Web Analytics Made Easy - Statcounter

عابدی با بیان اینکه در خصوص اعتبارات استاندار با معاون اول رئیس جمهور رایزنی کرد که منجر به تعامل بنیاد ملی نخبگان شد عنوان کرد: مبالغ و طرح های مشخصی تدوین شده است که از طریق صندوق توسعه ملی تسهیلاتی پرداخت شود تا محصولات راهبردی استان رونق یابد.وی گفت: 13 طرح تحقیقاتی 12 میلیارد تومان و 65 طرح عملیاتی با اعتبار 148 میلیارد تومان از سوی معاون اول رئیس جمهور اعلام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی، میزملی توسعه صادرات با محوریت محصولات راهبردی زرشک، زعفران و عناب با حضور مسولان  5 استان کشور و بازاری مدیرکل دفتر توسعه بخش کشاورزی سازمان توسعه تجارت ایران در سالن جلسات اتاق صنایع، معادن و بازرگانی بیرجند برگزار شد.

مشیرالحق عابدی معاون امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی بیان کرد: به دستور استاندار کارگروه محصولات راهبردی استان راه اندازی شد که تاکنون تدوین سند جامع محصولات راهبردی استان انجام شده است. وی با اشاره به اینکه به دستور استاندار تعدادی ماموریت اجرای شعار سال را دارند  افزود: سازمان صمت خراسان جنوبی برنامه هایی را مبنی بر عملیات اجرایی شعار سال ارائه داد که تاکنون ستونی است. عابدی با بیان اینکه در خصوص اعتبارات استاندار با معاون اول رئیس جمهور رایزنی کرد که منجر به تعامل بنیاد ملی نخبگان شد عنوان کرد: مبالغ و طرح های مشخصی تدوین شده است که از طریق صندوق توسعه ملی تسهیلاتی پرداخت شود تا محصولات راهبردی استان رونق یابد.وی خبرداد: 13 طرح تحقیقاتی 12 میلیارد تومان و 65 طرح عملیاتی  با اعتبار 148 میلیارد تومان از سوی معاون اول رئیس جمهور اعلام شده است.

وی گفت: تحقیق علمی در استان با عملیات اجرایی همپوشانی داده باشد و از تجربیات استان های دیگر به ویژه برندینگ هم استفاده کنیم.

وی عدم وجود تشکل های صادراتی در استان یکی دیگر از مشکلات استان است که پیشنهاد می کنم اتاق بازرگانی نسبت به این موضوع توجه خاص نشان دهند.

 

بیشتر بخوانید: کشاورزی صحنه مستند برای کشت گیاهان دارویی، زعفران و گلخانه ها استان یزد می تواند در حوزه‎ نوآوری و فناوری دانش بنیان الگوی کشور باشد

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: زعفران صندوق توسعه ملی معاون اول رئیس جمهور معاون رئیس جمهور نخبگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۵۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شدت وزش باد از امشب در ایلام کم می‌شود

مجتبی میهن پرست معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی ایلام اظهار کرد: شدت وزش تندباد که از بامداد چهارشنبه شروع شده به تدریج از امشب کاسته می‌شود.

وی افزود: بیشترین وزش باد با سرعت ۸۰ کیلومتر بر ساعت در شهرستان ملکشاهی ثبت شده است.

میهن پرست در مورد دمای هوا هم توضیح داد: دمای هوا طی روز‌های جمعه و شنبه بین ۶ تا هشت درجه سانتیگراد نسبت به روز‌های اخیر افزایش می‌یابد.

معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی ایلام در مورد سامانه بارشی هم یادآور شد: احتمال بارش پراکنده باران در اوایل هفته آینده وجود دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • موسوی: سفر رئیس جمهور به پاکستان و سریلانکا راهبردی بود
  • افغانستان ظرفیت پیشبرد روندهای توسعه‌ای با همسایگان را دارد
  • سفر معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه به تایلند
  • از اکسپو ایران ۲۰۲۴ چه می‌دانید؟
  • شدت وزش باد از امشب در ایلام کم می‌شود
  • تهیه پیش نویس سند عملیاتی تحقق شعار سال در خراسان شمالی
  • سند توسعه خراسان شمالی برای ۵۰۰ روستا عملیاتی شد
  • استقبال گرم از رئیس‌جمهور در پاکستان چه معنایی دارد؟!
  • توضیح مهم دستیار ویژه معاون اول رئیس‌جمهور درباره واردات خودرو
  • تکمیل برنامه عملیاتی ۱۴۰۵-۱۴۰۴ ذیل برنامه راهبردی ۱۴۱۰ اصفهان