Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-20@01:57:17 GMT

نمایشگاه عکس «انتزاع» در گالری «سروا» دیدنی می شود

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۸۴۲۲۰

نمایشگاه عکس «انتزاع» در گالری «سروا» دیدنی می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، نمایشگاه گروهی عکس «انتزاع» مشتمل بر آثار منتخب انتزاعی  تعدادی از هنرمندان عکاس کشورمان از جمله امیر اصغر زاده، عسل کاظمیان، یاسمن اخلاق دوسن، احسان طوطیان، مهدی بندری، نازنین داودی، عاطفه کریمی، تار تفرشی، مریم معصومی نژاد از روز بیست و چهارم آبان در گالری «سروا» به نمایش در می آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در استیتمنت نمایشگاه به قلم فاروق مظلومی آمده است: «عکس در یک زمان و مکان مشخص با آگاهی کامل عکاس ثبت می شود. شاید نقاش در حالت انتزاعی بتواند نقاشی کند اما عکاس باید با حواس کامل عکس خوب را بسازد یا اتفاق ساخته شده را ثبت کند .یک عکس انتزاعی حتی می تواند حاصل لحظه ای لرزش عکاس یا دوربین باشد.

عکاسی، بازنمایی اشیا و وضعیت هایی است که وجود دارند یا حاصل واسازی همین بازنمایی است.واسازی در معنای شالوده شکنی و ساخت گشایی. آنچه که عکاسی انتزاعی را از عکاسی عمومی جدا می کند نحوه بازنمایی است که اشیا را بدون توجه به کارکرد آنها صرفا به عنوان یک فرم نشان می دهد.»

کد خبر 4771543 علیرضا سعیدی

منبع: مهر

کلیدواژه: نمايشگاه عكس گالری های تهران عکاسی تئاتر ایران فیلم سینمایی دوازدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران فیلم کوتاه کارگردان تئاتر کنسرت موسیقی موسیقی ایرانی سینمای مستند موسیقی نواحی بازیگر سینما سازمان سینمایی جشنواره فیلم رشد موسیقی کلاسیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۴۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلیپ دیدنی از شهید سردار سرلشکر زاهدی

کلیپی دیدنی از شهید سرلشکر زاهدی منتشر شد. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، شهید سرلشکر زاهدی در بازدید یکی از پادگان‌های سپاه با حضور در جمع پاسداران با آنها درد و دلی دیدنی می کند.

 

.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مهلت ارسال آثار به دومین جشنواره ملی دوسالانه ترویج نجوم ادیب تمدید شد
  • نمایشگاه گروهی عکس «مردم درود»
  • گالری گردی آخر هفته در نمایشگاه‌های جدید تهران
  • درخشش عکاس محیط زیست آذربایجان غربی در جشنواره ملی دانش سنتی محیط زیست
  • روایتی از گنجینه ای قدیمی با ۱۸ میلیون عکسِ خاطره ساز
  • بازگشت به خانه در لنز دوربین عکاسان
  • کلیپ دیدنی از شهید سردار سرلشکر زاهدی
  • داوری ۲۱۰ اثر در جشنواره نیایش درختان
  • برگزاری جشنواره نیایش درختان در خراسان جنوبی
  • تلاشی ۷۰ ساله برای ثبت خاطرات + فیلم