Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در فاصله یک روز مانده به بازی ایران و عراق سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی به بررسی این بازی پرداخت.

تیم ملی عراق با برد ۴ بر ۰ مقابل کامبوج شرایط بهتری نسبت به سایر تیم‌ها دارد و با کسب ۷ امتیاز در صدر جدول گروه C مقدمات جام جهانی ۲۰۲۲  دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاتانیچ سرمربی تیم ملی عراق قصد دارد با برد در این بازی جایگاه خود را در نیمکت فنی تیمش حفظ کند. در آن سو رقیب سر سخت او مارک ویلموتس  تمام تلاشش را می‌کند تا تیمش ۳ امتیاز این بازی را بگیرد تا شکست مقابل بحرین جبران کند.  

به هر حال سرمربی بلژیکی ایران به خوبی می‌داند که دومین شکست متوالی مشکلاتی برای تیمش جهت صعود به مرحله بعدی ایجاد می‌کند. به همین علت تیم ایران با تمام قوا مقابل تیم عراق بازی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:  انتقاد اخلاقی بازیکن به سرمربی تیم ملی فوتبال ایران

انتهای پیام/

گزارش AFC از بازی ایران و عراق

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی دنیای ورزش فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۴۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرنوشت ما، کابوس شما؛ طرح موزاییکی هواداران اینتر در بازی مقابل میلان / عکس

هواداران نراتزوری باردیگر خلاقیت خود در ساخت طرح‌های موزاییکی زیبا را به رخ کشیدند.

طرفداری | هواداران اینتر بازهم با طرح‌های موزاییکی زیبا از تیم مورد علاقه خود این‌بار در دربی شهر میلان حمایت کردند.

دو تیم میلان و اینتر در حساس‌ترین بازی از هفته سی و سوم رقابت‌های سری آ فصل ۲۰۲۳/۲۴، به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان نیمه اول با تک گل فرانچسکو آچربی به سود اینتر به پایان رسیده است. هواداران نراتزوری در دیدار مقابل میلان از طرح موزاییکی خود رونمایی کردند که علاوه بر نقش بستن دو ستاره، این عنوان جالب هم روی آن نقش بسته است: سرنوشت ما، کابوس شما.

 

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • اعتراض مدیرعامل چادرملو به لغو بازی سرنوشت‌ساز
  • سرمربی قرقیزستان: می‌خواهیم برابر ایران بدون استرس بازی کنیم
  • سرمربی قرقیزستان: قبل از بازی با ایران هم فراتر از انتظار بودیم
  • باید با قلبمان بازی کنیم
  • وحید شمسایی و تیمش باج نمی‌دهند
  • سرنوشت ما، کابوس شما؛ طرح موزاییکی هواداران اینتر در بازی مقابل میلان / عکس
  • سرمربی تیم فوتسال فرش‌آرا مشهددر لیگ عراق
  • تذکر جدی سرمربی استقلال به ستاره تیمش
  • تشخیص عجیب و غریب VIR در بازی سرنوشت ساز رئال مادرید و بارسلونا | ویدئو
  • شمسایی: فشار روی ملی‌پوشان، کارمان را مقابل بحرین سخت کرد