Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیروز حناچی روز چهارشنبه در حاشیه نشست هیات دولت در جمع خبرنگاران گفت: ۸۰ درصد آلودگیهای سطح شهر تهران مربوط به سوخت‌های فسیلی است که از این میزان ۴۰ درصد مربوط به خودروهای شخصی و حدود ۱۰ درصد مربوط به خودروهای کاربراتوری است.

وی با بیان اینکه زمانی که اینورژن موجود در هوا افزایش می‌یابد برای کاهش آلودگی هوا باید تردد خودروها کاهش یافته یا باد و باران بیاید تصریح کرد: زمانی که بارندگی و باد نباشد و میزان تردد خودروها کاهش نیابد، راهی جز انتظار کشیدن برای وزش باد نداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حناچی با اشاره به طرح حذف سه معاونت شهرداری تهران گفت: در اجرایی شدن این طرح تعللی صورت نگرفته است و این طرح به موقع به شورای شهر ارائه می شود.

برچسب‌ها طرح کنترل آلودگی هوا شهرداری تهران آلودگی هوا رياست کمیسیون سلامت محیط زیست شورای شهر تهران 

منبع: ایرنا

کلیدواژه: طرح کنترل آلودگی هوا شهرداری تهران آلودگی هوا طرح کنترل آلودگی هوا شهرداری تهران آلودگی هوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۴۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کدام مناطق پایتخت در جدول تصادفات صدرنشین هستند؟

سید ابوالفضل موسوی‌پور رییس پلیس راهور پایتخت در نشست مشترک مدیران ارشد معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با پلیس راهور پایتخت اظهار کرد: طبق آمار، ۵۹ درصد تصادفات شهر تهران در بزرگراه‌ها رخ داده که مهمترین عامل آن سرعت غیرمجاز بوده است.

موسوی پور تاکید کرد: مناطق ۴ و ۱۲ در صدر آمار تصادفات در پایتخت قرار دارند.

وی افزود: هر چقدر حمل و نقل عمومی افزایش پیدا کند شاهد کاهش حضور خودرو‌های شخصی در معابر، روان سازی ترافیک و کاهش آلودگی هوا خواهیم بود.

شهریار افندی‌زاده، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران نیز با اشاره به تردد ۲۵ میلیونی مردم پایتخت با استفاده از وسایل نقلیه شخصی و عمومی گفت: ارتقای هوشمندسازی سیستم حمل ونقل شهر تهران از اهداف این نشست است. ضمن اینکه کار‌های مشترکی در بحث پارکینگ‌های حاشیه‌ای و مدیریت بار در سیستم شبکه معابر خواهیم داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • کدام مناطق پایتخت در جدول تصادفات صدرنشین هستند؟
  • هوشمندسازی و پایش تصویری حریم پایتخت/ کاهش بالغ بر ۵۰ درصدی تخلفات حریم
  • (ویدیو) توضیحات شهردار تهران در مورد خدمات میادین میوه و تره‌بار
  • مقابله با آلودگی هوا در چین با رونمایی از نخستین موتور دیزلی جهان
  • مقابله با آلودگی هوا در چین با رونمایی از اولین موتور دیزلی جهان
  • کاهش ۱۸ درصدی سرقت در پایتخت از ابتدای سال ۱۴۰۳ تاکنون
  • کاهش ۱۸ درصدی سرقت در پایتخت
  • کاهش ۱۸ درصدی سرقت در پایتخت از ابتدای سال ۱۴۰۳ تاکنون/ افزایش ۴۹ درصدی کشف موادمخدر
  • کیفیت هوای تهران در شرایط قابل قبول قرار دارد
  • بهره‌برداری از ۱۱ جایگاه سوخت تا پایان تابستان امسال در تهران