Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون وزیر خارجه روسیه تاکید کرد که در ارتباط با کشف ذرات اورانیوم طبیعی در یک سایت ایران نیازی به جنجال سیاسی نیست و دو طرف باید توضیحات مناسب را در این زمینه ارائه کنند.

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، سرگئی ریابکوف معاون وزیر خارجه روسیه درباره گزارش جدید آژانس بین المللی انرژی اتمی و کشف ذرات اورانیوم طبیعی در یک سایت ایران گفت: در این زمینه نیازی به یک جنجال تازه سیاسی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: نیازی به ایجاد یک تنش سیاسی جدید درباره آنچه در ایران رخ داده است نیست.

وی متذکر شد دو طرف توضیحات مناسبی درباره این وضعیت ارائه کنند. 

آژانس در بخشی از گزارش جدید خود که روز دوشنبه منتشر شده مدعی شده است در منطقه‌ای که به آژانس اعلام نشده ذرات اورانیوم طبیعی کشف کرده است.

«میخائیل اولیانوف» نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی نیز روز سه‌شنبه با بیان اینکه واقعیت در مورد ادعای کشف ذرات اورانیوم در ایران تحریف‌شده، گفت ادعای مطروحه مربوط به دو دهه پیش است و با توافق هسته‌ای ارتباطی ندارد.

 اولیانوف همچنین گفته: «گمانه‌زنی‌های زیادی درباره این عبارت وجود دارد و به عنوان یک یافته "داغ" که از عدم صداقت ایران حکایت دارد، ارائه شده است. [این در حالی است که] این از واقعیت به دور است، چراکه نگرانی مربوط به کشف ذرات اورانیوم به دوره‌ای حدودا بین دهه ۱۹۹۰ تا نهایتا سال ۲۰۰۵ بازمی‌گردد.»

وی افزود: «این هیچ ارتباطی به برجام ندارد و نشانگر هیچ‌گونه تخلف فاحشی از سوی ایران نیست.»

منبع: فارس

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: مسکو غنی سازی اورانیوم روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۴۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد تند یک روحانی از زاکانی بعد از جنجال ساخت مسجد در پارک قیطریه

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سید سعید لواسانی امام جمعه سابق لواسان با انتقاد از تصمیم زاکانی شهردار تهران برای ساخت مسجد در پارک قیطریه در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

ساخت ‎مسجد کار شهرداری نیست، ساخت مسجد مردمی‌ترین عمل مومنانه جمعی است. شهرداری به وظیفه خود بپردازد و مسجد را به مومنان بسپارد. ساخت پارک، احداث بزرگراه، توسعه سامانه‌های شهری، بهینه کردن مسیرها و... وظایف شهرداری است که الحمدلله درباره آن‌ها بغایت کم‌کاری می‌کند.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1889124

دیگر خبرها

  • خبرنگار آمریکایی : با وضعیتی که آمریکا در مورد غزه راه انداخته‌ چه نیازی به وجود سازمان ملل یا شورای امنیت است (فیلم)
  • جنجال سم بنکمن-فرید؛ «سلطان رمزارز» که بود و چرا بازداشت شد؟
  • ماجرای خنده دار پیدا کردن اسکناس درشت ؛ تا آخر ببینید!
  • فلسطین؛ کانون بحث دیپلماتیک در سفارت ایران در مسکو
  • انتقاد تند یک روحانی از زاکانی بعد از جنجال ساخت مسجد در پارک قیطریه
  • جنجال خبرنگار زن آدربایجانی در سفارت ایران + عکس
  • واکنش تند مهاجری به خبر ساخت مسجد در پارک قیطریه؛ نوعی لجاجت است
  • قوی ترین مکمل غذایی و دارویی در طول روز | نیازی به مصرف ناهار و شام نیست + درمان قند خون در 28 روز
  • بازی؛ نیازی بنیادین در دوران کودکی
  • امسال نیازی به واردات گوشت قرمز نداریم