Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر پخش حوزه هنری گفت: سینماهویزه مجوز ضمنی برنامه را از ارشاد استان خراسان رضوی در خصوص اکران این مستند داشته است.

به گزارش قدس آنلاین، غلامرضا فرجی پیرامون اکران مستند اکسونامی با اشاره به اینکه این فیلم فقط یک‌بار در سینما هویزه مشهد به نمایش درآمده، گفت: اجرای هر برنامه‌ای جدا از نمایش فیلم‌های در حال اکران در سالن‌های سینما منوط به کسب مجوز از وزارت ارشاد و اداره ارشاد هر استان است و سینما هویزه نیز مانند سایر سینماها از این امر مستثنی نیست و باید در چارچوب قانون عمل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرجی افزود: فیلم اکسونامی یک فیلم انتقادی و چالشی درباره آمریکا و غرب است. در زمان نمایش فیلم نیز اکران عمومی نبوده بلکه دعوت‌های خاصی انجام شده و کسانی که برای تماشای فیلم آمده بودند از قبل دعوت شده و جزء نخبگان فرهنگی، طلاب، دانشجویان، مشاوران خانواده و صاحب‌نظران عرصه فرهنگی بودند و هدف برنامه برگزاری یک نشست تحلیلی و کارشناسی بوده و اصلا نمایش عمومی و دعوت عام نداشتند.

وی ادامه داد: از آنجا که نمایش عمومی نبوده، بلیت‌فروشی نیز نداشته و همچنین دعوت‌ها انجام و صدور مجوز دچار تاخیر شده بود، مدیران هویزه مشهد طی تماس تلفنی با اداره ارشاد مشهد و معاونت هنری و سینمایی استان هماهنگی‌های لازم را انجام می‌دهند و مجوز ضمنی را می‌گیرند و فقط یک بار فیلم را نمایش می‌دهند.

اکران مستند اکسونامی در مشهد تحت عنوان «خاطرات یک ستاره پورن» چند روزی است که در فضای خبری کشور حاشیه ساز شده و تحلیل‌ها و حواشی خاصی را به وجود آورده است؛ پیگیری ایسنا از مسئولان سینما هویزه در خصوص چگونگی فرآیند اکران این مستند در مشهد نیز در نهایت منتج به ارسال توضیحات مدیرپخش حوزه هنری در این خصوص شد.

منبع: ایسنا

انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: مستند جنجالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۳۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«جنگل پرتقال» به اکران آنلاین رسید + خلاصه و بازیگران فیلم

«جنگل پرتقال» فیلم تحسین شده منتقدان و نویسندگان سینمایی که در چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن، بهترین بازیگر نقش اول مرد و بهترین فیلم اول بود، به اکران آنلاین رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، «جنگل پرتقال» فیلم تحسین شده منتقدان و نویسندگان سینمایی که در چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن، بهترین بازیگر نقش اول مرد و بهترین فیلم اول بود، به اکران آنلاین (در فیلیمو) رسید.

خلاصه فیلم جنگل پرتقال

این فیلم روایتگر داستان معلمی به نام علی بهاریان و با نام هنری سهراب بهاریان است که در رشته نمایشنامه‌نویسی تحصیل کرده و حالا پس از سال‌ها بی‌کاری به تازگی در یک مدرسه به عنوان معلم ادبیات مشغول به کار شده و حالا از طرف مدیر تهدید می‌شود که اگر تا ۲ روز دیگر مدرک تحصیلی‌اش را تحویل ندهد عذرش را از مدرسه می‌خواهند. اینگونه است که آقای معلم بر خلاف میل خود به شهر محل تحصیلش در «تنکابن» می‌رود.

بازیگران فیلم جنگل پرتقال

جنگل پرتقال یک فیلم کم پرسوناژ است با حال و هوایی متفاوت؛ میرسعید مولویان بعد از فیلم تحسین شده «تومان» و سریال «خاتون» با گریمی متفاوت تجربه جدیدی را پشت سر می‌گذارد. سارا بهرامی و رضا بهبودی هم از دیگر بازیگران اصلی فیلم هستند. با حضور: رضا عموزاد، فراز سرابی، داوود فتحعلی بیگی، فرشته مرعشی، ارشیا نیک‌بین، حمیدرضا عباسی، زینب شعبانی و حسام نورانی.

عوامل فیلم جنگل پرتقال

نویسنده و کارگردان: آرمان خوانساریان، تهیه‌کننده: رسول صدرعاملی، جانشین تهیه‌کننده: ایمان موید طلوع، مدیر فیلمبرداری: مسعود امینی‌تیرانی، تدوین: محمد نجاریان، صداگذاری و ترکیب صدا: امیرحسین قاسمی، موسیقی متن: علی صمدپور، طراحی چهره‌پردازی: سیامک احمدی، مدیر تولید: عماد طاهری، دستیار اول کارگردان: ایمان توکلی، طراح صحنه و لباس: فراز مدیری، صدابردار: سامان شهامت، جلوه‌های ویژه میدانی: آرش آقابیگ، جلوه‌های بصری: کامیار شفیعی، منشی صحنه: لادن رحمتی و عکاس: رز ارغوان.

کد خبر 739364

دیگر خبرها

  • تئاتر و نقش آن در بالا بردن توانایی فردی در کودکان
  • مروری بر ۷ دهه حضور علی نصیریان در دنیای نمایش
  • آمار فروش اکران نوروزی؛ یکه‌تازی تمساح خونی
  • استقبال چشمگیر قمی‌ها از فیلم‌های نوروزی در سینما «بازار شهر»  
  • مدیر کل حوزه استاندار خراسان رضوی منصوب شد
  • استقبال چشمگیر قمی‌ها از فیلم‌های نوروزی در سینما «بازار شهر»
  • هنرهای نمایشی زاهدان، زنده اما کم‌رمق است
  • «جنگل پرتقال» به اکران آنلاین رسید + خلاصه و بازیگران فیلم
  • تلویزیون امسال هم به نفع سینما کنار نکشید؟
  • یک نظریه جنجالی؛ آیا زمین می‌تواند «تخت» باشد؟