Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-03-29@00:24:51 GMT

اتمام خط آبرسانی به دهاقان تا پایان سال جاری

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۸۳۹۷۳

اتمام خط آبرسانی به دهاقان تا پایان سال جاری

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان با اشاره به ضرورت اجرای طرح آبرسانی به دهاقان، گفت: از ۶۱ کیلومتر خطوط انتقال آب به دهاقان تاکنون ۶۰ کیلومتر اجرا شده و با اجرای یک کیلومتر دیگر، این پروژه تا پایان سال جاری تکمیل می‌شود.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو(پاون)، "هاشم امینی" اظهار کرد: با بهره‌برداری از طرح آبرسانی به دهاقان، شهرهای گلشن، دهاقان و ۱۰ روستا از آب شرب پایدار برخوردار می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی فقر منابع محلی را یکی از عوامل موثر در اجرای طرح آبرسانی به دهاقان برشمرد و خاطرنشان کرد: در حال حاضر آب شرب شهرهای دهاقان، گلشن و ۱۰ روستای توابع این شهرها از طریق منابع محلی تامین می‌شود که در سال‌های اخیر با توجه به افت منابع زیرزمینی، تامین آب شرب مشترکان در این مناطق ناپایدار بوده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان با بیان اینکه آب شرب شهرستان دهاقان از طریق منابع داخلی  تامین می‌شود، گفت: هم‌اکنون آب شرب مشترکان در شهرستان دهاقان از طریق سه حلقه چاه که در مدار بهره‌برداری قرار دارد و آب شرب شهر گلشن نیز با بهره‌گیر ی از سه حلقه چاه با دبی ۹ لیتر در ثانیه تامین می‌شود.

وی افزود: طبق بررسی‌های صورت گرفته نیاز آب شرب مشترکان در شهر دهاقان ۶۰ لیتر در ثانیه و نیاز آبی شهر گلشن ۱۵ لیتر در ثانیه برآورد شده است.

امینی با اشاره به اجرای طرح آبرسانی به دهاقان افزود: مراسم کلنگ‌زنی این پروژه در سال ۹۲ صورت گرفت، اما به دلیل تنگناهای مالی از سال ۱۳۹۲ تا سال ۱۳۹۶ فقط ۱۰ کیلومتر و از سال ۱۳۶۹ تاکنون ۵۰ کیلومتر از این پروژه اجرایی شده است.

وی با اشاره به اختلاف ۶۶۰ متری ارتفاع در شهرستان دهاقان گفت: بر این اساس در طرح آبرسانی به دهاقان احداث سه باب ایستگاه پمپاژ هم در نظر گرفته شده که در حال حاضر احداث آنها به مرحله پایانی رسیده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان با بیان اینکه هم اکنون طرح آبرسانی به دهاقان به پیشرفت فیزیکی بیش از ۹۰ درصد رسیده است، اعلام کرد: تاکنون ۲۰۰ میلیارد ریال برای اجرای این پروژه هزینه شده و برای تکمیل آن و خرید تجهیزات و تاسیسات حدود ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

کد خبر 396704

منبع: ایمنا

کلیدواژه: طرح ابرسانی دهاقان شرکت آب و فاضلاب اصفهان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۳۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت مطالبات جاری نیروگاه‌های برق به روز شد

به گزارش خبرگزاری مهر، حمیدرضا باقری اظهار کرد: با توجه به نتایج و بازخورد مناسب دریافت شده از اجرای مکانیزه کردن فرآیند آرایش تولید بازار برق، معاونت بازار برق قصد دارد در سال آتی این شیوه را در صدور صورتحساب‌های بازار برق نیز پیاده سازی کند.

معاون بازار برق شرکت مدیریت شبکه برق ایران افزود: در نتیجه پیاده سازی این روش، ضمن اجرای تمام مصوبات جاری هیأت تنظیم بازار برق، اطمینان کامل برای همه بازیگران بازار برق و نهادهای نظارتی از اجرای امن و بدون خطای تمامی فرآیندهای بازار برق در فضای رقابتی از ابتدا تا انتها حاصل می‌شود.

باقری از به روز شدن پرداخت مطالبات جاری نیروگاه‌ها خبر داد و گفت: با اصلاح روابط مالی صنعت برق، انتظار می‌رود پرداخت مطالبات جاری نیروگاه‌ها تا حد ممکن به روز شده و از انباشت بدهی‌های صنعت برق به تولید کنندگان برق جلوگیری شود.

وی اضافه کرد: در زمینه جلب مشارکت نیروگاههای صنایع نیز تلاش می‌شود تا با پیشنهاد مقررات مورد نیاز به وزارت نیرو و اخذ اطلاعات مولدهای مستقر در حوزه مشترکین و انعقاد قرارداد با نیروگاههای جدید صنایع، مشارکت بیشتر این گروه از نیروگاه‌ها برای تولید در ایام اوج بار سال ١٤٠٣ جلب شود.

بر اساس اعلام توانیر، باقری همچنین توسعه معاملات بورس از سطح یک مگاوات به بالا تا سطوح مشترکین خانگی و تجاری کوچک به واسطه شرکت‌های توزیع و خرده فروشان پس از اصلاح روابط مالی صنعت برق را از دیگر برنامه‌های در دست اجرای این معاونت برای سال جاری اعلام کرد.

کد خبر 6062778

دیگر خبرها

  • نیم‌نگاه یوونتوس به وضعیت وندل، دفاع چپ تیم ملی برزیل و پورتو
  • پایداری شرایط جوی تا پایان هفته
  • رفع مشکلات ترافیکی و ایمن سازی جاده کندوان تا پایان دولت سیزدهم
  • رفع مشکلات ترافیکی تقاطع بلوار شهید عابدی و بلوار حضرت خدیجه(س)
  • پرداخت مطالبات جاری نیروگاه‌های برق به روز شد
  • اتمام عملیات ساخت بیمارستان ۹۶ تخت خوابی بافق تا نیمه اول امسال
  • اتمام عملیات ساخت بیمارستان ۹۶ تختخوابی بافق تا نیمه اول امسال
  • سردار تنگسیری: تامین آب پایدار قشم در اولویت قرارگاه محرومیت‌زدایی نیروی دریایی سپاه است
  • جدایی گیرمو اوچوا از سالرنیتانا در پایان فصل جاری
  • تنگسیری: تامین آب پایدار قشم در اولویت قرارگاه محرومیت‌زدایی نیروی دریایی سپاه است