Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

اين روزها كه هر پيجي با تعداد اندكي از فالوور بدنبال خودنمايي و راه انداختن كمپين هاي سركاري و جذب فالوور به هر قيمتي است، گروهي در اينستاگرام به نام هشتك مديا، در حال رقم زدن شبهاي خاطره انگيزي براي مخاطبان خود است.

به گزارش پايگاه خبري صراط، موج راه افتاده در كمپين سوم هشتك مديا، تقريبا تمامي چهره هاي سرشناس را با خود همراه كرده و فضاي مجازي را تحت الشعاع خود قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اين كمپين كاركرد بسيار ساده و جالبي دارد. شما صفحه @farahi_official را فالو كرده و هر ٩٩ پيج فالوئينگ آنرا هم فالو ميكنيد، سپس آي دي خود را در سايت معرفي شده ثبت كرده و كد قرعه كشي دريافت مي كنيد. به همين راحتي مي توانيد شانس خود را براي برنده شدن ١٠٠ ميليون تومان پول نقد، دهها آيفون ١١ پرو و دهها تور VIP كيش و مشهد امتحان كنيد.

جالب اينجاست كه گردانندگان اين كمپين هر شب ٢٤ كارت هديه ٢٠٠ هزارتوماني هم به شركت كنندگان هديه مي دهند.

با اين تفاسير به نظر مي رسد در كمپين هاي برپا شده اينستاگرام ديگر فضا را نبايد رقابتي دانست چرا كه هشتك مديا با اختلاف فاحش سالم ترين و وسيع ترين آنرا انحصاري برگزار مي كند.

بايد منتظر ماند و ديد برنده هاي سومين كمپين چه كساني خواهند بود

از طريق اين صفحه مي توانيد وارد كمپين هشتك مديا شده و با عليرضا بيرانوند، ميلاد كي مرام، مرجانه گلچين، فرزاد فرخ، نيما شاهرخ شاهي، محمدامين كريم پور، علي صبوري و ديگر چهره هاي شاخص اينستاگرام همراه شويد.

@farahi_official

منبع: صراط نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۴۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوش مصنوعی متا به اینستاگرام رسید

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا به نقل از انگجت، چند روز پیش بود که مردم در سراسر دنیا متوجه اضافه شدن قابلیت جدیدی به اینستاگرام خود شدند: «متا ای‌آی» (Meta AI)، چت‌بات همه منظوره این شرکت با استفاده ازهوش مصنوعی که می‌تواند به سؤالات پاسخ دهد، شعر بنویسد و با یک پیام متنی ساده تصویر تولید کند. این شرکت ابزار هوش مصنوعی خود را در سپتامبر ۲۰۲۳ معرفی کرد و چند ماه گذشته را صرف افزودن چت‌بات به محصولاتی مانند فیس‌بوک مسنجر و واتس‌اپ کرد و اکنون مردم از افزودن آن به اینستاگرام خبر می‌دهند.

یکی از سخنگویان متا به انگجت گفت: تجارب مولد مبتنی بر هوش مصنوعی در مراحل مختلف در حال توسعه است و ما در حال آزمایش طیفی از آنها به صورت عمومی با ظرفیت محدود هستیم.

تک کرانچ که برای نخستین بار به این خبر اشاره کرد، گفت که هوش مصنوعی متا در نوار جستجوی اینستاگرام نمایش داده می‌شود. اما برای برخی از افراد، این ویژگی در نوار جستجوی قسمت دایرکت یا قابلیت پیام رسانی مستقیم اینستاگرام نشان داده شده است.

با لمس این ویژگی، کاربران می‌توانند با هوش مصنوعی متا به‌طور مشابه با دوستان خود در اینستاگرام مکالمه کنند. به طور مثال من توانستم از ربات چت بخواهم که تعاریفی از کلمات به من بدهد، سرفصل‌هایی را برای داستان‌هایی که روی آنها کار می‌کنم پیشنهاد کند و تصاویری از سگ‌ها روی اسکیت بورد ایجاد کند.

اگر روی منوی همبرگری این چت‌بات ضربه بزنید، هوش مصنوعی متا لیست بلندبالایی از اقدامات احتمالی را که از ربات می‌خواهید انجام دهد به شما نشان می‌دهد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تکنیک ساده برای کنترل عصبانیت و خشم | توصیه ژاپنی‌ها را بخوانید
  • کودکان مسلمان بریتانیایی 132 هزار دلار برای کمک به خانواده‌های فلسطینی و یمنی جمع‌آوری کردند
  • پست اینستاگرام ترامپ از جو بایدن
  • اگر زیر دنده چپ شما درد می‌کند، بخوانید
  • معرفی کمپین سفر خوشبو از برند آمبرلا
  • پست جدید ترامپ در اینستاگرام از جو بایدن
  • (تصویر) پست جدید ترامپ در اینستاگرام از جو بایدن
  • پست جدید ترامپ در اینستاگرام از جو بایدن (عکس)
  • هوش مصنوعی متا به اینستاگرام رسید
  • چرا ساعت کاری ادارات از ۱۵ خرداد تغییر می‌کند؟/ توضیحات جدید دولت را بخوانید