Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- محمدی گفت: اگر برای توسعه صنعت پتروشیمی کشور برنامه‌ریزی نکنیم، برای صنعت ما در چین تصمیم‌گیری می‌کنند. تاریخ انتشار: 15:58 - 22 آبان 1398 - کد خبر: ۵۶۷۶۳۷ به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری میزان، بهزاد محمدی مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی امروز در آیین پایانی نشست مدیران عامل صنعت پتروشیمی اظهار کرد: اگر برای توسعه صنعت پتروشیمی کشور برنامه‌ریزی نکنیم، برای صنعت ما در چین تصمیم‌گیری می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: تحولات صنعت پتروشیمی در جهان همواره باید رصد و تلاش شود با نگاهی نو و بلندمدت نوآوری در ذات پتروشیمی‌ها نهادینه شود.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی با بیان اینکه رشد کمّی ما مطلوب است، اما رشد کیفی باید بهبود یابد، تاکید کرد: جز توسعه هوشمند و پایدار در مسیر توسعه صنعت پتروشیمی راهی نداریم و باید با نگاهی هوشمندانه و پویا حرکت کنیم.

محمدی با اشاره به اینکه زنجیره ارزش باید با هدف کاهش خام‌فروشی تکمیل شود، گفت: سیاست وزارت نفت و شرکت ملی صنایع پتروشیمی حرکت به سمت استفاده از خوراک ترکیبی است که این تنوع در خوراک سبب تنوع در محصولات می‌شود.

وی با تأکید بر نقش تعاملی شرکت ملی صنایع پتروشیمی با شرکت‌ها تصریح کرد: شرکت‌های پتروشیمی باید همسو با تکمیل زنجیره ارزش با جدیت اقدام‌های لازم را دنبال کنند تا در آینده با چالش‌های مختلف روبه‌رو نشوند.   بیشتر بخوانید:عرضه فرآورده‌های پالایشی و پتروشیمی در بورس انرژی

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی بیان کرد: این شرکت همواره در کنار شرکت‌های پتروشیمی خواهد بود و نقش هدایتی، نظارتی و حمایتی خود را با همه توان ادامه می‌دهد.

محمدی گفت: گام‌های خوبی برای آغاز به کار صندوق خصوصی پروژه و تامین مالی طرح‌های پتروشیمی با همکاری بانک تجارت برداشته شده که امید است به‌زودی محقق شود.

وی با تاکید بر لزوم توجه به پدافند غیرعامل و تهدید‌های سایبری گفت: شرکت‌های پتروشیمی در این زمینه باید اقدام‌های لازم را انجام دهند.

معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی افزود: شرکت‌های دانش‌بنیان و استارت‌آپ‌ها می‌توانند نقش مهمی در روند توسعه صنایع پتروشیمی ایفا کنند. همکاری با شرکت‌های توانمند ایرانی می‌تواند بسیاری از نیاز‌های صنعت را تامین کند.   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: صنعت پتروشیمی اخبار اقتصادی صنعت پتروشیمی خام فروشی دانش بنیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۴۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌ریزی برای افتتاح ۴۵ پروژه زیرساختی گردشگری

به‌گزارش خبرگزاری مهر، احمد حمزه‌زاده در حاشیه جلسه کمیته فنی طرح‌های سرمایه‌گذاری صنعت گردشگری استان گفت: برای افتتاح تعداد ۴۵ پروژه زیرساختی گردشگری در سال جاری با رقم ۵ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان پیش‌بینی شده است که تا به امروز دو هزار میلیارد تومان در اجرای این پروژه‌ها سرمایه‌گذاری صورت گرفته است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌شرقی ادامه داد: درصد مشارکت بخش خصوصی در سرمایه گذاری این پروژه‌ها ۱۰۰ درصد پیش‌بینی شده که از چالش‌های مهم برای تحقق هدف افتتاح ۴۵ پروژه زیرساختی استان، تأمین ۴۰۰ میلیاردتومان تسهیلات بانکی است.

او افزود: همچنین افتتاح ۳ پروژه زیرساختی صنایع‌دستی با حجم سرمایه‌گذاری یک هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان در سال جاری در دستورکار قرار گرفته‌است که با بهره‌برداری این سه پروژه، حجم‌سرمایه‌گذاری در بخش زیرساختی گردشگری آذربایجان‌شرقی به رقم ۶ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان خواهد رسید.

حمزه‌زاده اظهار کرد: تدوین بسته‌های سرمایه‌گذاری با صدور موافقت‌های اصولی برای ۵۰ نقطه مستعد سرمایه‌گذاری در آذربایجان‌شرقی درکنار افتتاح ۴۵ پروژه زیرساختی گردشگری و ۳ پروژه زیرساختی صنایع‌دستی برای یک هزار و پانصد نفر به‌صورت مستقیم ایجاد اشتغال خواهد داشت.

کد خبر 6088205

دیگر خبرها

  • مدیر شرایط اضطراری و بحران پتروشیمی‌های منطقه ویژه پارس منصوب شد
  • جمع‌آوری مشعل‌های گازی مجتمع‌های پتروشیمی
  • مشعل‌های گازی مجتمع‌های پتروشیمی جمع‌آوری می‌شوند
  • افزایش 6500 میلیارد ریالی قراردادهاي فافق
  • برنامه‌ریزی برای افتتاح ۴۵ پروژه زیرساختی گردشگری
  • برنامه قطعی وزارت نفت خاموشی فلرها در پارس جنوبی است
  • ظرفیت تولید صنعت پتروشیمی تا پایان امسال از مرز ۱۰۰ میلیون تن عبور خواهد کرد
  • صادرات محصولات پتروشیمی یک میلیون تن افزایش یافت
  • کارشناس ژیمناستیک: بار روانی منفی برای الفتی ایجاد نکنیم/ کسب مدال المپیک دور از دسترس نیست
  • یوسفی: بار روانی منفی برای الفتی ایجاد نکنیم/ کسب مدال المپیک دور از دسترس نیست