Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان داریوش فرهنگ، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون پیرامون آخرین فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفت: در حال حاضر پیشنهادات متفاوتی از سینما و تلویزیون دارم، اما ترجیحم بر این است که کمی با وسواس انتخاب کنم، به همین دلیل هنوز هیچکدام از پروژه‌ها قطعی نشده است.

وی درباره احتمال ساخت اثر سینمایی خود اضافه کرد: فیلمنامه و طرح برای ساخت اثر سینمایی زیاد است، اما در ابتدا باید پیشنهاد ساخت آن را داشته باشم، زیرا این پروسه نیازمند جذب سرمایه و بودجه مناسب خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیگر سریال تلویزیونی «گاندو» در مورد احتمال حضورش در فصل دوم این اثر تاکید کرد: در حال حاضر صحبت‌های اولیه برای حضورم در فصل دوم گاندو انجام شده و به نوعی دوست دارم در این پروژه حضور داشته باشم، منتها هنوز درباره گاندو ۲ حرف زدن خیلی زود است.

وی پیرامون زمان احتمالی ساخت فصل دوم سریال «گاندو» اظهار کرد: صحبت‌ها بسیار اولیه است، هنوز فیلمنامه‌ای ارائه نشده و یا جلسه‌ای شکل نگرفته تا بتوان در مورد زمان فیلمبرداری یا شروع پیش تولید گاندو صحبت کرد.

فرهنگ درباره دلیل کم کار بودن خود در عرصه سینما خاطرنشان کرد: به شخصه معتقدم که باید پیشنهاد خوب باشد تا بتوانم در آن بازی کنم، در وضعیت فعلی نمی‌توانم در مورد سینما حرف ویژه‌ای بزنم، اما در کل هنوز پیشنهاد جذابی برای حضورم در سینما نداشته ام.

منبع: میزان

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار فرهنگی سریال گاندو داریوش فرهنگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۴۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چه تعداد عرضه اولیه در سال ۱۴۰۳ انجام میگیرد؟

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس،  یکی از موضوعاتی که امسال به عنوان سال جهش تولید با مشارکت مردم می‌تواند در دستور کار سازمان بورس قرار گیرد عرضه‌های اولیه است. رشد عرضه‌های اولیه می‌تواند موجب بازگشت اعتماد از دست رفته سرمایه گذاران در سال‌های اخیر شود. ادامه این خبر را لطفا در لینک زیر بخوانید : https://nabzebourse.com/000It4

دیگر خبرها

  • امیدوارم رانگنیک پیشنهاد بایرن را رد کند
  • تیم فصل آینده مهدی قایدی مشخص شد
  • تیم بعدی مهدی قایدی مشخص شد
  • سرنوشت قایدی در فصل آتی
  • منشا برای فولاد ضرر داشت رفت!
  • چه تعداد عرضه اولیه در سال ۱۴۰۳ انجام میگیرد؟
  • فرصت کوتاه برای قبول پیشنهاد پرسپولیس و آمدن به ایران | هیچ وقت منتظر این پیشنهاد نبودم
  • 36 ساعت جالب برای قبول پیشنهاد پرسپولیس
  • از کارگردان و تهیه‌کننده تا منتقد در برابر اتهام بی اخلاقی به هنرمندان سینما
  • کیانوش عیاری: پاداش فیلم «تنوره دیو» اجازه ساخت فیلمنامه «شبح کژدم» بود