Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-19@01:27:50 GMT

جشنواره کدو در رشت

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۸۴۷۷۳

جشنواره کدو در رشت

کدو یکی از محصولات کشاورزی گیلان است که در اوایل پاییز به ثمر می‌رسد و در فصل‌های سرد از این محصول به عنوان خوراکی‌هایی مانند کدوی پخته شده، انواع نان و کیک، ترشیجات و لواشک استفاده می‌شود. به همین مناسبت جشنواره‌ای در شهر رشت، شهر خلاق خوراک‌شناسی در ایران برگزار و تا بیست و ششم آبان ماه ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۴۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه های جشنواره «رود و ریل» در لرستان اعلام شد

تین نیوز

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان گفت: در راستای ثبت جهانی روستای گردشگری بیشه، جشنواره رود و ریل ۳۰ فروردین ماه در روستای گردشگری بیشه برگزار می شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، عطا حسن پور امروز (۲۸ فروردین ماه) اظهار کرد: این جشنواره در راستای انجام مقدمات و شاخص های ثبت جهانی روستای گردشگری بیشه با برنامه های متنوع فرهنگی و هنری برگزار می شود.

وی بیان کرد: وجود چشمه سارهای پرآب، رودخانه های خروشان، آبشار زیبای بیشه و آداب و سنت های روستایی و عشایری در کنار راه آهن سراسری شمال به جنوب موجب شده است تا مسیری زیبا و دیدنی در منطقه گردشگری بیشه ایجاد شود.

حسن پور گفت: اجرای مراسم آیینی دعای باران، موسیقی محلی، شعرخوانی لری، تجلیل از راه بان نمونه و مراسم آیینی رقص لری از جمله برنامه های جشنواره فرهنگی رود و ریل است.

روستای گردشگری بیشه در منطقه ای به همین نام در کنار راه آهن سراسری تهران به جنوب و در ایستگاه راه آهن بیشه در نزدیکی آبشار بیشه در ۶۰ کیلومتری خرم آباد قرار گرفته است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • برگزاری جشنواره دختران آفتاب در گچساران
  • جشنواره لاله‌ها در کرج
  • برگزاری جشنواره بازی‌های بومی محلی در تایباد
  • آخرین مهلت ارسال اثر به جشنواره طنز و رسانه
  • مرور مهم‌ترین اخبار روز چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ قم
  • جشنواره ملی شعر کودک و نوجوان رضوی در قم برگزار شد
  • برگزاری جشنواره بهداشت دهان و دندان در برخوار
  • برنامه های جشنواره «رود و ریل» در لرستان اعلام شد
  • جشنواره طبخ ماهی قزل‌آلا در ماهنشان برگزار می‌شود
  • جشنواره گلاب‌گیری مریم بانو