Web Analytics Made Easy - Statcounter

به همت تلاشگران قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص)؛ دو سکوی گازی طرح توسعه فازهای ۲۲ تا ۲۴ پارس جنوبی پس از بارگیری و انتقال به دریا، در بخش فراساحل این فازها نصب شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سپاه، به همت تلاشگران قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص)؛ دو سکوی گازی طرح توسعه فازهای ۲۲ تا ۲۴ پارس جنوبی پس از بارگیری و انتقال به دریا، در بخش فراساحل این فازها نصب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس، سکوی فاز ۲۳ به همراه سکوی اقماری ۲۴B، آخرین سازه‌های ساخته شده فازهای ۲۲ تا ۲۴ پارس جنوبی در یارد شرکت صدرا در بوشهر پس از بارگیری بر روی شناور FLB۱۲۴، مهرماه در عملیات انتقال همزمان راهی پارس جنوبی شدند و روز سه‌شنبه و چهارشنبه (۲۱ و ۲۲ آبان‌ماه) توسط شناور HL-۵۰۰۰ در خلیج فارس نصب شدند.

بنابر این گزارش، وزن هر کدام از این سکوها معادل ۲۵۰۰ تن است که با ظرفیت تولید روزانه ۱۴.۲ میلیون متر مکعب، معادل ۵۰۰ میلیون فوت مکعب گاز در یارد شرکت صنعتی دریایی ایران (صدرا) از زیرمجموعه‌های قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) ساخته شد.

همچنین با بهره‌برداری از سکوهای ۲۳ و ۲۴B،   این طرح به ظرفیت اسمی تولید روزانه ۵۶ میلیون مترمکعب گاز می‌رسد./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد هفته وحدت مسجد مسجد هفته وحدت خبرگزاری شبستان وحدت هفته وحدت استان بوشهر هفته کتاب و کتابخوانی پارس جنوبی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء قرارگاه خاتم الانبیاء

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۳۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۱۹درصدی بارگیری راه آهن شرق در فروردین ۱۴۰۳

تین نیوز

علی حکامی قاسمی مدیر کل راه آهن شرق، گفت: بارگیری اداره کل راه آهن شرق، از اول فروردین ۱۴۰۳ تا ۲۶ فروردین ماه، نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۲، رشد ۱۹درصدی را ثبت کرده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ریل نیوز، مدیر کل راه آهن شرق بیان کرد: آمار بارگیری این اداره کل، از اول فروردین ۱۴۰۲ تا ۲۶ فروردین، به میزان ۴۸۶ هزار و ۵۱۲ تن بوده است که با همت و تلاش های شبانه روزی همکاران، بویژه در ایام پیک نوروزی، راه آهن شرق موفق شد، در ۲۶ روز نخست سال ۱۴۰۳، به میزان ۵۸۰ هزار و ۸۷۸ تن بارگیری انجام دهد و شاهد رشد ۱۹درصدی باشیم.

حکامی قاسمی، همچنین خاطر نشان کرد؛ راه آهن شرق، در شاخص تن کیلومتر مبدا – مقصد که شاخص درآمدی راه آهن محسوب می شود نیز موفق شد در بازه مذکور فروردین ماه ۱۴۰۳ نسبت به مدت مشابه سال قبل، رشد ۲۰.۶درصدی داشته باشد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • کاوش‌های باستان‌شناسی در پارس‌آباد و بیله‌سوار انجام می‌شود
  • انتقال مفهوم کرامت به مردم ضروری است
  • آماده باش ارتش و سپاه در مناطق سیل زده /۳ سیل‌زده نجات یافتند
  • اقدامات نیروی زمینی سپاه جهت کمک به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان
  • رفع اتفاق خط انتقال آب شرب روستای قریس شهرستان خوی
  • ارسال پول به چین چگونه است ؟
  • اجراي موفقیت‌آمیز ۲ هزار و ۲۰۰ كیلومتر توپكرانی در نفت و گاز گچساران
  • رشد ۱۹درصدی بارگیری راه آهن شرق در فروردین ۱۴۰۳
  • از رکورد ۱۵۰ درصدی ایجاد اشتغال در سمنان تا افتتاح فازهای جدید نیروگاه سیکل ترکیبی
  • اقدامات پیشگیرانه سیل در شهرستان های خاتم و مروست