Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- برنامه طرح اقدام ملی تولید مسکن در شهر‌های بالای ۱۰۰ هزار نفر جمعیت در اداره کل راه و شهرسازی استان تهران قریب به ۶۲ هزار واحد است. تاریخ انتشار: 15:38 - 22 آبان 1398 - کد خبر: ۵۶۷۶۳۳

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری میزان به نقل از اداره کل راه و شهرسازی استان تهران، رضا نگهبان با تاکید بر اهمیت اجرای طرح اقدام ملی تولید مسکن و رضایت مردم گفت: بازشماری سریع املاک و تک برگی شدن اسناد در اولویت وظایف حوزه املاک و حقوقی و ادارات ۶ منطقه شهرستانی است و این پیش زمینه و اساس معوض زمین در طرح اقدام ملی تولید مسکن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه ۲۵ درصد برنامه اقدام ملی در کشور مرتبط با استان تهران است، گفت: تمام مناطق استان تهران موظف به ارائه پیشنهادات در حوزه زمین برای پروژه‌های اقدام ملی هستند که طی همین جلسه انجام شده است و بررسی مغایرت‌ها و سایر امور پیگیری جزء وظایف شهرستان‌ها است که جزء اصلی‌ترین تکالیف اصلی رؤسای حوزه مسکن و ادارات شهرستانی است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران تصریح کرد: وظیفه استان تهران تولید مسکن مشارکتی به میزان ۲۹۵۰ واحد مسکونی، تامین زمین برای اقشار ویژه به میزان ۱۰۰۰ واحد، تکمیل واحد‌های نیمه تمام خریداری شده و نیمه تمام در قالب مشارکت به میزان ۱۹۸۷ واحد، واگذاری در قالب سایر تفاهم نامه‌ها به تعداد ۵۰۰۰ واحد است.   بیشتر بخوانید: زمان واگذاری واحد‌های طرح مسکن ملی مشخص شد/ شرایط دریافت وام

نگهبان افزود: استفاده از ظرفیت‌های بانکی به میزان ۴۷۰۰۰ واحد تسهیلات و سایر موارد پیشنهادی این اداره کل ۴۰۰۰ واحد است که در مجموع ۶۱ هزار و ۹۳۷ واحد در نظر گرفته شده است.

وی خاطرنشان کرد: شهروندان استان تهران که مشمول ۴ مورد شرایط احراز متقاضیان جهت بهره مندی از تسهیلات طرح اقدام ملی تولید مسکن هستند، می‌توانند از زمان باز شدن سایت مذکور نسبت به بارگذاری مدارک اقدام نمایند و اداره کل راه و شهرسازی استان تهران به جد پی گیر این امر به عنوان یکی از مهمترین اولویت‌های وزارت راه وشهرسازی است.   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: طرح اقدام ملی تولید مسکن متقاضیان مسکن طرح ملی مسکن طرح ملی مسکن در تهران تسهیلات بانکی مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۴۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۳۸ هزار هکتار برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن قم

حسین زنجیرانی فراهانی با اشاره به اختصاص ۳۸ هزار هکتار برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن قم گفت : در همین خصوص ۲۰۰ هکتار از پهنه مجاور روستای طایقان جهت احداث واحد‌های ویلایی یک‌طبقه اختصاص پیدا کرده‌است.

وی گفت: ۵۵۰ هکتار نیز در پهنه مجاور شهر قنوات برای اجرای این طرح انتخاب شد.

وی همچنین عنوان کرد: در روستای طغرود قم نیز ۲۰۰ هکتار جهت اجرای طرح نهضت ملی مسکن و خانه‌دارشدن افراد بومی منطقه در اختیار راه و شهرسازی استان قرار گرفته‌است.

زنجیرانی فراهانی اضافه کرد: ۲۸۴ هکتار نیز در شهر جعفریه برای احداث واحد‌های مسکونی نهضت ملی مسکن استان قم اختصاص یافت.

وی سایت پرنیان را بزرگ‌ترین سایت از نظر تخصیص اراضی نهضت ملی مسکن استان قم نام برد و گفت: در این سایت ۲ هزار و ۴۷۶ هکتار زمین در اختیار راه و شهرسازی قم قرار گرفت

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • رشد تولید برق در نیروگاه شهید رجایی قزوین
  • اختلال محسوس قیمت مسکن در تبریز و تهران؛ آپارتمان ۹۰ تا ۱۵۰ متری چند؟
  • پلمب ٤ مرکز غیرمجاز تفکیک و جمع‌آوری پسماند خشک
  • دریافت تسهیلات ساخت مسکن ۴۰۰ روستا در چناران
  • اختصاص ۳۸ هزار هکتار برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن قم
  • رشد بیش از یک درصدی تولید انرژی الکتریکی در نیروگاه شهید رجایی قزوین
  • ساخت ۱۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در استان بوشهر
  • سهم ۳۲.۶ درصدی بخش کشاورزی از اشتغال استان زنجان
  • خرید و فروش مسکن ملی ممنوع شد + جزئیات
  • اراضی بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار واحد پروژه‌های مسکن ملی تامین شد