Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@06:13:59 GMT

ساخت تصفیه خانه مقدماتی شهرستان البرز آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۸۳۷۲۱

ساخت تصفیه خانه مقدماتی شهرستان البرز آغاز شد

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر چهارشنبه در مراسمی با حضور حمیدرضا جانباز مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کشور، هدایت الله جمالی پور استاندار، علی فرخزاد معاون عمرانی، نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، بیرانوندی مدیرعامل آب و فاضلاب استان، یدالله ملکی مدیرعامل شرکت آب منطقه ای، سعید چگینی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان، کلنگ احداث تصفیه خانه مقدماتی شهرستان البرز در جنوب شهر شریفیه به زمین زده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تصفیه خانه در زمینی به مساحت ۶ هکتار ساخته می شود و ظرفیت آن ۲۵ هزارمترمکعب در شبانه روز است.

عملیات ساخت این تصفیه خانه با ۱۱ میلیارد تومان اعتبار شامل حذف فیزیکی، آشغال گیری، دانه گیری و ایستگاه پمپاژ است و با ساخت این تصفیه خانه جمعیتی بالغ بر ۲۴۲ هزارنفر تحت پوشش شبکه فاضلاب قرار خواهند گرفت.

حل مشکلات بهداشتی ناشی از دفع غیر بهداشتی پسماندها، ارتقای بهداشت محیط، امکان بازچرخانی پساب و استفاده در صنعت و کشاورزی از دیگر اهداف اجرای این طرح است.

  


 

کد خبر 4771500

منبع: مهر

کلیدواژه: تصفیه خانه فاضلاب شرکت آب و فاضلاب استان قزوین کلنگ زنی بوشهر یوم الله 13 آبان زلزله راهپيمايي 13 آبان شهرکرد ایلام تئاتر کودک و نوجوان گرگان شیراز بیرجند خطبه های نماز جمعه قزوین سفر استانی پدافند غیرعامل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۳۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح بیش از ۸۰درصد پروژه‌های جهاد آبرسانی کرمانشاه تا پایان تیر

رضا داودی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با توجه به برنامه ریزی های به عمل آمده، بیش از ۸۰ درصد پروژه‌های محرومیت زدایی استان تا پایان تیرماه سال جاری افتتاح می‌شوند.

وی افزود: با بهره برداری از آنها تحول شگرفی در آبرسانی روستایی استان رقم خواهد خورد و رضایت حداکثری هم استانی‌های عزیز را در پی خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه ضمن تقدیر و تشکر از همکاری و مساعدت همکاران طرح در اجرایی نمودن پروژه‌های جهاد آبرسانی تصریح کرد: در این پروژه‌ها تاکنون بیش از ۴۰۰ کیلومتر لوله گذاری اجرا شده، بیش از ۱۰ هزار مترمکعب مخزن ساخته شده و بیش از ۴۰ ایستگاه پمپاژ راه اندازی شده و یا در مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه شرف راه اندازی است.

وی ادامه داد: افتتاح این پروژه‌ها نمونه بارزی از اقدامات جهادی صورت گرفته در استان است و به همین خاطر استان کرمانشاه از جمله استان‌های پیشرو در حوزه جهاد آبرسانی در کشور محسوب می‌شود.

کد خبر 6087082

دیگر خبرها

  • افتتاح بیش از ۸۰ درصد پروژه‌های جهاد آبرسانی
  • افتتاح بیش از ۸۰درصد پروژه‌های جهاد آبرسانی کرمانشاه تا پایان تیر
  • طرح ارتقای تصفیه خانه آب رامسر آغاز شد
  • افزایش ظرفیت تصفیه‌خانه‌های فاضلاب فارس
  • پیشرفت فیزیکی ۸۶ درصدی تصفیه خانه شرقی بندرانزلی
  • بازدید دانشجویان دانشکده بهداشت از تصفیه خانه آب ارومیه
  • تولید سالانه ۵۰ میلیون مترمکعب پساب از تصفیه‌خانه‌های استان مرکزی
  • ‌انتقال آب رودخانه کرج به البرز برای عبور از تنش تابستان
  • شبکه جمع‌آوری فاضلاب بیرجند در حال بهره‌برداری است
  • اتصال شهرهای قاین و سربیشه به شبکه فاضلاب