Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار اردبیل گفت: فعالیت‌های غیرقانونی نامزدهای احتمالی مجلس در اردبیل رصد می‌شود و در این زمینه فرمانداران باید به وظایف خود جامه عمل بپوشانند. ۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۹ استانها اردبیل نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، اکبر بهنامجو بعد از ظهر امروز در دیدار با فرمانداران اردبیل اظهار داشت: فعالیت‌های غیرقانونی نامزدهای احتمالی مجلس در اردبیل رصد می‌شود و در این زمینه فرمانداران باید به وظایف خود جامه عمل بپوشانند و مقدمات برگزاری انتخابات سالم را فراهم کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به این که ایجاد امنیت و برقراری نظم در راستای برگزاری انتخابات لازمه اساسی است بیان کرد: باید در این زمینه نیازمندی‌های مربوط به برگزاری انتخابات شناسایی شود تا بتوانیم با بررسی‌های کارشناسانه در امر اجرایی روند ثبت‌نام، تبلیغات و برگزاری انتخابات اقدامات لازم را انجام دهیم.

مصوبه دولت درباره برگزاری الکترونیکی انتخابات مجلسکمیسیون انتخابات افغانستان: روند بازشماری آرا متوقف شدسردار اشتری در مشهد: ‌ناجا اجازه خدشه‌ به امنیت انتخابات را نمی‌دهد‌ / با ‌اشراف اطلاعاتی بیشتری پای کار هستیم

استاندار اردبیل گفت: بررسی تخلفات انتخاباتی نیز از دیگر مواردی است که به خصوص در این بازه زمانی باید مورد توجه واقع شود و در راستای رفع تخلفات اقدامات لازم انجام یابد تا بتوانیم یازدهمین دوره انتخابات مجلس را به صورت باشکوه و منظم برگزار کرده و در این زمینه هیچ مشکلی باقی نماند.

بهنامجو در ادامه با اشاره به لزوم تعیین تکلیف واحدهای صنایع تبدیلی استان نیز بیان کرد: باید در راستای سوق‌یابی به سمت استانداردهای جهانی برنامه‌های خوبی داشته باشیم تا بتوانیم از ظرفیت‌های استان اردبیل در امر توسعه صنایع تبدیلی و تکمیلی استفاده لازم را ببریم.

وی ضمن اشاره به لزوم حمایت از سرمایه‌گذاران نیز بیان کرد: باید در راستای بسته‌بندی محصولات صادرات محوری را مبنای کار قرار داده و از خام‌فروشی جلوگیری به عمل آوریم که در این زمینه دستگاه‌های مربوطه باید همکاری‌های لازم را با ما در امر تحقق اهداف مورد نظر داشته باشند.

انتهای پیام/131/ش

R41374/P/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۴۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک واحد تزریقاتی متخلف در زنجان پلمب شد

سونیا افشاری سرپرست اداره نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی زنجان با اشاره پلمب یک واحد تزریقاتی متخلف در زنجان گفت: این واحد تزریقاتی در قالب مطب، پروانه فعالیت پزشک را بر روی دیوار نصب کرده بود ولی بدون حضور پزشک و با سوءاستفاده از سرنسخه سفید سه پزشک اقدام به سودجویی و تجویز دارو به بیماران و فروش غیرقانونی دارو می کرد.

وی اضافه کرد:طبق گزارش‌های دریافتی از فعالیت غیرقانونی این واحد تزریقاتی که توسط بازرسان اداره نظارت بر درمان تهیه شده بود، این واحد مورد بازرسی قرار گرفت .

این مسوول ادامه داد: طبق این بازرسی، فعالیت‌های غیرقانونی این واحد و اقلام دارویی غیرمجاز کشف شده صورتجلسه و جهت رسیدگی، به تعزیرات حکومتی و مراجع قضایی ارجاع داده شد.

افشاری به شهروندان هشدار داد : از مراجعه به مراکز غیرمجاز درمانی که فاقد تابلو و مجوز فعالیت هستند خودداری کنند .

وی اظهار داشت: شهروندان باید توجه داشته باشند که فعالیت واحدهای دارای مجوز نیز بدون حضور مسئول فنی که پروانه به نام او صادر شده، غیرقانونی است.

این مسوول خاطرنشان کرد: مراکز غیرمجازی که توسط افراد غیرمتخصص اداره می‌شوند، علاوه بر اینکه صلاحیت درمان بیماران را ندارند، تهدیدی برای سلامت شهروندان به شمار می‌آیند.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل: آماده برگزاری دور دوم انتخابات هستیم
  • برگزاری دور دوم انتخابات مجلس در کرمانشاه به صورت تمام الکترونیک
  • استقرار ۱۴۱۹ دستگاه صندوق الکترونیک برای انتخابات خرم‌آباد و چگنی
  • یک واحد تزریقاتی متخلف در زنجان پلمب شد
  • زمینه حضور پرشور مردم ورامین در دور دوم انتخابات فراهم شده است
  • آمادگی استان اردبیل برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • دور دوم انتخابات مجلس در پردیس برگزار می‌شود
  • مجمع تشخیص مصلحت نظام با بندی از برنامه هفتم توسعه مخالفت کرد
  • مخالفت مجمع تشخیص مصلحت نظام با یک مصوبه مجلس در برنامه هفتم توسعه
  • برگزاری الکترونیک دور دوم انتخابات مجلس