Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمود ثمینی گفت: خرید دستگاه سی تی آنژیو را در شورای برنامه ریزی استان پیگیری خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ؛ ثمینی روز چهارشنبه  دردومین شورای سلامت و امنیت مواد غذایی لرستان ،اظهار کرد: دستگاه سی تی آنژیو یکی از نیازهای مهم حوزه ی درمان در استان است که تلاش می کنیم هزینه ی خرید آن را تا حدود زیادی تأمین کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اوافزود: آموزش عمومی یکی از مهم ترین برنامه های حوزه ی سلامت است که باید تمامی دستگاه های اجرایی برای اجرای هر چه بهتر آن در کنار دانشگاه علوم پزشکی قرار بگیرند.

ثمینی  تصریح کرد: طی چند ماه اخیر اقدامات بسیار خوبی در راستای رفع مشکلات بهداشت و درمان مردم انجام شده است که جای تقدیر دارد.

او با بیان اینکه انتظار داریم دستگاه های اجرایی اعتبار 30 درصد پروژه های بازآفرینی شهری را به موقع پرداخت کنند، یادآورشد: دفاتر تسهیل گری در سطح استان در این راستا فعال  و نسبت به سایر استانها، لرستان مجوزها و اعتبارات بیشتری در این حوزه کسب کرده است.

ثمینی  با بیان اینکه  بودجه های دولتی و تخصیصی مشکلات چندانی را مرتفع نمی کند ، عنوان کرد: در مجمع خیران سلامت باید بخش هایی برای اقدامات تاثیرگذار این افراد تعریف شود.

او اضافه کرد:  مسیر های ورود خیران به طرح ها و برنامه های استان باید معرفی و تسهیل شود چرا که حضور آنان انجام طرح ها و برنامه های استان را تسریع می کند.

ثمینی با تاکید بر لزوم عملیاتی شدن مصوبات جلسات ،افزود: نباید به راحتی از مصوبات جلسات عبور کرد چراکه  برگزاری جلسات به تنهایی مشکلات مردم را حل نمی کند.

او  با اشاره به موضوع اتلاف سگ های ولگرددر سطح استان نیز گفت: جمع آوری و نگهداری سگ های ولگرد  یک امری ضروری در راستای امنیت و آسایش خانواده ها است و  بدون استفاده از ظرفیت بخش خصوصی و حضور خیران این امر محقق نمی شود به همین منظور نباید منتظر استفاده از اعتبار و بودجه های دولتی باشیم و باید از ظرفیت خیران در این مسیر استفاده شود.

 

 

 

 

 

بیشتر بخوانید: اولویت بهداشت و درمان حفظ سلامت مادران باردار است کسب رتبه نخست لرستان در ارائه خدمات بهداشتی-درمانی ایام نوروز96

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بخش خصوصی بهداشت و درمان خانواده دانشگاه علوم پزشکی سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۳۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رصد اقدامات دستگاه‌های اجرایی در حوزه امنیت غذایی

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد اسماعیل مطلق گفت: اقدامات دستگاه‌های اجرایی مربوطه در حیطه امنیت غذایی و سلامت غذا توسط دبیرخانه شورای عالی رصد می‌شود و تمامی دستگاه‌ها موظفند گزارش اقدامات را جهت جمع بندی به دبیرخانه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی ارسال نمایند.

وی افزود: دبیرخانه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی پیرو ابلاغ رهنمودهای رئیس جمهور در هجدهمین جلسه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی، جلسه هم اندیشی و هماهنگی اجرای رهنمودهای رئیس جمهور در خصوص اهمیت توجه به امنیت غذایی و سلامت غذای مصرفی مردم و تکالیف وزارت بهداشت و سایر دستگاه‌های مرتبط را برگزار کرد.

مطلق ادامه داد: وزارت بهداشت با همکاری وزارت جهاد کشاورزی و معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری طی مدت ۲ ماه اقدامات لازم در راستای تولید مواد غذایی از مزرعه تا سفره را تدوین خواهند کرد و در جلسه بعدی شورای عالی سلامت و امنیت غذایی ارائه نمایند.

کد خبر 6085877 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • ابلاغ سند توسعه دانش‌بنیان به دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی
  • رصد اقدامات دستگاه‌های اجرایی در حوزه امنیت غذایی
  • ۶ هزار میلیارد ریال اعتبار به راه‌آهن اردبیل - میانه اختصاص یافت
  • امکان استفاده از اوراق گام برای پرداخت بدهی به دستگاه های اجرایی فراهم شد
  • طرح سلامت شهری در استان اصفهان اجرایی می‌شود
  • برنامه‌ریزی برای گسترش محورهای پیاده در هسته مرکزی شهر قم
  • امکان استفاده از اوراق گام برای پرداخت بدهی به دستگاه‌های اجرایی فراهم شد
  • امکان استفاده از اوراق گام برای پرداخت بدهی به دستگاه‌ها فراهم شد
  • بخشنامه بانک مرکزی برای پرداخت بدهی به دستگاه های اجرایی
  • امکان استفاده از اوراق گام برای پرداخت بدهی فراهم شد