Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-24@09:41:06 GMT

تساوی تیم ملی امید مقابل اندونزی

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۸۴۵۰۴

تیم ملی امید در نخستین بازی تدارکاتی خود مقابل اندونزی تن به تساوی یک بر یک داد. ناطقان: تیم ملی امید در نخستین دیدارش در اردوی اندونزی، به مصاف تیم میزبان رفت و به تساوی یک بر یک مقابل این تیم رضایت داد.

ابتدا اندونزی در دقیقه ۲۷ دروازه معراج اسماعیلی را گشود اما در ادامه بازی ایران روی دروازه حریف فشار وارد کرد و در دقیقه ۶۸ توسط محمدرضا آزادی، بازیکن ملی‌پوش تراکتور به گل تساوی دست یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بازی در لحظات پایانی با حملات ایران ادامه پیدا کرد که بازیکنان اندونزی برای کاهش فشار تیم مهمان دست به وقت‌کشی زدند. این اقدام بازیکنان اندونزی با اعتراض بازیکنان تیم ملی امید همراه بود اما بازی در نهایت با تساوی یک بر یک به پایان رسید.
منبع: ایسنا برچسب ها: تیم ملی امید ، اندونزی ، تساوی

منبع: ناطقان

کلیدواژه: تیم ملی امید اندونزی تساوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۴۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدگاه ژورنالیست؛ اریک تن هاخ هر چه سریع‌تر باید برود

واکنش خبرنگاران فوتبال انگلیس به دیدار منچستریونایتد - کاونتری سیتی را مرور می‌کنیم. 

طرفداری | منچستریونایتد با برتری در ضربات پنالتی مقابل کاونتری سیتی به فینال اف‌ای کاپ راه یافت. 

روی کین پیش از شروع بازی منچستریونایتد و کاونتری سیتی در انتظار یک عملکرد قاطع نه تنها از سوی اریک تن هاخ، بلکه بازیکنان منچستریونایتد نیز بود. آن‌ها در لیگ برتر 12 بار شکست خورده‌اند اما امروز به مصاف تیمی رفته بودند که با 13 شکست در چمپیونشیپ، وضعیت مشابه شیاطین سرخ را داشت. منچستریونایتد برتری 3-0 را به طرز عجیبی که پس از تعویض‌های اریک تن هاخ حاصل شده بود با تساوی 3-3 عوض کرد. کاونتری در آخرین دقایق وقت‌های اضافه تیر دروازه یونایتد را به لرزه انداخت و سپس با مردود شدن گل چهارمش، از ثبت یکی از به‌یادماندنی‌ترین کامبک‌های تاریخ جام حذفی انگلیس ناکام ماند. اکنون به سراغ بررسی این بازی از زاویه دید خبرنگاران مطرح فوتبال انگلیس می‌رویم:

ساموئل لاکهرست از منچستر ایونینگ نیوز:

اریک تن هاخ نمی‌تواند نجات پیدا کند. او در سریع‌ترین زمان ممکن باید برود. آنتونی پس از پیروزی در حالی که سایرین محتاط هستند، به شکل اغراق‌آمیزی خوشحالی می‌کند. بازیکنان یونایتد باید هم با این عملکرد محتاط باشند. تنها چیزی که از عملکرد منچستریونایتد بعد از دقیقه ۷۰ خجالت آورتر بود، واکنش آنتونی به پیروزی در ضربات پنالتی بود پست او در شبکه‌های اجتماعی صبح امروز هم با اشاره به کاونتری با عنوان «Covertry» همراه بود. او امروز در حد و اندازه بازی کردن در سطح آن‌ها هم با مشکل مواجه است.

منچستریونایتد با ورود آنتونی برتری را از دست داد الکس شاو از تلگراف:

یکی از تحقیرآمیزترین پیروزی‌های تاریخ منچستریونایتد بود. 

 جیمز رابسون از ESPN: ماه گذشته، الخاندر گارناچو هنگام پیروزی 3-2 مقابل چلسی و 2-1 مقابل لیورپول تعویض شد و حالا 3-0 مقابل کاونتری سیتی.... میگل دلینی از ایندیپندنت:

حتی اگر منچستریونایتد در مرحله بعد هم باشد، دیگر «بهترین بازیکنان مصدوم هستند» جواب نمی‌دهد. تیمی که چند صد میلیون هزینه داشته، نمی‌تواند فوتبال سطح بالایی بازی کند.  

اریک تن هاخ طی سه مصاحبه قبل از بازی به مصدومیت بازیکنانش اشاره کرده بود مارک اوگدن از ESPN:

مارک رابینز شغل یک سرمربی دیگر منچستریونایتد را نجات داد.  

سرمربی کاونتری منجی فرگوسن نیز بود. اینجا در مورد او بخوانید. 

 

کارل آنکا از اتلتیک:

آنتونی پس از پیروزی منچستریونایتد با گرفتن گوش‌هایش به سمت بازیکنان کاونتری شادمانی می‌کند.  

آدام کرفتون از اتلتیک:

 منچستریونایتد فداکار تمامی تلاشش را انجام می‌دهد تا بازی‌ها تا جای ممکن جذاب باشند. 

 

از دست ندهید ????????????????????????

چرا دیوید تیلور باخت؟  خداحافظی دیوید تیلور از کشتی و ورود به MMA پیش‌بینی سیمپسون‌ها؛ رونالدو در فینال جام جهانی 2026 فان؛ اگر شغل نیکولا جکسون رانندگی بود!

دیگر خبرها

  • پرسپولیس با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می‌شود
  • رسوایی در برزیل: روی تیته آب دهان انداختند!
  • وحید شمسایی و تیمش باج نمی‌دهند
  • یوسفی: پرسپولیس با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می‌شود
  • واکاوی برتری ذوب‌آهن مقابل آلومینیوم؛ بهشت امیدواران
  • پیرمرد رکورد بردهای خانگی را حفظ کرد (عکس)
  • دیدگاه ژورنالیست؛ اریک تن هاخ هر چه سریع‌تر باید برود
  • پیش‌بازی میلان - اینتر؛ سودای تاج‌گذاری در محضر شیطان
  • دفاع شمسایی از بازی تیم مقابل بحرین!
  • امامعلی: الان بگوییم پنالتی بوده یا نبوده چه فایده دارد