Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضایی گفت: هدف مشترک اصحاب رسانه و مدیران حفظ انسجام و وحدت ملی و ایجاد آرامش در جامعه و بهبود اوضاع کشور است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از فومن، «حمید رضایی» ظهر امروز(چهارشنبه، ۲۲آبان) در نشست خبری با اصحاب رسانه این شهرستان که در محل فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: ارتباطات در ساحت اطلاعات، پایه و اساس آگاهی انسان و ارتقای وجودی او و در برخی از موارد سبب گمراهی اوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سرپرست فرمانداری فومن با بیان اینکه آگاهی عین وجود آدمی و یا دست کم یکی از بارزترین وجوه وجود انسانی است، افزود: بهره‌گیری از ابزار رسانه و تحت فشار قرار دادن و تخریب دیگران سبب به انحراف کشاندن رسالت رسانه می‌شود.

 

وی گفت: جنگ رسانه‌ای سهمگینی از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون توسط دشمنان به راه افتاده و امروز در کنار جنگ اقتصادی، جنگ رسانه‌ای را برای ناامیدی در جامعه ایجاد کرده‌اند که بر همه آشکار است.

 

رضایی با بیان اینکه در چنین شرایطی نقش رسانه‌های داخلی حساس‌تر و ظریف‌تر است و باید با نکته‌سنجی بیشتر اقدامات لازم را انجام دهند، گفت: مهمترین رویداد سیاسی و اجتماعی سال 98 در دوم اسفندماه که انتخابات مجلس شورای اسلامی است، رقم می‌خورد.

 

سرپرست فرمانداری فومن تصریح کرد: در ایامی که به انتخابات نزدیک می‌شویم به دلیل جو رقابت‌گونه‌ای که در فضای جامعه توسط طرفداران کاندیداها اتفاق می‌افتد، ممکن است کارکرد اصلی رسانه از یاد برود و به حاشیه پرداخته شود.

 

وی با تاکید بر اینکه هدف مشترک اصحاب رسانه و مدیران حفظ انسجام و وحدت ملی و ایجاد آرامش در جامعه و بهبود اوضاع کشور است، خاطرنشان کرد: خدمت‌رسانی به مردم از اهداف است و هر اقدامی که ما را از این هدف دور کند مورد نهی است.

 

رضایی با بیان اینکه ایجاد فضای درگیری و توام با تخریب و تهمت علاوه بر اینکه اصحاب رسانه را از هدف اصلی آنها دور می‌کند سبب تشویش اذهان عمومی می‌شود، اظهار کرد: انتشار یک خبر با در نظر گرفتن تمام ابعاد آن، مهم است و باید آن را مورد توجه قرار دهیم که همه این موارد برای حفظ منافع ملت است.

 

سرپرست فرمانداری فومن افزود: مطبوعات و نقش تاثیرگذارش در رفتار مخاطبین مورد توجه است که بتواند فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر را طبق الگوهای اسلامی پیاده کند.

 

در ادامه «یوسف نیک‌انجام» با بیان اینکه اصحاب رسانه فومن از کمیت و کیفیت بالایی برخوردارند، افزود: 12 نشریه نوشتاری و سایت‌های دارای مجوز در این شهرستان فعالیت می‌کنند.

 

رییس فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن با بیان اینکه 50 خبرنگار این شهرستان دارای شناسنامه هستند که در سطح استان از کیفیت بالای خبری برخوردارند، گفت: با توجه به اینکه در آستانه انتخابات هستیم، خبرنگاران در راستای تشویق حضور حداکثری مردم پای صندوق رای رسالت دارند.

 

پایان پیام/526

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد هفته وحدت مسجد مسجد مسجد هفته وحدت خبرگزاری شبستان هفته وحدت مسجد استان بوشهر نقش اصحاب رسانه انتخابات مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۴۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رعایت عدالت و کرامت انسانی رویکرد مدیران لرستان باشد

استاندار لرستان تأکید کرد: رعایت عدالت و کرامت انسانی باید دو شعار اصلی مدیران این استان باشد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، ابوطالب شفقت، ظهر امروز، در جلسۀ بررسی مصوبات سفر رئیس‌جمهور به  لرستان گفت: تمام مسئولان دستگاه‌های اجرایی نماینده دولت هستند.

او اضافه کرد: مسئولان باید یک‌صدا باشند، زیرا دستگاه‌های اجرایی زمانی موفق هستند که با تفاهم، رفاقت کار و اتحاد خدمتگزاری به مردم را به نمایش بگذارند.

استاندار لرستان با بیان اینکه اگر خدمت برای خدا باشد مردم از مجموعه دولت راضی خواهند بود، عنوان کرد: مردم باید از خدمات مسئولان بهره‌مند شوند.

تأکید استاندار لرستان بر همدلی بین نخبگان و مردم

شفقت با اشاره به اینکه اعضای مؤثر در حکومت اسلامی یک مجموعه واحد هستند، بیان کرد: بخشی از توحید عبادی ما انجام عبادت و بخشی هم توحید عملی است.

او با بیان اینکه ما باید در خدمت به مردم وحدت داشته باشیم زیرا هیچ‌کس از چندصدایی بهره‌ای نمی‌برد، خاطرنشان کرد: امام‌خمینی (ره) طاغوت را با وحدت مردمی از بین برد.

استاندار لرستان توضیح داد: رهبر معظم انقلاب اسلامی با وجود ناهماهنگی سران برخی کشورها وحدتی بین مسلمانان ایجاد کرد که امروز آمریکا از حمله اسرائیل اعلام برائت می‌کند و این حاصل وحدت است.

شفقت با تاکید بر اینکه لرستان مهد مردم غیرتمند و پایگاه شیعیان است، گفت: عدالت و کرامت انسانی باید دو شعار اصلی مدیران این استان باشد و ما باید زمینه مشارکت مردم را در روند توسعه فراهم کنیم.

او با بیان اینکه دولت باید تسهیلگری کند تا مردم زندگی مرفه و شرافتمندانه‌ای برای خود تهیه کنند، اضافه کرد: مجموعۀ مدیران باید وحدت وزارتی ایجاد کنند.

استاندار لرستان تصریح کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی این استان حق ندارند شهروندان و ارباب‌رجوع را بی‌دلیل پشت در اتاق خود منتظر نگه دارند، زیرا مسئول اجرایی، نوکر و مخلص مردم هستند.

انتهای پیام/ 645

دیگر خبرها

  • شعار سال جاری با انسجام جامعه کارگری محقق خواهد شد
  • شعار امسال با انسجام جامعه کارگری محقق خواهد شد
  • فضای مجازی باید باعث افزایش انسجام جامعه شود
  • وحدت و انسجام، نیاز ضروری و مهم امروز جهان اسلام است
  • فیلم | تلاش راه آهن برای حمایت از بخش خصوصی
  • رعایت عدالت و کرامت انسانی رویکرد مدیران لرستان باشد
  • ائتلاف قالیباف و پایداری‌ها ادامه دارد؛ لیست مشترک در دور دوم انتخابات
  • ائتلاف قالیباف و پایداری ها ادامه دارد /لیست مشترک در دور دوم انتخابات
  • اصحاب رسانه چشمان تیزبین و نافذ جامعه هستند
  • هیچ خط قرمزی در مبارزه با فساد وجود ندارد