Web Analytics Made Easy - Statcounter

الهیاری از تشکیل باشگاه کارآفرینان کمیته امداد هرمزگان در آینده نزدیک خبر داد و گفت: این باشگاه به منظور ارتباط گیری کارآفرینان به منظور بهره گیری از تجارب یکدیگر در راستای موفقیت هرچه بیشتر بوجود می آید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، « علی الهیاری » در همایش تجلیل از مددجویان کار آفرین کمیته امداد استان هرمزگان اظهار کرد: از سال ۹۴ تا کنون ۱۸ هزار و ۶۵۸ فرصت شغلی در هرمزگان ایجاد شده است و هم اکنون ۲۹ هزار طرح اشتغال مددجویی در این استان فعال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه در شش ماهه نخست امسال هزار و ۸۵۰ فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد در هرمزگان ایجاد شده است، افزود: از مجموع ۲۹ هزار طرخ اشتغالزایی، نزدیک به ۷ هزار طرح برای بیش از یک نفر شغل و هزار و ۱۰۰ طرح نیز تا سقف سه نفر شغل ایجاد کرده است.

 

مدیرکل کمیته امداد هرمزگان با اشاره به حضور ۲۵۰ کار آفرین در همایش امروز، تصریح کرد: این برنامه با هدف ایجاد انگیزه بیشتر و فضای رقابت در عرصه کارآفرینی در حال برگزاری است.

 

وی با اعلام این خبر که بزودی باشگاه کارآفرینان کمیته امداد در هرمزگان تاسیس خواهد شد، افزود: این باشگاه به منظور ارتباط گیری کارآفرینان به منظور بهره گیری از تجارب یکدیگر در راستای موفقیت هرچه بیشتر بوجود می آید.

 

 

این خبر در حال تکمیل است...

 

 

پایان پیام/88

منبع: شبستان

کلیدواژه: هفته وحدت مسجد مسجد مسجد مسجد هفته وحدت وحدت کانون های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر خبرگزاری شبستان طرح اشتغالزايي کارآفرینی هرمزگان کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۴۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمیته امنیت روانی اردبیل در دادستانی تشکیل می‌شود

دادستان مرکز استان اردبیل در تشریح برنامه‌های عملیاتی دادسرا در سال جدید، از تشکیل کمیته امنیت روانی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، جلال آفاقی، ظهر امروز _چهارشنبه هشتم فروردین_ در جمع خبرنگاران با بیان اینکه شناسایی بسترهای فسادزا و عوامل نارضایتی مردم از دستگاه‌ها و مقابله با آنها به عنوان شعار سال دادستانی اردبیل انتخاب شده است، اظهار کرد: امور نظارت بر ضابطین و زندان‌ها، مبارزه با قاچاق و جرایم سازمان‌یافته جزو اولویت اقدامات دادستانی اردبیل خواهد بود.

وی همچنین با اشاره اهمیت موضوع حقوق عامه افزود: پیشگیری از وقوع جرایم و آسیب‌های اجتماعی، امور حسبی، امور فرهنگی و اجتماعی، امنیت انسانی و سلامت، صیانت از حقوق بیت‌المال و کنترل مجرمان حرفه‌ای و سابقه‌دار به عنوان بخشی از برنامه‌های عملیاتی سال جاری در سطح استان مدنظر قرار گرفته است.

آفاقی، صیانت از حریم امنیت در تمام ابعاد آن را رسالت خطیر دادستانی دانست و اظهار داشت: کمیته امنیت روانی استان اردبیل ظرف چند روز آتی در دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل تشکیل خواهد شد.

دادستان مرکز استان با اشاره مجدد به شعار سال دادستانی اردبیل مبنی بر شناسایی بسترهای فسادزا و عوامل نارضایتی مردم از دستگاه‌ها و مقابله با آن، افزود: در سال جدید نظارت بر عملکرد دستگاه‌ها و ارزیابی و رصد مستمر تکالیف از حیث ترک با جدیت و بیش از پیش، دنبال می‌شود.

کد خبر 739735

دیگر خبرها

  • برپایی ضیافت افطاری ویژه ایتام و نیازمندان حمیدیه
  • بهره مندی ۱۳۸ زندانی آذربایجان غربی از ارفاقات قانونی
  • تشکیل کمیته حقیقت‌یاب و درخواست پیگیری ویژه فوت دکتر بخشی
  • کمیته‌های تخصصی تحقق شعار سال در دستگاه‌های تشکیل می‌شود
  • ۴هزار و ۹۰۰ یتیم تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان هستند
  • شبکه‌سازی کارآفرینان برای ایجاد خطوط تولید فناورانه در تحقق جهش تولید
  • کمیته امنیت روانی اردبیل در دادستانی تشکیل می‌شود
  • تشکیل کمیته حقیقت‌یاب درباره فوت دکتر پرستو بخشی
  • تشکیل بیش از هزار پرونده تخلف برای اصناف هرمزگان
  • اجرای چهار هزار بازرسی از واحد‌های صنفی هرمزگان