Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، امروز شایعه ارسال دو نامه از سوی گابریل کالدرون به باشگاه پرسپولیس برای پیگیری مطالباتش منتشر شد و این ذهنیت به وجود آمد که سرمربی آرژانتینی سرخ‌پوشان قصد فسخ قراردادش را با این باشگاه دارد اما مسؤولان باشگاه این مسأله را قویاً تکذیب می‌کنند.

 

حسین قدوسی مدیرروابط عمومی باشگاه پرسپولیس در این خصوص گفت: ارسال نامه از سوی آقای کالدرون به باشگاه را قویاً تکذیب می‌کنم چرا که او هیچ نامه‌ای نداده و فقط در دو جلسه اخیری که با آقای انصاری‌فرد داشت در خصوص مسائل مالی صحبت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: کالدرون بیشتر پیگیر مطالبات بازیکنان بود اما آقای انصاری‌فرد در جلسه روز گذشته به او اطمینان داد که به زودی مطالبات اعضای تیم پرداخت خواهد شد. به همین خاطر ارسال نامه از سوی او به باشگاه پرسپولیس و شایعه فسخ قرارداد کاملاً رد می‌شود.

 

فارس

451

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: گابریل کالدرون حسین قدوسی پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۴۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرارداد پنج میلیاردی پرسپولیس با اسپانسر جدید

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه پرسپولیس اخیرا قرارداد اسپانسری جدید را به امضا رسانده و حالا امروز رضا درویش سند آن را در اختیار فرابورس قرار داده است.

نکته مهم اینکه قرارداد جدید پرسپولیس از اسفند 1402 تا پایان این فصل اعتبار خواهد داشت و بر اساس اعلام باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان پنج میلیارد تومان از این بابت دریافت خواهند کرد.

باشگاه پرسپولیس این فصل پنج اسپانسر مختلف داشته که مجموع دریافتی از این اسپانسرها حداکثر به 200 میلیارد تومان خواهد رسید که البته باید دید این عدد تا پایان فصل وصول خواهد شد یا خیر.

دیگر خبرها

  • واکنش مجری زن به شایعه ممنوع الکار بودنش + فیلم
  • شایعه محال؛ افسانه عجیب راه دادن مربیان سرخابی به پرسپولیس و استقلال
  • واکنش باشگاه تراکتور به شایعه جدایی آلوز
  • (ویدئو) واکنش ژیلا صادقی به شایعه ممنوع الکار بودنش!
  • واکنش ژیلا صادقی به شایعه ممنوع الکار بودنش! | ویدئو
  • ۸۶۳ نامه هشداری به مراجع ذیربط ارسال شد
  • پرسپولیس از قرارداد با اسپانسر جدید چقدر کاسب شد؟
  • میزان قرارداد پرسپولیس با حامی مالی جدید مشخص شد+ نامه
  • تدوین قرارداد اجرای موافقت‌نامه ساخت راه‌آهن رشت- آستارا در مراحل نهایی
  • قرارداد پنج میلیاردی پرسپولیس با اسپانسر جدید