Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار کیوان ظهیری رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: خبری مبنی بر سرقت از یک مجتمع مسکونی در شمال شهر تهران به فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام شد.

وی افزود: ماموران کلانتری ۱۲۲ دربند با حضور در صحنه سرقت با سارقان درگیر شدند که یکی از مأموران ما نیز در این درگیری مجروح شد و یکی از متهمان نیز فرار کرد که با دستگیری دو متهم دیگر نفر سوم تحت تعقیب پلیس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار ظهیری گفت: متهمان با خودرو اوپتیما‌یی که پلاک سرقتی خودرو ام وی ام را بر روی آن نصب کرده بودند، اقدام به سرقت از منازل می‌کردند که هم خودرو توقیف شد و هم متهمان دستگیر شدند.

وی افزود: هنگامی که سارقان قصد سرقت از یکی از منازل را داشتند، توسط دوربین‌های مداربسته دارای سیستم هشدار، به صاحب منزل هشدار داده شد و متهمان شناسایی شدند و پس از حضور مالک در منزل توسط پلیس دستگیر شدند.

در ادامه سردار ظهیری از مالباختگانی که دارای فیلم و تصاویر سرقت بودند خواست تا مدارک را برای بررسی موضوع به وی نشان دهند که عده‌ای این کار را انجام دادند و جزئیات صحنه‌های سرقت توسط شهروندان به سمع و نظر رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ رسید.

وی افزود: یکی از شهروندان که یک خانم مسن بود گفت ساعت ۱۰ شب چندین بار سارق به منزل ما آمد و پس از سرک کشی از منزل اقدام به سرقت گاوصندوق خانه کرد و این سرقت در شب عاشورا اتفاق افتاد.

سردار ظهیری ادامه داد: همچنین یکی دیگر از مالباختگان گفت که با توجه به رصد لحظه به لحظه و از راه دور به وسیله تبلت متوجه حضور سارقان در منزل خود شدیم و بلافاصله موضوع را به پلیس اعلام کردیم و خودمان که در مهمانی بودیم به منزلمان بازگشتیم و با حضور ماموران کلانتری متهمان دستگیر شدند.

در ادامه رئیس پلیس پیشگیری پایتخت درباره فروش خودرو به شهروندان تأکید کرد: اشخاصی که قصد فروش خودرو شخصی خود را دارند باید خریدار را ملزم کنند تا در اسرع وقت خودرو را به نام خود نمره پلاک کند.

وی افزود: تاکنون ۱۲ شاکی در خصوص این پرونده به پلیس مراجعه کردند و پرونده در حال بررسی است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سرقت اخبار جنایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۴۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری یک قاچاقچی حرفه‌ای موادمخدر و بازداشت دو سارق خودرو در جنوب تهران خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ محمد قاسم طرهانی به تشریح دو مورد از ماموریت‌های این پلیس در ۲۴ ساعت گذشته پرداخت و گفت: یکی از این ماموریت‌ها مربوط به دستگیری یکی از سوداگران مرگ است. ماموران عملیات کلانتری ۱۷۵ فرماندهی انتظامی شهرری با انجام اقدامات اطلاعاتی از نگهداری مقادیر قابل توجهی موادمخدر در یک منزل باخبر شده و در جریان تحقیقات تکمیلی خود متوجه شدند که یکی از سوداگران مرگ قصد دارد تا این مواد را در سطح استان تهران توزیع کند.

وی افزود: در این راستا ماموران به سرعت وارد عمل شده و پس از هماهنگی قضائی و اخذ مجوزهای لازم در بازرسی از این منزل ۱۱ کیلوگرم مخدر حشیش را کشف و ضبط کردند. همچنین در این رابطه یک متهم را که در تدارک اقداماتی برای انتقال این مواد بود، دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند. در آنجا متهم تحت بازجویی قرار گرفته و پس از اعتراف به جرم خود به همراه پرونده متشکله و برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری همچنین از کشف ۲۰ فقره سرقت با دستگیری دو سارق حرفه‌ای تجهیزات خودرو خبر داد و گفت: به دنبال مراجعه و شکایت چند تن از شهروندان در هفته‌های اخیر، در خصوص سرقت از محتویات خودرو شهروندان در محدوده شهرستان ری، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستورکار ماموران پلیس آگاهی شهرستان ری قرار گرفت و در تحقیقات انجام شده از سوی آنان مشخص شد، متهمان با پرسه زنی در مناطق جرم خیز و شناسایی خودروهایی که قفل صندوق عقب آنها از ایمنی کمتری برخوردار است، در فرصت مناسبی قفل صندوق عقب خودرو را تخریب کرده و محتویات آن را به سرقت برده‌اند.

طرهانی با بیان اینکه کارآگاهان پلیس با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف جرم هویت متهمان را مورد شناسایی قرار دادند، گفت: بلافاصله هماهنگی با مقام قضایی انجام و مجوزهای لازم دریافت شد. سرانجام تیمی از ماموران در روز گذشته متهمان را در حال سرقت مشاهده و طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

وی ادامه داد: پس از انتقال متهمان به اداره پلیس و انجام تحقیقات تخصصی و مواجهه با ادله و مستندات پلیس، آنان به ۲۰ فقره سرقت محتویات داخل خودرو در محدوده شهرستان ری و جنوب تهران اعتراف کردند. در ادامه نیز متهمان پس از تشکیل پرونده و برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان وسایل منزل در نیشابور
  • قاچاقچی حشیش در جنوب تهران بازداشت شد
  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • ۵۶ دستگاه خودرو سرقتی در گیلان کشف شد
  • کشف ۵۶ دستگاه خودرو سرقتی در گیلان
  • دستگیری سارقان محتویات خودرو و کشف ۲۰ پرونده سرقت
  • دستگیری سارقان مسلح طلا و جواهرات در اهر
  • ربودن کودک ۴ ساله با خودرو مادرش | سارقان کمک کردند ماشین خراب روشن شود اما...
  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان و مالخران اماکن خصوصی در اهواز
  • دستگیری سارقان موبایل در کهگیلویه