Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- شركت طراحی مهندسی و تامین قطعات ایران خودرو در راستای طرح جهاد خودكفایی قطعات تفاهم نامه‌ای با شركت های ایدم و چرخشگر در زمینه ساخت و بومی سازی موتور شش سیلندر دیزلی OM457 و گیربكس دستی 16سرعته و اتوماتیك متناسب با این موتور امضاء كرد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از ایکوپرس، این تفاهم نامه ها با حضور فرشاد مقیمی مدیرعامل ایران خودرو و وفادار نایب رئیس هیات مدیره، بین مدیران عامل شركت‌های ساپكو، ایدم و چرخشگر به امضا رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عادل پیرمحمدی مدیرعامل ساپكو در این زمینه گفت: با ساخت و خودكفایی موتور شش سلیندر دیزل OM457 با قابلیت استاندارد یورو5 علاوه بر افزایش سهم ایدم در خدمات پس از فروش، ‌كشور از واردات موتورهای دیزلی بی نیاز می شود.
وی افزود : با ساخت و خودكفایی موتور OM457 گیربكس متناسب با آن توسط شركت های ایدم و چرخشگر، نوسازی تمامی ناوگان حمل ونقل جاده ای و عمومی كشور توسط ایران خودرو دیزل فراهم خواهد شد.
پیرمحمدی خاطر نشان كرد: براساس تفاهم نامه انجام شده حداكثر در مدت 18 ماه پس از عقد قرارداد تولید انبوه موتور آغاز می شود.
وی تاكید كرد: قرارداد تضمین خرید با تیراژ 30 هزار دستگاه در مدت سه سال بین طرفین منعقد شد. ساخت این موتور برای مصارف مختلف از جمله كامیون، كشنده، اتوبوس، دیزل ژنراتور، ماشین آلات صنعتی و كشاورزی و كشتیرانی كاربرد دارد.
پیرمحمدی در پایان هدف از طرح جهاد خودكفایی را كاهش وابستگی به خارج، جلوگیری از خروج ارز و ایجاد اشتغال برای جوانان ایرانی عنوان كرد.
مدیرعامل ساپكو در زمینه ساخت و خودكفایی گیربكس دستی 16 سرعته و تامین گیربكس اتوماتیك توسط چرخشگر اظهار كرد: ‌حداكثر طی مدت 24 ماه پس از عقد قرارداد تولید انبوه گیربكس آغاز شود .
وی خاطرنشان كرد: برای گیربكس دستی تیراژ سالانه 15 هزاردستگاه و گیربكس اتوماتیك هم 15 هزار دستگاه مورد نیاز ایران خودرو است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: موتور دیزلی داخلی سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۴۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز فروش اقساطی 2 محصول کرمان موتور (+جدول فروش)

شرکت کرمان موتور شرایط فروش اقساطی 2 محصول خود را اعلام کرد. در این طرح فروش، 2 محصول این شرکت شامل جک J4 و کی ام سی T8 به فروش می رسند.

به گزارش عصر ایران بر اساس اعلام شرکت کرمان موتور این شرکت فروش اقساطی خودرو پیکاپ T۸ را از ۲۹ فروردین تا سوم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ آغاز کرد. قیمت خودرو تی۸ برای سال ۱۴۰۳ مبلغ یک میلیارد و ۶۹۷ میلیون تومان اعلام شده است .

فروش خودرو پیکاپ کی ام سی T۸ با پیش پرداخت ۸۴۷ میلیون تومانی و دوره های بازپرداخت اقساط بصورت ۱۸، ۲۴ و ۳۰ ماهه اعلام شده است.مدل خودرو سال ۱۴۰۳ و سند محصول در رهن شرکت کرمان موتور خواهد بود. جریمه تاخیر در تحویل خودرو نیز ماهیانه ۳ درصد می باشد. زمان تحویل خودرو پیکاپ T۸ به خریداران ۶۰ روز کاری خواهد بود. جدول فروش خودرو پیکاپ T۸  همچنین  فروش اقساطی خودرو سواری جی۴  نیز از 29 فروردین تا 3 اردیبهشت از سوی کرمان موتور انجام می شود. قیمت خودرو سواری جی۴ برای سال ۱۴۰۳ مبلغ ۷۹۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان اعلام شده است. فروش خودرو جی۴ با پیش پرداخت ۵۴۱ میلیون تومانی و دوره های بازپرداخت اقساط بصورت ۱۸، ۲۴ و ۳۰ ماهه اعلام شده است.   زمان تحویل خودرو جی۴ به خریداران ۶۰ روز کاری خواهد بود و رنگ خودروهای سواری جی۴ نیز سفید، مشکی، خاکستری طوسی روشن متالیک، قرمز، آبی زنگاری و قهوه ای متالیک اعلام شده است.   جدول فروش خودرو جی۴ 

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: فراری یک 6 سیلندر شگفت انگیز را معرفی می کند! (+عکس)

دیگر خبرها

  • آشنایی کامل با موتور گیرلس + نکات تکمیلی
  • چرا مونتاژکاران هر شش ماه قیمت را بالا میبرند، اما خودروسازان داخلی نه
  • گشتی در اقتصاد ایران ؛ دو سوم تهرانی‌ها کالابرگی شدند
  • نکات نگهداری از گیربکس دستی خودرو
  • قطار ملی ساخت ایران بزودی وارد خطوط مترو می‌شود
  • تاریخچه شرکت موتورسیکلت سازی یاماها؛ از تولید آلات موسیقی تا ویلچر و اسکوتر
  • افزایش ۳۳ درصدی واردات قطعات و اجزای خودرو و موتور سیکلت
  • آغاز فروش اقساطی 2 محصول کرمان موتور (+جدول فروش)
  • اعلام شرایط فروش اقساطی ۳ محصول کرمان موتور
  • آغاز عرضه نامحدود روغن موتور دیزلی در اصفهان