Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-20@04:13:03 GMT

۶ سارق در ملایر دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۸۳۵۱۰

۶ سارق در ملایر دستگیر شد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، محمد باقر سلگی، فرمانده انتظامی شهرستان ملایر گفت: در راستای شناسایی و دستگیری مجرمان و سارقان در شهرستان ملایر طی ۴۸ ساعت گذشته با انجام اقدامات اطلاعاتی، ۷ طرح ضربتی در نقاط مختلف و از پیش تعیین شده اجرا شد.

او اضافه کرد: ماموران پلیس ملایر یک سارق خودرو، یک کیف قاپ و یک مالخر را دستگیر و ۲دستگاه خودروی سرقتی پراید و ۳ فقره کیف قاپی را کشف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سلگی ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی ۲ سارق اماکن خصوصی و یک سارق منزل را دستگیر و ۳ فقره سرقت را کشف کردند.

او بیان کرد: در این طرح ماموران پاسگاه انتظامی زمان آباد و بخش انتظامی زند نیز یک سارق خودرو را دستگیر و ۲ دستگاه خودروی سرقتی پراید را کشف کردند.

فرمانده انتظامی ملایر با اشاره به این که ۶ سارق دستگیر شده به مرجع قضایی معرفی شدند افزود: از شهروندان درخواست می‌شود ضمن مراقبت لازم از اموال و امکانات در اختیار خود، در صورت مواجهه با هر گونه موارد مشکوک بلافاصله با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس بگیرند.

انتهای پیام/ ش

دستگیری ۶ سارق و کشف ۱۰ فقره سرقت در ملایر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی سارق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۳۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۲۳ سارق و مالخر در چناران

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، فرمانده انتظامی چناران گفت: با اجرای طرح پیشگامان امنیت انتظامی در مناطق مختلفِ این شهرستان ۲۳ سارق و مالخر شناسایی و دستگیر شدند.   سرهنگ محمود علائی افزود: طرح عملیاتی پیشگامان امنیت انتظامی با هدف پیشگیری از سرقت‌ های خرد، پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز اجرا می شود.   وی ادامه داد: در این اجرای این طرح مقادیر زیادی اموال سرقتی شامل لوازم‌ منزل، دوچرخه و ابزار‌آلات ساختمانی کشف و ضبط شده است.   علائی افزود: هدف راهبردی طرح‌ های عملیاتی، بهبود خدمات انتظامی،کنترل جرایم، ارتقاء احساس امنیت در جامعه و کسب رضایت مندی مردم است.   وی از شهروندان خواست: در صورت مواجهه با سرقت، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به ‏پلیس اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان سیم و کابل‌های برق در مراغه
  • از دستگیری سارق تا کشف سوخت قاچاق در فارس
  • دستگیری سارق باغ‌های جهرم با ۱۵ فقره سرقت
  • غافلگیری سارق حین سرقت در رشت
  • دستگیری ۲۳ سارق و مالخر در چناران
  • انهدام باند سارقان در بیرجند
  • دستگیری معتاد متهم به ۴۰ فقره سرقت در مشهد
  • متهم به ۴۰ فقره سرقت در مشهد دستگیر شد
  • کشف ۴ فقره سرقت احشام در قاین
  • دستگیری سارقان موتورسیکلت در مراغه