Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@10:12:38 GMT

نشست سرمایه گذاری فناوری برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۸۴۸۲۲

نشست سرمایه گذاری فناوری برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پارک فناوری پردیس، «میلاد صدر خانلو» دبیر نشست سرمایه گذاریTIM در خصوص نشست سرمایه گذاری فناوری توسط شبکه تبادل فناوری گروه هشت  گفت: یکی از دغدغه های حوزه سرمایه گذاری بین المللی، ایجاد زیر ساخت‌های مالی و فنی شرکت‌های دانش بنیان و فناور  است.

وی افزود: بر آن هستیم، در این نشست با استفاده از پتانسیل‌های سرمایه گذاری کشورهای در حال توسعه اسلامی، علاوه بر ایجاد شبکه‌ای از صندوق های جسورانه این کشورها، فرصت‌ها و منابع سرمایه‌گذاری هر یک از این کشورها را در اختیار هم قرار دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در دوره اول این نشست، چهار پنل تخصصی برگزار شد که در آن مدیران صندوق‌های جسورانه از کشورهای مختلف به بررسی موضوعات روز سرمایه گذاری پرداختند. 

صدر خانلو اضافه کرد: از اهداف برگزاری این نشست می توان به مواردی همچون «بررسی فرصت های سرمایه گذاری بین المللی»، «ایجاد شبکه سرمایه گذاران داخلی و خارجی»، «تامین سرمایه مورد نیاز شرکت های دانش بنیان و فناور» اشاره کرد.

دبیر نشست سرمایه گذاریTIM در مورد برنامه های نشست بیان داشت: در این دوره علاوه بر سه پنل تخصصی، بخش های متنوعی همچون ارائه فرصت‌های سرمایه‌گذاری سه کشور عضو، داستان استارت اپی، ارائه استارت اپ های منتخب داخلی و خارجی و کارگاه آموزشی برگزار می‌شود.

وی در مورد پنل های تخصصی افزود: سه پنل تخصصی نیز با موضوعات سرمایه گذاری مشارکتی، پوشش ریسک سرمایه گذاری و تقریق سهام در این نشست برگزار می‌شود.

این نشست در تاریخ ۱۲ الی ۱۳ آذرماه سال ۹۸ در پارک فناوری پردیس با مشارکت و حضور سرمایه گذاران بیش از ۸ کشور جهان برگزار می شود.

کد خبر 4771373 میترا سعیدی کیا

منبع: مهر

کلیدواژه: پارک فناوری پردیس استارت آپ نوآوری فناوری نانو تحقیقات علمی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری شرکت دانش بنیان هوش مصنوعی جایزه مصطفی ص امنیت اطلاعات فناوری فضایی گوگل موبایل تولید ناسا خودروی برقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۴۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین کنفرانس ملی مهارت ایران برگزار می‌شود

غلامرضا محمد قاسمی رئیس دانشگاه فنی وحرفه‌ای استان سیستان وبلوچستان گفت: زمان برگزاری کنفرانس مذکور ۳ و ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ می‌باشد که حاوی برنامه‌های علمی متنوعی شامل برگزاری سخنرانی‌های کلیدی، میزگرد‌های تخصصی و ارائه مقالات علمی و کارگاه‌های آموزشی است که پیرامون حوزه مهارت و از منظر حکمرانی آموزش عالی مهارتی به صورت علمی ـ تخصصی برنامه‌ریزی شده است. 

 در این کنفرانس پنج محور اصلی شامل حکمرانی آموزش عالی مهارتی، آینده مشاغل و مشاغل آینده، مهارت‌آموزی و برنامه هفتم توسعه، نقش بخش‌های دولتی، عمومی و خصوصی در آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و مطالعه تطبیقی جایگاه آموزش‌های مهارتی در ایران و جهان مورد بررسی قرار خواهند گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • برگزاری نخستین نشست شورای سیاست‌گذاری شهرداری | درخواست احیاء جایگاه مرکز مطالعات از سوی شهردار تهران مطرح شد
  • برگزاری نشست تخصصی تاب‌آوری بناهای تاریخی در برابر بحران‌های طبیعی در گلستان
  • نشست هم‌اندیشی رویداد استارت‌آپی فیلمنامه نویسی برگزار شد
  • برگزاری نشست تخصصی و علمی تاب‌آوری بناها و محوطه‌های تاریخی در برابر بحران‌های طبیعی 
  • سند مالکیت مجموعه جهانی «تخت جمشید» رونمایی می‌شود
  • اولین کنفرانس ملی مهارت ایران برگزار می‌شود
  • تمدید مهلت ثبت نام در آزمون تخصصی پزشکی سال ۱۴۰۳
  • بازدید بیش از یک میلیون نفر از نمایشگاه‌های عمومی و تخصصی
  • وبینار تخصصی ترانزیت و مدل سازی حمل­ و نقل بار برگزار می شود
  • نشست تخصصی بازتاب و ابعاد منطقه‌ای و بین‌المللی تنبیه رژیم صهیونیستی برگزار شد/واکنش ایران به رژیم صهیونیستی معادله جدیدی را در منطقه رقم زد