Web Analytics Made Easy - Statcounter

 غلامحسین کرباسچی دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی در گفت‌وگویی با اشاره به سخنان حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور در جمع مردم یزد مبنی بر برخورد گزینشی دستگاه قضا با مفسدان اقتصادی، گفت: به نظر می‌رسد سخنان رئیس‌جمهور در جمع مردم یزد درباره برخورد با فساد، سخنانی ناشی از اعتقاد شخصی و نگرش وی نبود؛ شاید روحانی از فضا و اتفاقات رخ داده در محل سخنرانی عصبانی شده بود که چنین کلماتی را به زبان راند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخبار سیاسی-دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی، تصریح کرد: طبیعتاً قوه قضاییه وفق وظیفه ذاتی و قانونی خود به برخورد با افرادی می‌پردازد که اقدام خلاف و مفسدانه مرتکب شده‌اند.

کرباسچی بیان داشت: رئیس جمهور اگر پرونده فساد خاصی را مدنظر دارد باید به صورت موردی و جزئی، موضوع را به قوه قضاییه و حتی وزارتخانه تحت امر خود ارجاع دهد؛ چرا که در امر مبارزه با فساد و شناسایی مصادیق مفسد، کلی‌گویی و مبهم سخن گفتن، مشکلی را حل نمی‌کند.

دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی تصریح کرد: قطعاً در شأن رئیس‌جمهور نیست که در محافل عمومی، به صورت کلی و مبهم از پرونده‌های فساد سخن گوید. از سویی دیگر در شرایط فعلی، موضع‌گیری‌ها و سخنان و رفتار مسئولان قوای مختلف باید در جهت تزریق آرامش خاطر به مردم باشد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: حزب کارگزاران حسن روحانی یزد قوه قضاییه رئیس جمهور وزارتخانه رئیس جمهور کرباسچی حزب کارگزاران سازندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۴۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ در دادگاه حاضر شد/ او نخستین رئیس‌جمهور سابق آمریکاست که در یک پرونده جنایی محاکمه می‌شود

به گزارش جماران؛ این دادگاه قرار است اتهامات مربوط به پنهان‌کردن اسناد تجاری پرداخت حق‌السکوت به یک بازیگر فیلم‌های مستهجن از سوی ترامپ را بررسی کند.

ترامپ در دادگاه جنایی نیویورک گفت: من با محاکمه ناعادلانه مواجه هستم. سیستم قضایی آمریکا ناعادلانه و پیگرد من برای اهداف سیاسی است.

حجم ویدیو: 689.70K | مدت زمان ویدیو: 00:00:14 دانلود ویدیو

دیگر خبرها

  • ویدئوی سخنان رئیسی در باره بی حجابی که وایرال شد/ رضا رشیدپور: کاش رئیس جمهور بودی سید!
  • رشد اقتصادی نشان دهنده امید ملت ایران به آینده است
  • ‍بیانیه حزب کارگزاران سازندگی ایران: با «دفاع» جلوی «جنگ» را بگیریم
  • روزنامه اطلاعات : عشق که یکطرفه نمی شود؛ مسئولین هم مردم را دوست بدارند
  • انتقاد شدید روزنامه اطلاعات از راه‌اندازی دوباره گشت ارشاد
  • بزرگداشت مفاخر موجب اعتلای علمی‌ و فرهنگی آذربایجان غربی است
  • ترامپ در دادگاه خود را به خواب زد
  • این بار «ترامپ خواب‌آلود»، سوژه شد
  • بیانیه حزب کارگزاران سازندگی در پی پاسخ مقتدرانه ایران
  • ترامپ در دادگاه حاضر شد/ او نخستین رئیس‌جمهور سابق آمریکاست که در یک پرونده جنایی محاکمه می‌شود