Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-03-28@22:40:22 GMT

انتخابات فلسطین و راهپیمایی های بازگشت

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۸۴۸۵۴

انتخابات فلسطین و راهپیمایی های بازگشت

«ضیف و حوار» شبکه العالم در برنامه امشب خود بار دیگر بر ننگین بودن معامله قرن و تشابه آن با بیانیه بالفور تاکید می کند.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ شبکه العالم با دعوت از طلال ابوظریفه؛ عضو دفتر سیاسی جبهه دموکراسی آزادی فلسطین، در برنامه «ضیف وحوار» در خصوص روند توافقات در انجام انتخابات فلسطین، ابعاد راهپیمایی بازگشت و شکستن محاصره، بحث و گفت و گو خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابوظریفه، ضمن انتقاد شدید از معامله قرن، آن را نوع دیگری از بیانیه ننگین بالفور ارزیابی خواهد کرد. وی تصریح می کند که این سرزمین را برای یهود می خواهند در حالی که این سرزمین تاریخی متعلق به فلسطین است و می خواهند سرنوشت مردم را عوض کنند و دولت مستقلی ایجاد کنند که پایتخت آن قدس باشد.

وی همچنین از طرح ترامپ برای اجرای معامله قرن که منجر به تضعیف حقوق مردم فلسطین خواهد شد، به شدت انتقاد می کند.

عضو دفتر سیاسی جبهه دموکراسی آزادی فلسطین ضمن تاکید بر مبارزه با هر طرح استعماری و امپریالیستی، تصریح می کند که فلسطینیان اجازه تاسیس دولت جعلی به نام اسرائیل را نخواهند داد.

مخاطبان می توانند گفت و گوی اسراء البحیصی، مجری برنامه با طلال ابوظریفه؛ عضو دفتر سیاسی جبهه دموکراسی آزادی فلسطین را امشب22آّبان، ساعت 20 به وقت تهران از آنتن شبکه العالم ببینند.

بیشتر بخوانید: وحدت دوباره فلسطینیان در راهپیمایی بازگشت توافق جده و تحولات جنوب یمن

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دموکراسی فلسطین راهپیمایی شبکه العالم ضیف و حوار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۴۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسماعیل هنیه: ایران در صف مقدم حمایت از آرمان فلسطین است

رئیس دفتر سیاسی حماس در نشست مشترک با وزیر خارجه کشورمان گفت: ایران در صف مقدم حمایت از آرمان و ملت فلسطین ایستاده است. ما در حال گذر از یک مرحله تاریخی در روند مبارزه با رژیم هستیم و نقطه عطف طوفان الاقصی است. - اخبار بین الملل -

به گزارش خبرنگار سیاست خارجی خبرگزاری تسنیم، حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان و اسماعیل هنیه، رییس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) امروز سه شنبه 7 فروردین ماه در تهران با یکدیگر دیدار و گفتگو کردند.

پس از این دیدار دو طرف در نشست خبری مشترک حاضر شده و در خصوص موضوعات مورد مذاکره سخنانی را بیان کردند.

اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس نیز در این نشست خبری مشترک اظهار داشت: ایران در صف مقدم حمایت از آرمان و ملت فلسطین ایستاده است. ما در حال گذر از یک مرحله تاریخی در روند مبارزه با رژیم هستیم و نقطه عطف طوفان الاقصی است.

وی افزود: مردم فلسطین به شکل عام مقاومتی افسانه ای را به نمایش گذاشتند و این مقاومت نشان دهنده سربلندی مردم ما در مقابله با جنایات و نسل کشی است. 

در حال تکمیل....

دیگر خبرها

  • دیدار رئیس مجلس شورای اسلامی و رئیس دفتر سیاسی حماس
  • دیدار اسماعیل هنیه با دبیر شورای عالی امنیت ملی
  • دیدار اسماعیل هنیه با دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان
  • ایستادگی مردم مظلوم فلسطین به برکت جبهه مقاومت است
  • خروج جریان صدر از روند سیاسی عراق؛ راهبردی برای بازگشتی دوباره
  • ایران در صف مقدم حمایت از آرمان فلسطین است
  • اسماعیل هنیه: رژیم اسرائیل با انزوای بی سابقه رو به رو شده
  • اسماعیل هنیه: ایران در صف مقدم حمایت از آرمان فلسطین است
  • دومین سفر رئیس دفتر سیاسی حماس به ایران/ هنیه با امیرعبداللهیان دیدار می‌کند
  • هنیه با امیرعبداللهیان دیدار می‌کند