Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سابق فدراسیون فوتبال ایران گفت: با خودمان گفتم نصف پول را بگیریم خیلی بهتر از آن است كه اصلا نگیریم. این بود كه وكیل كار را انجام داد و پول را گرفت. البته دیگر در دوره من نبود و فدراسیون آقای تاج آن را دریافت كرد."

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری علی کفاشیان  رئیس سابق فدراسیون فوتبال اظهار داشت: آن موقع از طریق كنفدراسیون فوتبال آسیا یك وكیل گرفتیم تا بتوانیم پول را زنده كنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همه می‌گفتند دنبالش نروید چون آمریكا آن را نمی‌دهد. وكیلی كه جذب كار شد واقعا زبده بود و موفق شد پول را بگیرد ولی شرط كرده بود اگر آن را بگیرد 500 هزار دلار دستمزد می‌خواهد.

ما هم گفتیم نصف پول را بگیریم خیلی بهتر از آن است كه اصلا نگیریم. این بود كه وكیل كار را انجام داد و پول را گرفت. البته دیگر در دوره من نبود و فدراسیون آقای تاج آن را دریافت كرد."

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: علی کفاشیان فدراسیون فوتبال کنفدراسیون فوتبال آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۴۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای فیلیپین: ایران ۱۸ خدمه نفتکش سنت‌نیکلاس را آزاد کرد

وزارت خارجه فیلیپین مدعی شد که ایران ۱۸ خدمه فیلیپینی نفتکش سنت نیکلاس را آزاد کرده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، وزارت امور خارجه فیلیپین در بیانیه‌ای مدعی شد که تمام 18 خدمه فیلیپینی نفتکش توقیف شده "سنت نیکلاس" که توسط ایران توقیف شده بود، آزاد شده و به این کشور بازگشته‌اند.

به گزارش خبرگزاری فیلیپین، طبق ادعای وزارت خارجه این کشور این 18 خدمه به صورت دسته جمعی به کشور بازگردانده شده و آخرین گروه از شش نفره هفته گذشته به مانیل رسیدند.

در بیانیه وزارت خارجه فیلیپین آمده است: «دولت فیلیپین از درک مقامات ایران در این زمینه تشکر می‌کند.»

پیشتر  روابط عمومی نیروی دریایی ارتش در دی ماه گذشته اعلام کرده بود که به دنبال تخلف کشتی سوئز راجان در اردیبهشت‌ماه سال جاری و سرقت نفت ایران توسط آمریکا، نفتکش یاد شده با نام جدید نیکولاس ST توقیف شد.

نفتکش متخلف سوئز راجان در سال جاری محموله نفت متعلق به جمهوری اسلامی ایران را با هدایت آمریکا سرقت و‌ به بنادر آن کشور منتقل کرده و در اختیار آمریکا قرار داده بود. این نفتکش با تغییر نام به نیکولاس ST در حال حمل نفت در دریای عمان بود که با حکم قضایی و تأیید سازمان بنادر و کشتیرانی توسط نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران، به تلافی سرقت نفت توسط رژیم آمریکا توقیف شد.

توقیف یک نفتکش آمریکایی توسط نیروی دریایی ارتشدریادار ایرانی: ‌نفتکش آمریکایی طبق قانون بین‌الملل توقیف شد‌‌/ پاسخ قلدری و دزدی آنها را دادیم

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کلاهبرداری مدعی تجاوز جنسی به صهیونیست‌ها در هفت اکتبر
  • ماجرای عصبانیت رییس مجتمع قضایی از خنده‌های کفاشیان!
  • دستگیری وکیل دادگستری به اتهام اخذ رشوه در کرج
  • ادعای فیلیپین: ایران ۱۸ خدمه نفتکش سنت‌نیکلاس را آزاد کرد
  • فابریتزیو رومانو و تکذیب ادعای دریافت پول برای تبلیغ بازیکنان بارسلونا + عکس
  • حکم حبس ابد برای رییس پیشین فدراسیون فوتبال چین به جرم دریافت رشوه
  • حبس ابد برای رئیس فدراسیون فوتبال چین
  • حبس ابد و مصادره اموال رئیس فدراسیون فوتبال چین!
  • حکم رئیس سابق فدراسیون فوتبال چین: حبس ابد!
  • حبس ابد و مصادره اموال رئیس پیشین فدراسیون فوتبال چین!