Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-16@11:38:15 GMT

داماد رمال، پیش از بله گرفتن از عروس لو رفت

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۸۳۲۷۹

داماد رمال، پیش از بله گرفتن از عروس لو رفت

مرد شیاد که با فریب زنان و دختران و سوءاستفاده از آنها، مبالغ میلیونی به جیب زده بود، در مراسم خواستگاری از یکی از قربانیانش دستگیر شد.

 

به گزارش ایران آنلاین، حجت الاسلام و المسلمین سینکایی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قرچک گفت: این مرد کلاهبردار که از طریق رمالی و تشکیل موسسات غیرمجاز به نام موسسات علوم قرآنی اقدام به جذب افراد و سوءاستفاده و کلاهبرداری از آنان می‌کرد با هوشیاری مراجع قضایی دستگیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در پی شکایت یکی از قربانیان این فرد به دادسرای قرچک مبنی بر اخاذی و کلاهبرداری توسط یک رمال تحقیقات را آغاز کردیم و مشخص شد این فرد از طریق رمالی مبالغ ۱۲۰ میلیون تومان از قربانی خود اخاذی کرده و به او وعده ازدواج داده است.

حجت الاسلام و المسلمین سینکایی گفت: با دستور دادستانی و هماهنگی با پلیس امنیت این شهرستان و نقشه زیرکانه و شگرد خاص، در یک ساعت معین و در جلسه خواستگاری این متهم از قربانی خود، وی در حالیکه ادوات رمالی را دراختیار داشت دستگیر شد. پس از تحقیقات لازم از طریق دادسرا متهم با قرار وثیقه روانه زندان شد و تحقیقات برای شناسایی دیگر شاکیان و قربانیان احتمالی پرونده در دستور کار است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قرچک ادامه داد: این مرد شیاد بدون داشتن تحصیلات لازم خود را دارای مدرک دکترا در رشته‌های مختلف به قربانیان معرفی می‌کرد و بعد از تعرض و سوءاستفاده از آن‌ها به اخاذی و کلاهبرداری اقدام می‌کرد. مردم با مواجهه با این گونه افراد دقت لازم را داشته باشند و از مراجعه به شرکت‌های غیرمجاز با هر نوع فعالیت اجتناب کنند./میزان

بیشتر بخوانید/ دام رمال اینترنتی برای فریب زنان

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۳۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده باش کامل تمام ادارات شهرستان بم برای سیل احتمالی

جلسه شورای اداری و ستاد مدیریت بحران شهرستان بم با حضور فرماندار، معاونین فرماندار، بخشداران، بروات، دهبکری، مرکزی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، فرمانده نیروی انتظامی، روسای شورای اسلامی و شهرداری شهر بم بروات و روسای ادارات دولتی برگزار شد.  

محمد برزنگ، فرماندار شهرستان بم گفت: درپی پیش بینی و هشدار هواشناسی و سامانه بارشی اعلام شده، تمام امکانات دولتی و خصوصی پای کار و در آماده باش کامل باشند و تمام مرخصی‌ها لغو و به زمان دیگر موکول شوند.  

وی افزود: شهرداری‌ها، دهیاری‌ها، اداره راه، بخشداری‌ها و همه ادارات با همه امکانات آمادگی لازم را داشته باشند تا این نعمت و رحمت الهی واین سامانه بارشی به بحران تبدیل نشود.

فرماندار بم تاکید کرد: ادارات آب برق و گاز آمادگی لازم را داشته باشند و همه ادارات آماده باشند تا این بحران با اقدام به موقع و همه جانبه مدیریت شود.  

وی درخصوص پیش بینی موج بارشی جدید گفت: با تو جه به هشدار هواشناسی، تمام ادارات دولتی با آمادگی کامل ذیل ستاد مدیریت بحران باشند و بخشداران اطلاع رسانی به روستاییان داشته باشند  و سوله‌های ستاد مدیریت بحران آمادگی لازم داشته باشد.  

برزنگ با توجه به شایعات دیشب،  تصریح کرد: در مورد سوخت، هیچ مشکلی در شهرستان نداریم.  

وی با توصیه به اینکه علوم پزشکی و اتوبوسرانی، شهرداری نیز آمادگی کامل داشته باشند، بیان داشت: اداره راهداری پل‌های ورودی شهر بم و تهرود را بررسی کنند و تمام مسیر‌هایی که احتمال میرود آب وارد شهر یا روستا‌ها بشود مسدود شوند.  

فرماندار بم با بیان اینکه هیچ جاده ترانزیتی و جاده‌های مواصلاتی نباید مسدود شود، گفت: مالکین قنوات با توجه به صدور هشدار قرمز که از سوی ستاد مدیریت بحران استان در خصوص شروع بارندگی شدید از اواخر روز دوشنبه امروز تا پایان روز چهارشنبه  اعلام شده و احتمال وقوع سیل و تخریب چاه‌ها و قنواتی که در مسیر عبور آب رودخانه‌های اطراف قرار دارند وجود دارد برای جلوگیری از تخریب چاه‌ها و قنوات هر گونه بروز خسارت احتمالی شایسته است تمهیدات لازم را اعمال فرمایند.

وی افزود:  تمام شهرستان بم در آماده باش کامل است و  امیدواریم این سامانه بارشی با کمترین خسارت احتمالی برای مردم منطقه برکت داشته باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • بازداشت دو پسر و عروس آیت الله طالقانی توسط محمد غرضی
  • تمهیدات لازم مقابله با سیل در جنوب کرمان اندیشیده شده است
  • ثبت نام ۸۴۰ خانواده برای طرح جوانی جمعیت در شهرستان اردبیل
  • هشدار قرمز هواشناسی کرمان درباره سیلاب
  • آماده باش کامل تمام ادارات شهرستان بم برای سیل احتمالی
  • قاتل سریالی ۱۶ مرد معتاد بعد از ۲۸ سال آزاد شد
  • قاتل سریالی بعد از ۲۸ سال آزاد شد
  • خواستگاری با انگیزه سرقت و اخاذی
  • ضرورت تأمین زیر ساخت‌های لازم برای توانمندسازی نیروی انسانی
  • شناسایی و دستگیری سارقان در شهرستان های نیشابور و خلیل آباد