Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@12:30:17 GMT

ای‌اف‌سی: «ویلموتس» مقابل عراق جای اشتباه ندارد

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۸۴۷۳۷

ای‌اف‌سی: «ویلموتس» مقابل عراق جای اشتباه ندارد

تیم ملی عراق پس از رسیدن به صدر گروه سوم رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، حالا در آستانه میزبانی از تیم ملی ایران قرار دارد؛ دیداری که به نظر برای «سرچکو کاتانتس» و بلندپروازی‌های وی چالشی بزرگ محسوب می‌شود.

عراقی‌ها که پس از پیروزی ۴ بر صفر ماه گذشته مقابل کامبوج روند رو به رشدی را در پیش گرفتند، مشتاقانه منتظرند تا زمانی که در ورزشگاهی بی‌طرف در اردن مقابل ایران صف‌آرایی می‌کنند، جهش دیگری را به رقابت خود در انتخابی جام جهانی اضافه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبل «محند علی» ستاره رو به رشد تیم ملی عراق پایه‌های پیروزی قاطعانه خارج از خانه را مقابل کامبوج بنا کرد؛ پیروزی که عراقی‌ها را در آستانه دیدار پرهواخواه روز پنجشنبه مقابل ایران در ورزشگاه بین‌المللی امان، به صدر جدول گروه سوم رساند.

روند موفقیت‌آمیز عراق  پس از تساوی در دیدار افتتاحیه مقابل بحرین و پیروزی ۲ بر صفر مقابل هنگ‌کنگ در خانه آغاز شد؛ نتایجی که قهرمان جام ملت‌های ۲۰۰۷ آسیا در موقعیتی قرار داد که شرایط صعود آنان را در گروهی به شدت نزدیک به هم تقریبا فراهم کند.

ایران آخرین بار در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا در سال جاری با حریف سنتی سرشاخ شد؛ دیداری که با تساوی بدون گل به اتمام رسید و همزمان با اینکه استمرار روند بدون باخت کنونی در راس تفکرات عراقی‌ها قرار دارد، کاتانتس به بازی روز پنجشنبه به مثابه فرصتی ایده‌آل برای افزایش فاصله خود با نزدیک‌ترین تعقیب کننده تیمش در صدر جدول ، می‌نگرد.

این در حالی است که «مارک ویلموتس» سرمربی تیم ملی ایران بدون‌شک و به خوبی می‌داند که برای زنده نگه داشتن شانس صعود، تیمش نباید اشتباهی را که در شکست مقابل بحرین رخ داد، تکرار کند.

شکست ناامید کننده در منامه ایرانی‌ها را در جایگاه سوم گروه نشاند و از این رو برای جلوگیری از آنکه بیش از این از صدرنشینان عقب نیفتند، نیاز مبرمی به پیروزی در این دیدار دارند.

برچسب‌ها هنگ کنگ تیم ملی ایران مارک ویلموتس تیم ملی عراق ای اف سی سرچکو کاتانتس کامبوج اردن

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هنگ کنگ تیم ملی ایران مارک ویلموتس تیم ملی عراق ای اف سی کامبوج اردن هنگ کنگ تیم ملی ایران مارک ویلموتس تیم ملی عراق ای اف سی کامبوج اردن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۴۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شعار هواداران اورتون پس از پیروزی مقابل لیورپول: در گودیسون‌پارک لیگ را از دست دادید! / فیلم

لیورپولِ یورگن کلوپ در چارچوب دیداری معوقه از هفته بیست و نهم لیگ برتر به مصاف اورتون رفت که این بازی با برتری 2-0 تافی‌ها همراه شد تا امید قهرمانی برای لیورپول در لیگ برتر انگلیس به طور کامل از بین برود.

دانلود (0.9MB)

دیگر خبرها

  • شعار هواداران اورتون پس از پیروزی مقابل لیورپول: در گودیسون‌پارک لیگ را از دست دادید! / فیلم
  • آرائوخو دلگیر است: به خاطر یک اشتباه نفروشیدم!‏
  • تاجیکستان با پیروزی مقابل افغانستان به جام جهانی صعود کرد
  • پیروزی نوجوانان هندبال ایران در نخستین دیدار تدارکاتی مقابل ترکیه
  • جشن شبانه بازیکنان اینتر پس از پیروزی مقابل میلان و مسجل شدن بیستمین قهرمانی در سری آ / فیلم
  • وحید شمسایی و تیمش باج نمی‌دهند
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۳ اردیبهشت
  • پیروزی تراکتور مقابل سپاهان با هتریک «محمد صادق سلیمی»
  • دومین پیروزی دختران فوتبالیست ایران مقابل ترکمنستان
  • پیروزی تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی ایران مقابل آلمان/ صعود دانش‌آموزان ایرانی مسجل شد