Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-03-28@13:55:06 GMT

شهدا بهترين بندگان خداوند هستند

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۸۴۴۶۴

شهدا بهترين بندگان خداوند هستند

خبرگزاری آریا- مدیرکل بنیاد کرمانشاه بیان کرد: شهدای ایران اسلامی از بهترین بندگان خداوند بودند و خدا به آن‌ها پاداشی عظیم اعطا کرده است.
به گزارش خبرگزاری آریا، اردوی یک‌روزه خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر شهرستان صحنه، روز سه‌شنبه در مجموعه تفریحی، باستانی طاق‌بستان کرمانشاه برگزار شد.
در این اردوی آموزشی که با حضور تعداد 60 نفر از همسران و فرزندان شهدا برگزار شد، حجت‌الاسلام‌والمسلمین هادی عسگری مدیرکل بنیاد کرمانشاه با حضور در جمع خانواده‌های شاهد و ایثارگر شهرستان صحنه ضمن تبریک هفته وحدت گفت: حضرت محمد (ص) مهربان‌ترین و با عطوفت‌ترین و با گذشت‌ترین پیامبران بود و همچنین دارای اخلاقی خوب و پسـندیده و رفتاری خوب و رحمت للعالمین بودنـد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بر حفظ وحدت در ادامه‌ راه شهدا تأکید کرد و گفت: رمز پیروزی و صلابت شهدا و ایثارگران بر حفظ وحدت بوده و برای اثبات این مسئله در تمام عرصه‌ها در کنار دیگر برادران دینی و مذهبی در برابر دشمنان ایستادگی کردند.
مدیرکل بنیاد کرمانشاه بیان کرد: شهدای ایران اسلامی از بهترین بندگان خداوند بودند و خدا به آن‌ها پاداشی عظیم اعطا کرده است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شهدا بندگان خداوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۴۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۲۰۰ یادواره شهدا در اردستان برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمدهادی احمدی‌طبا عصر چهارشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان، اظهار کرد: سال ۱۴۰۲ سال جالب و با فراز و نشیب بود همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند تلخی‌ها و شیرینی‌های بسیاری داشت اما در سطح شهرستان اردستان هم شیرینی و تلخی داشتیم.

وی با اشاره به بازگشایی استخر آبشار اردستان بعد از پنج سال، افزود: سالن ورزشی شهر مهاباد بعد از دو سه سال که روی زمین مانده بود با بودجه دولت و کمک خیران بازگشایی شد، بحث مرمت و بازسازی خانه تاریخی حکیم اردستان بعد از گذشت چهار پنج سال با پیگیری‌های انجام شده در حوزه میراث فرهنگی، امروز تقریباً نود و پنج درصد پیشرفت داشته و در سه ماهه اول سال افتتاح خواهیم کرد.

فرماندار اردستان تصریح کرد: رشد هفت درصدی بیمه اجباری را در شهرستان داشتیم و در سال ۱۴۰۲، رشد بیست و سه درصدی در حوزه بیمه مشاغل آزاد صورت گرفت و این وام‌هایی که در مجموعه‌های کمیته امداد، بهزیستی، بنیاد شهید مجموعه کارآفرینی امید و بانک کارآفرینی پرداخت کردند در اشتغال تأثیرگذار بودند.

احمدی‌طبا خاطرنشان کرد: در حوزه یادواره شهدا و امور فرهنگی مربوط به شهدا بیش از دویست یادواره شهدا و برنامه شهدا با همکاری سپاه شهرستان برگزار شد و در حوزه مسکن ۳۹ هکتار الحاق زمین در شهر اردستان انجام شد که نقشه نیز توسط شهرداری اردستان در حال آماده سازی است و امید می‌رود در شش ماهه اول سال تحویل دهیم.

وی بیان کرد: در حوزه جوانی جمعیت دو سری واگذاری زمین انجام شد و در شهر مهاباد نیز بیش از ۲۰۰ قطعه پلاک تحویل افراد شده همچنین در حوزه مسکن کریمان زواره ساخت مسکن آغاز شده که برخی فازهای این مسکن تا ۸۰ درصد و برخی دیگر نیز تا ۴۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

فرماندار اردستان یادآور شد: حضور مردم در راهپیمایی روز قدس، راهپیمایی ۲۲ بهمن، پیاده روی جاماندگان اربعین زواره و انتخابات یازدهم اسفند ماه مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری با مشارکت ۸۴ درصدی مردم اردستان از اتفاقات خوب سال گذشته بود.

کد خبر 6063776

دیگر خبرها

  • مراسم شب‌های قدر در گلزار شهدای قزوین برگزار می‌شود
  • بیش از ۲۰۰ یادواره شهدا در اردستان برگزار شد
  • کاظمی پور: شاهد حضور بهترین‌های والیبال نشسته بانوان در تیم ملی هستیم
  • یاد شهدا همواره موجب خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان شده است
  • رشد ۱۵ درصدی صادرات کردستان در سال گذشته
  • مومن با تقوا پیشه کردن راه وحدت را پیش گرفته و از اختلاف دوری می کند
  • دیدار مدیرکل صدا و سیمای سیستان و بلوچستان با مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران
  • تجلیل مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان از رئیس بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان
  • رمضان بهترین فرصت برای جلب خشنودی خداوند است
  • «جنگل پرتقال» به اکران آنلاین رسید