Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار گیلان در نامه‌ای به رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان، خواست موضوع محرومیت تماشاگران تیم‌های فوتبال داماش و سپیدرود از تماشای شهرآورد شمال، به بازی‌های آتی موکول شود.

به گزارش خبرگزاری برنا زا گیلان ؛ دکتر ارسلان زارع استاندار گیلان در این نامه، به صدور احکام کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال درباره محرومیت تماشاگران تیم های فوتبال سپیدرود و داماش در دیدار حساس و پرتماشاگر شهرآورد بزرگ شمال در هفته سیزدهم لیگ دسته یک فوتبال که در رشت برگزار می شود، اشاره و نوشته است: مردم شریف و ورزش دوست استان علی الخصوص شهرستان رشت همواره نگاه ویژه ای به بازی های این دو تیم بومی و ریشه دار داشته اند و محرومیت آنان در این هفته به صلاح نمی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخش دیگری از این نامه تصریح شده: به منظور فراهم کردن بسترهای فضای شور و نشاط اجتماعی و امیدآفرینی در قشر جوان و هواداران دو تیم به عنوان سرمایه های اصلی ورزش حرفه ای، اجرای احکام محرومیت تیم های داماش وسپیدرود تبدیل یا با نظر فدراسیون فوتبال به هفته های آتی موکول شود تا شهرآورد سپیدرود و داماش با حضور تماشاگران برگزار شود.

همچنین با توجه به حساسیت موضوع حسب دستور دکتر زارع؛ سرپرست معاونت سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری و مدیرکل ورزش جوانان پیگیری های لازم را تا تحقق خواسته هواداران تیم های داماش وسپیدرود انجام خواهند داد.

تیم های فوتبال داماش و سپیدرود رشت عصر جمعه هفته جاری در هفته سیزدهم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور (جام آزادگان) در ورزشگاه سردارجنگل رشت به مصاف هم می روند.

 

بیشتر بخوانید: پیام رئیس فدراسیون فوتبال به مناسبت خداحافظی حسینی از تیم ملی اسدی: سرمایه های باشگاه ها در دستان پزشکان پرتلاش است

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بازی رئیس فدراسیون سرمایه فدراسیون فوتبال فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۴۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسینی از بازی با فولاد محروم شد

به گزارش "ورزش سه"، سیدمجتبی حسینی پس از دیدار آلومینیوم اراک در هفته نوزدهم لیگ‌ برتر مقابل شمس آذر قزوین نسبت به اشتباهات داوری در این مسابقه گلایه کرد و با وجود اینکه اظهارات تندی انجام نداده بود، اما حالا از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رای به یک جلسه محرومیت و جریمه 100 میلیون تومانی نسبت به وی داده شد.

این کمیته در فدراسیون فوتبال عنوان کرده مستند به ماده ۷۱ مقررات انضباطی و با رعایت ماده ۹۴ این مقررات، وی به پرداخت یک میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شد که رای صادر غیرقابل اجرا بوده و قابل تجدید نظر پس از مدت ۷ روز از تاریخ این ابلاغ است.

همچنین در ادامه این رای عنوان شده: «ضمنا یک جلسه محرومیت تعلیقی ایشان طی دادنامه ۱۰۰۴ پس از قطعی شدن این حکم قابلیت اجرایی خواهد داشت و از دستور موقت صادره به شماره ۲۲۴ نیز رفع اثر می‌شود.»

بنابراین، سیدمجتبی حسینی در دیدار جام حذفی مقابل پرسپولیس روی نیمکت تیمش حضور دارد، اما در مسابقه هفته آینده لیگ برتر برابر فولاد خوزستان باید از جایگاه نکات فنی لازم را به بازیکنان تیمش عنوان کند.

دیگر خبرها

  • دلیل محرومیت پرسپولیسی‌ها؛ پای استقلالی‌ها در میان است!
  • تاکید فدراسیون فوتبال: تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی ها نباید رایگان باشد
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد
  • برگزاری دومین جلسه کارگروه نظارت و صیانت با حضور رئیس فدراسیون فوتبال
  • محرومیت و جریمه نقدی مربی مس رفسنجان
  • مسابقه آلومینیوم اراک و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می شود
  • حسینی از بازی با فولاد محروم شد
  • جریمه نقدی و محرومیت برای سرمربی آلومینیوم اراک