه استان هدف اصلی از برگزاری این رزمایش را خدمت رسانی به مردم به ویژه مناطق محروم و محرومیت زدایی دانست و ابراز داشت: با توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری، همکاری بسیجیان و همه دستگاهای مرتبط در زمینه خدمت به مردم اتفاقاتی خوبی از حراست از جنگل های خاتم گرفته تا برقراری امنیت محلات در قالب گشت های رضویون و همکاری با ناجا در زمینه تامین امینت محلات گردشگری رقم خورده است.

وی با اشاره به ماموریت اصلی سپاه و بسیج در زمینه خدمت رسانی به مردم اظهار داشت: در این رزمایش بسیجیان علاوه بر خدمت رسانی در خصوص ارتقا توان رزم و امادگی تخصصی گردان ها برای مقابله با هر گونه تهیدید احتمالی اعم از سخت و نیمه سخت را تمرین خواهند کرد.

انتهای پیام/ح

 

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۳۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یگان‌های امدادی سپاه تا پایان عملیات خدمت رسانی به مردم سیل زده در منطقه حضور خواهند داشت

سردار شریف از دستور فرمانده کل سپاه برای ادامه حضور یگان‌های امدادی و استانی سپاه برای امدادرسانی به مردم سیل زده تا بازگشت شرایط عادی خبر داد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از سپاه نیوز؛ سردار سرتیپ پاسدار رمضان شریف سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه از ارزیابی ضعیت امدادرسانی به مردم سیل زده در استان‌های جنوب شرقی کشور به ویژه سیستان و بلوچستان و دستور سرلشکر حسین سلامی برای ادامه حضور یگان‌های امدادی و استانی سپاه در منطقه تا بازگشت شرایط عادی زندگی مردم خبر داد.

وی افزود: از همان هنگام وقوع سیل تا به امروز سپاه در استان‌های تحت تاثیر بارش‌ها و سیل اخیر با گسیل امکانات و ظرفیت‌های مورد نیاز مانند ماشین آلات برای بازگشایی جاده‌ها و راه‌های روستایی، بالگرد برای تسهیل عملیات امداد و نجات و انتقال محموله‌های غذایی و دارویی و نقل و انتقال نیرو‌های امدادگر، اعزام تیم‌های پزشکی و درمانی به خدمت رسانی مردم و همراهی با سایر سازمان‌ها و نیرو‌های امدادی به طور شبانه روزی مشغول بوده است.

سردار شریف با اشاره به اینکه عمده نیاز‌های امدادی و خدمت رسانی هم اکنون در استان سیستان و بلوچستان متمرکز و ادامه دارد خاطرنشان کرد:بحمدالله ضعیت در استان‌های هرمزگان و کرمان به حالت عادی بازگشته است و کمک به سیل زدگان در استان سیستان و بلوچستان با سرعت و همافزایی دستگاه‌ها و همچنین حضور میدانی نیرو‌های مردمی ادامه دارد و با تاکید فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یگان‌های سپاه امکانات، تجهیزات و نیرو‌های خود از جمله سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان و قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در جنوب شرق کشور و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا را همچنان در خدمت به مردم سیل زده و تامین شرایط جاری و معمول زندگی آنان فعال حفظ خواهند کرد.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد با توجه به هماهنگی، همکاری، هم افزایی و همت دستگاه‌های اجرایی و امدادی و نیرو‌های جهادی به ویژه مشارکت نیرو‌های مردمی به زودی از این شرایط عبور کنیم.

دیگر خبرها

  • یگان‌ امدادی سپاه تا پایان خدمت‌رسانی به مردم سیل‌زده حضور دارد
  • یگان‌های امدادی سپاه تا پایان عملیات خدمت رسانی به مردم سیل زده در منطقه حضور خواهند داشت
  • تداوم خدمت‌رسانی سپاه به سیل زدگان سیستان و بلوچستان
  • حضور یگان‌های امدادی سپاه در مناطق سیل زده تا پایان خدمت رسانی
  • حضور یگان‌های امدادی سپاه تا پایان عملیات خدمت رسانی در مناطق سیل زده
  • یگان‌ امدادی سپاه تا پایان خدمت‌رسانی به مردم سیل‌زده حضو دارد
  • ارائه پنج هزار و ۸۰۰ خدمت بسیجیان جامعه پزشکی در چهارمحال و بختیاری
  • ارائه بیش از ۵ هزار و ۸۰۰ خدمت رایگان از سوی بسیجیان جامعه پزشکی
  • ارتش جمهوری اسلامی ایران جلودار خدمت رسانی به مردم است
  • بانک‌ها و بیمارستان‌ها در روز پنج‌شنبه تعطیل نخواهند بود