Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد؛ اعضای اتحادیه خبرگزاری‌های آسیا و اقیانوسیه (اوآنا) در نشست هفدهمین مجمع عمومی این اتحادیه در سئول پایتخت کره جنوبی با رای مثبت خود خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) را برای ریاست دوره آتی این سازمان برگزیدند.


به گزارش ایسنا، مجمع عمومی عالی‌ترین نهاد تصمیم‌گیری در اتحادیه خبرگزاری‌های آسیا و اقیانوسیه است و نقش اصلی را در جهت‌گیری‌های این سازمان برعهده دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اتحادیه خبرگزاری‌های آسیا و اقیانوسیه (اوآنا) ۴۴ عضو از ۳۵ کشور آسیا و اقیانوس آرام دارد.

مجمع عمومی اوآنا هر سه سال یک‌ بار برگزار می‌شود و از روز چهارشنبه گذشته هفدهمین نشست آن در شهر سئول آغاز به کار کرد.

خبرگزاری رسمی کره جنوبی (یونهاپ)، به عنوان میزبان مجمع، ریاست این سازمان را تا دوره بعدی که تحویل ایرنا خواهد شد، بر عهده خواهد داشت.

اعضای اوآنا به ایرنا برای میزبانی مجمع عمومی آتی در سال ۲۰۲۲ رای مثبت دادند تا خبرگزاری جمهوری اسلامی از سال ۲۰۲۲ تا به مدت سه سال ریاست این سازمان مهم خبری را برعهده بگیرد.

خبرگزاری جمهوری اسلامی، در سال ۱۳۹۷ نیز نشست هیات اجرایی اوآنا را میزبانی کرد.

خبرگزاری دولتی جمهوری آذربایجان (آذرتاج) از سال ۲۰۱۶ ریاست اوآنا را برعهده داشت و امروز، ریاست را به یونهاپ واگذار کرد. ایرنا یک بار دیگر هم ریاست اوآنا را برعهده داشته است.

برچسب ها: ایرانا

منبع: خرداد

کلیدواژه: ایرانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۵۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روئینگ انتخابی المپیک آسیا و اقیانوسیه؛ معرفی رقبای نمایندگان ایران

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مسابقات انتخابی المپیک آسیا و اقیانوسیه روئینگ از فردا ۳۱ فروردین تا ۲ اردیبهشت در چونگجو کره جنوبی برگزار می‌شود و ملی‌پوشان کشورمان با ۳ قایق در این رقابت‌ها شانس خود را برای حضور در پاریس آزمایش می‌کنند.   با برگزاری جلسه سرپرستان تیم‌های این رقابت‌ها رقبای نمایندگان کشورمان در دور مقدماتی مشخص شدند.   افشین فرزام سرمربی و هما خاتمی مربی تیم ملی روئینگ در این رقابت هستند.   مهسا جاور و زینب نوروزی در روئینگ دونفره سبک وزن بانوان، فاطمه مجلل در روئینگ تکنفره بانوان و حمیدرضا رضوانی در روئینگ تکنفره مردان، ورزشکاران ایران در این دوره از رقابت‌ها هستند.   مسابقات قایقرانان ایران در مسابقات انتخابی المپیک آسیا و اقیانوسیه روئینگ: جمعه ۱ فروردین: حمیدرضا رضوانی تکنفره سنگین وزن مردان در گروه دوم مقدماتی_ با حریفانی از کویت، هند، اندونزی، مالزی و عراق _ ساعت (۴:۳۰) فاطمه مجلل تکنفره سنگین‌وزن بانوان در گروه سوم مقدماتی با حریفانی از سنگاپور، فیلیپین، تایلند و قزاقستان ساعت (۴:۴۰) مهسا جاور و زینب نوروزی دونفره سبک‌وزن بانوان در گروه دوم مقدماتی با حریفانی از ویتنام، هند، هنگ‌کنگ و کره ساعت (۵:۳۰)   دور نیمه‌نهایی این رقابت‌ها شنبه برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • جنگل‌زدایی وسیع با جاده‌سازی‌های غیرقانونی
  • ۳۱ میلیارد تومان، سهم دانشگاه بزرگمهر از اعتبارات سفر‌های رئیس جمهور به خراسان جنوبی
  • روئینگ انتخابی المپیک آسیا و اقیانوسیه؛ معرفی رقبای نمایندگان ایران
  • توهین جدید ترامپ به بایدن؛ او بدترین رئیس‌جمهور تاریخ آمریکا است
  • پس از رایزنی میراسماعیلی با رئیس اتحادیه آسیا؛ جودوکاران ایران راهی هنگ‌کنگ می‌شوند
  • انتصاب دبیر شورای راهبردی اقوام، مذاهب و ادیان ریاست‌جمهوری
  • غول ایرانی برترین فرنگی کار سال آسیا شد + عکس
  • حججی رئیس فدراسیون سه‌گانه شد
  • احتمال تعلیق موقت تباس از ریاست لالیگا
  • محمدکاظم حجج رییس فدراسیون ورزش‌های سه گانه شد