Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، معاونت موزه‌داری موزه انقلاب‌اسلامی و دفاع‌مقدس به مناسبت هفته کتاب و کتاب‌خوانی، اقدام به برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی «روایت دو کوهه از شهید مرتضی آوینی» کرده است، علاقمندان جهت شرکت در این مسابقه می‌توانند از تاریخ  ۲۳ تا ۳۰ آبان‌ماه اقدام کنند.

این مسابقه با هدف توجه به فواید و اهمیت کتاب و کتاب‌خوانی و ترویج و اشاعه فرهنگ دانستن و دانایی از سوی معاونت موزه‌داری موزه انقلاب‌اسلامی و دفاع‌مقدس برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاقمندان برای شرکت در این مسابقه می‌توانند جهت دریافت فایل کتاب و پاسخ به سوالات مسابقه از طریق کانال تلگرامی به آیدی ketab_dokohe@ مراجعه و پاسخنامه را ارسال کنند.

کد خبر 4771573

منبع: مهر

کلیدواژه: مرتضی آوینی دفاع مقدس خبرگزاری مهر هفته کتاب هفته کتاب و کتاب خوانی ترجمه کتاب و کتابخوانی بازار نشر ادبیات گردشگری ادبیات جهان تازه های نشر رایزنی فرهنگی جایزه ادبی معرفی کتاب نقد کتاب رایزنی فرهنگی ایران در آلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۴۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی پویش «وعده صادق» در کردستان

حسین مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: عملیات پهبادی موشکی «وعده صادق» مایه فخر ایرانیان و شادی دل مردم ایران اسلامی شد.

وی افزود: به منظور تقدیر از مجاهدت‌های نیروهای مسلح پویشی با عنوان «وعده صادق» راه‌اندازی شده است.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس این پویش کودکان و دانش‌آموزان استان کردستان می‌توانند برای شرکت در پویش، از احساسات خودشان و معلمان مدرسه به همراه خوشحالی و بیان قدرت ایران در انتقام از اسرائیل ویدئو تهیه کنند.

معاون فضای مجازی صدا و سیمای کردستان یادآور شد: شرکت کنندگان می‌توانند ویدئوهای خود را به آیدی زیر در پیام‌رسان بله @irib_kurdistanو یا شماره ۰۹۱۸۰۵۹۲۹۹۵ در پیام‌رسان‌های داخلی ارسال کنند.

مرادی اضافه کرد: ویدئوها بنام شرکت کنندگان از صداوسیمای استان کردستان پخش می‌شود.

کد خبر 6081895

دیگر خبرها

  • خبرنگاران بازوی رسانه‌ای سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران می‌شوند
  • «تاریخ سازی» با «تاریخ شفاهی»
  • راه‌اندازی پویش «وعده صادق» در کردستان
  • شهید آوینی نگاه ما را نسبت به موضوعات تغییر داده است
  • مسابقه بزرگ کتابخوانی به مناسبت شهادت امام علی (ع) + جوایز ویژه
  • روایت شهادت شهید فرهمند در جبهه غرب کشور
  • مرکز تخصصی تئاتر مساجد در مازندران رونمایی شد
  • خبر‌هایی از بزرگداشت شهید مدافع حرم حمزه در سمنان
  • قانون جهش دانش‌بنیان مهم‌ترین سرفصل کاری معاونت علمی در ۱۴۰۳
  • تجلیل از هنرمندان برتر استان مرکزی